Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 17021 til 17040 af 95434
  • Polær og upolær

    Forumindlæg
    Hvorfor kan et upolært stof ikke opløses i et polært stof?
  • Nogle goe foreslag??

    Forumindlæg
    er der nogle der har nogle goe foreslag til hvordan et sprøgsmål til mundtlig B (sproglig) kan lyde til eksamen...??????? for jeg har ingen idé, da vores lærer aldrig er kommet med nogen.....
  • omsætning af sukker i musklerne?

    Forumindlæg
    jeg skal til eksamen i biologi i morgen, og jeg har lidt problemer med det ene spørgsmål : Gør rede for omsætningen af sukker i musklerne? Håber der er nogen der vil hjælpe!!!!!
  • Faktorisering???? ;O

    Forumindlæg
    hvad betyder at faktoriser ? jeg har et eksempel: 4a^2-9y^2 og et andet: a^2-1 og har ingen idé om hvad de vil ha' mig til at gøre? nogen der kan hjælpe, ville være skønt! :)
  • Periodiske system

    Forumindlæg
    Hvad er forskellen på hovedgrupper og undergrupper
  • Reducere udtrykket

    Forumindlæg
    (3x-3y+3)/(3xy )-(4x+2y-1)/6xy jeg skal reducere den, men kan ikke huske hvordan man finder fælles nævner ^^
  • Funktioner

    Forumindlæg
    Hvad er dette: f og g er lineære funktioner. Bestem regneforskriften for f, når f(1) = 7 og f(6) = 27. Bestem regneforskriften for g, når g(−5) = 12 og g(9) = 5.
  • HJÆLP!!! Eksponentialfunktioner og eksponentiel vækst

    Forumindlæg
    Jeg har denne aflevering for til i dag og kan simpelthen ikke finde ud af den sidste opgave, håber nogle kan hjælpe. Jeg har sat opagven i vedhæftet fil, det er alle tre spørgsmål jeg har brug for hjælp til.
  • Magnetisme

    Forumindlæg
    http://static.uvm.dk/udd/gym/eksamensopgaver/2007/fysik_A_it/opgave04/opgave_fr.html Nogen der vil hjælpe med opg. e?
  • astrofysik forum

    Forumindlæg
    Ja ganske simpelt spørgsmål. Hvorfor er her ikke et forum dedikeret til astrofysik? Det er jo som sagt ikke en udvikling af den almindelige fysik (kun lidt), men et fag for sig selv.Anders
  • Huygens Princip

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op til eks. imorgn i fysik. Er der ikke en som kan forklare Huygens Princip. Mvh B N
  • Årsprøve

    Forumindlæg
    Hejsa folkens, Jeg er en 1.g'er som skal til mundtlig årsprøve i fysik her snart. Så hvis der er nogen, der har en ide om hvordan dette vil foregå, så ville det være perfekt :)
  • Hjælp til atomer

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. jeg er igang med at lave en disposition til atomer i fysik. Er der nogle der kan hjælpe mig? jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, eller skrive????
  • Folkeskolens afgangsprøve

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved om alle skal gå op i mundtlig engelsk og fysik? Hvis man fx skal på matematisk gymnasium skal man så have taget folkeskolens mundtlige afgangsprøve i engelsk??
  • eksamen

    Forumindlæg
    hva tror du at der vil blive lagt mest vægt på til en mundtlig eksamen i :Tysk?Fysik?
  • engelsk rettelse

    Forumindlæg
    hejsa.. er der nogen vil være søde lige at kigge det her igennem.. jeg ved godt der er lidt meget men behøves også kun lige af være for de væreste fejl.. på forhånd mange tak.. mh lasseIn this story, which are set in the home of the main character’s parents, we meet the main character herself and...
  • Forbedring af karkter..

    Forumindlæg
    Hej jeg går i 9. nu og ville rigtig gerne have et gennemsnit på 6+ så jeg kan gå på gymnasiet.. er der nogle der kan hjælpe? Har brug for hjælp til følgende: Fysik Dansk-Stavning Dansk-læsning Historie Kristendom Biologi Jeg læser en bog lige nu for at forbedre Stavning og læsning... Tak for hjælpen
  • Råd til F/K prøven FSA??

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op i F/K afgansprøven på tirsdag. Jeg har forberedt mig med at lave dispositioner til hvert emne, og har rimelig styr på teorien. Kunne nogle af jer ikke fortælle om jeres oplevelse med prøven? Hvad man ikke skal gøre og hvad der er godt at gøre? Tak!!
  • Homogent lineært ligningssystem

    Forumindlæg
    Der er givet koefficientmatricen til et homogent lineært ligningssystem: Dette skal forestille en matrice: [1, 1, -1 a, 1, -1 -1 , a, 1] hvor a ε R a) Opskriv for a = -1 det tilhørende ligningssystem, og find inden for R3 samtlige løs...
  • Afstemning af respirationsprocessen - Hjælp!

    Forumindlæg
    Hejsa! Jeg skal til eksamen forklare mundtligt, hvordan jeg afstemmer respirationsprocessen.. Nu er jeg ikke så skrap til kemi....... - Og det kniber lidt med at finde en simpel, let måde at forklare, hvordan jeg afstemmer C6H12O6 --> + 6O2 --> + 6H20 Kan nogen - på enkelt vis forklare, ...