Søgning på: matematik fp9 maj 2020. Resultater: 17041 til 17060 af 34132
-
beregning af centerafstand
ForumindlægHåber i kan hjælpe jeg sidder og kæmper med eksamen matematik. men er gået istå da jeg ikke ved hvordan jeg skal bestemme centeraftanden. PÅ forhånd tak. -
Skalarprodukt
Forumindlægtil min matematik eksamen, står der i et af mine spørgsmål, at jeg skal redegøre for skalarproduktet mellem to vektorer. hvordan ville i gøre det? -
Studentereksamensopgaver stx Mat A
ForumindlægHej Er der nogen der ved hvor man kan finde gamle matematik studentereksamensopgaver fra stx på a-niveau? Håber meget I kan hjælpe mig! -
beregning el formler- eksam
Forumindlæghej skal man endilig til eksamen, lave beringning eller er det nok med at lave formler. det er som sagt matematik b niveau. -
Mat APlz hjælpp
Forumindlægjeg skal aflevere matematik opgave men kan ikke finde ud af det. jeg håber i kan hjælpe mig. jeg skal redgør den geometrisk betydning af F``??????? -
En historie/årsag
ForumindlægHvad var den præcise årsag til den berømte tysk matematiker, Georg Cantor, der blev gjort til grin eller hånet - og hvorfor? -
Optagelsesprøven
ForumindlægHej Jeg skal til optagelsesprøve om en måned. Jeg skal op i Dansk Matematik og engelsk. Er der nogle der har nogle gode råd, eller om hvordan det foregår og hvad man bliver testet på? -
Flyt E over på den anden side af =
ForumindlægHej SP, Har lidt simpelt matematik for den kloge :) 1/3 * 1.96N/mm*(750)^3 / E * 0,279*10*3 = 5.8 Hvad er E? Og hvordan udregner jeg det ? :) -
Fra Felsted til Nordborg?
ForumindlægNogle der har matematik afleveringen "fsa" Fra Felsted til Nordborg ? på computeren? der kan ligge den herind? -
Hjælp
ForumindlægSider med en problemformulering jeg ikke kan finde ud af. Den hedder "Te" matematik trin 2 ?? kan i hjælpe mig med at finde den -
Hvordan løses disse opgaver?
ForumindlægVi har pt om rødder og potenser i matematik, men denne opgave er jeg lidt blank i. Hvordan løses opgave b og c? -
hjælp
ForumindlægHey. hvad skal man kunne for at få en god karakter i matematik b både mundtligl og skrifligt. Vil i lave en liste over hvad jeg skal kunn,.. -
Har I hæfte til fsa 2012 december
ForumindlægHar I ikke nok arkene til fsa 2012 december - Englesk -Dansk -tysk -Matematik Jeg beder jeg at vedhædte dette, eller sende et link til mig nedenfor -
haster .. Mat Marts
ForumindlægHej er der nogen der ved hvor jeg kan finde eksamenssættet matematik A STX 15 marts 2009? -
hjælp: vis hvordan grafen for andengradspolynomiet afhænger af a og d.
Forumindlæghej alle. jeg er dårlig til matematik, så hvis nogen ville hjælpe, ville det være dejligt. hjælp til: vis hvordan grafen for andengradspolynomiet afhænger af a og d .. tak på forhånden. -
Hjælp
ForumindlægHej.. Er der en som kan give mig eksempler på mundtlig matematik spørgsmålene -
Brug af det dobbelte produkt
ForumindlægHej alle Jeg har en forestående terminsprøve i matematik, og er kommet i tvivl om det dobbelte produkt. Hvornår er det man gør brug af det dobbelte produkt? -
uligheder mangler hjælp
Forumindlæghey skal lave en aflevering, og der var vel ikke en der sidder og har svar på opgaverne 981,983,984,986,989 fra matematik bogen mat AB1 -
Hypighed frekvens
ForumindlægJeg har en emne i matematik om rejse og jeg skal lave noget om hyppighed og frekvens hvilke tal kan jeg bruge finde på. -
A-nivea stx eks. sæt dec 2008
ForumindlægHej. Er der nogen som sidder inde med en besvarelse af eksamenssættet matematik STX A-niveau d. 12 december 2008? På forhånd mange tak!
