Søgning på: matematik a eksamen 2011. Resultater: 17061 til 17080 af 179351
-
Dansk skriftlig eksamen
ForumindlægGod aften alle, Jeg skal op til dansk skriftlig eksamen imorgen. Er der cance for at man får nogle gamle tekster? Altså at man fx kan vælge en litterær artikel, som har været udgivet før. -
Engelsk eksamen i morgen - HJÆLPPPPP
Forumindlæghej jeg skal op til engelsk mdt eksamen i morgen. nogle der vil hjælpe mig med at finde analyse modeller til at analysere * brev * sange * novelle * drama * taler det må godt være på dansk - for går vel ud fra man kan bruge det? -
hjælpemidler til dansk mundtlig eksamen??
ForumindlægHeej alle derude ! Jeg har et meget vigtigt spørgsmål om den mundlige dansk-eksamen ! hvad må man have med ?? når jeg tænker på at man skal sidde og forberede sig i 40 minutter ! Må man kun have de forskellige analyse modeller eller også egne noter ?? er meget i tvivl... -
Bio C eksamen
ForumindlægHej :) Skal op til eksamen i bio C her på tirsdag, og ved at man skal "inddrage rapporter og lignende". Men jeg forstår slet ikke hvordan? Nogen der har været oppe og kan hjælpe? Hilsen Anne M -
Emner til engelsk eksamen
ForumindlægHej med jer. Jeg skal til at skrive om mit selvvalgte emne til engelsk eksamen. Jeg ville lige høre om der var nogen der kunne finde på et godt emne indenfor disse tre hovedemner: Love and identity Racism Gun crime. Håber i kan hjælpe :) -
Græsk Matematik (srp)
ForumindlægHej jeg håber at der er nogen der vil læse min SPR og fortæl mig hvor meget de vil bedømme den til. Min SRP omhander græsk matematik. Jeg kan sende den til jeres mail hvis nogen er interesseret -
HASTER.. Mundtlig matematik i morgen
ForumindlægHej søde mennesker.. Jeg skal op i mundtlig matematik i morgen eftermiddag, og jeg er slet ikke med på hvad jeg skal svar på følgende spørgsmål. 3. Redegøre for kontinuerte fordelinger. Jeg ved ikke hvad kontinuerte fordelinger er. Er der nogle derude der gider at hjælpe mig. ? Tak på forhånd!. -
Matematik-fysik accelerations bævegelser.
ForumindlægHJÆÆÆÆÆLP!!!!!!! JEG HAR VIRKELIG BRUG FOR HJÆLP :/ Jeg sidder med et projekt som der skal afleveres imorgen (fredag 11/2-2011), det er om matematik fysik og accelerations bevægelser hvor jeg skal komme ind med galileas første og anden lov og faldrends. -
fs10 december 2013 matematik - hjælp! HASTER!
ForumindlægHej alle sammen... Jeg sidder med en op, jeg bare ikke kan finde ud af.... Den lyder sådan her: I 2012 gik 12,0% af skoleeleverne i Hjørring Kommune i privatskole. Hvor mange skoleelever i Hjørring Kommune gik i privatskole i 2012? Hvordan regner man det ud? Hilsen en rimelig dårlig mate... -
F=m*a
ForumindlægJeg har brugt den berømte ligning/formel fra Newtons anden lov som siger F=m*a. hvis man kender to af variablerne kan man udregne den anden. jeg kunne godt tænke mig at lave et forsøg der efterviser at tyngdeacceleration er 9,82n ved jordens overflade, men jeg ved at hvis jeg slipper et legem... -
Har aldrig været op til mundligt matematik
ForumindlægHej :) jeg skal til optagelses prøve imorgen i mundligt matematik!!! Jeg går i 9. klasse. Er der nogen der kan give mig nogle råd til hvordan man ikke dumper sådan en. Har aldrig været op til mundligt matematik før. Mvh Francisco. -
a for en kasse på skråplan
ForumindlægJeg har fået opgaven: En klods, med massen 5kg, befinder sig på et glat skråplan, der hælder 35 grader med vandret. En snor forbinder klodsen over en friktionsfri trisse med et frithængende lod, masse på 3,5 kg. Bestem accelerationen af klodsen facit: 0,73 Mit eget forsøg på at løse opg: (m... -
Rettelse af SPANSK A oversættelse
ForumindlægNogen der lige vil kigge denne her oversættelse igennem og komme med eventuelle rettelser? På forhånd tak Sara -
IT-A eksamensprojekt eksempeler
ForumindlægHejsa.. Jeg er i opstartsfasen af mit IT-A eksamensprojekt på HHX 3. år. Jeg kunne rigtig godt tænke mig eksempler på tilsvarende udarbejde projekter, da jeg godt kunne bruge lidt inspiration til opbygningen af mit. Håber nogen kan hjælpe - min lærer virker ikke ret behjælplig på dette område..:/ -
Bestem vinkel a
ForumindlægHar en opgave, hvor jeg skal bestemme en vinkel a.Jeg har en funktion: f(x) = -0,02388x^2+0,8693x+2...og en tangent til grafen for f i punktet P: (0,2)Min opgave er at bestemme vinklen mellem den vandrette linje, der udløber fra punktet P og tangenten. -
Løsning til differentialligning, Vejen til Matematik A2, Opgave 302, Side 244, (Knud Erik Nielsen og Esper Fogh)
ForumindlægOpgave 302 Undersøg on funktionen f ( x ) = 2e2x - 1 er løsning til differentialligningen y' - 2y = 5 Mit forsøg Jeg mener at man kan anvende følgende: f ( x ) = ekx og f ' ( x ) = kekx ( 2e2x - 1 )' + 2 (2e2x - 1 ) = 5 4e2x -1... -
hjælp til dansk eksamen i 3.g ønskes.
Forumindlægjeg ville lige høre om der er nongen der ligger inde med nogle gode notater til dansk hvad angår perioder m.v. jeg har kigget på dem på siden, men har brug lidt flere. håber på jeres hjælp, på forhånd tak. -
FYSIK KEMI EKSAMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
ForumindlægHeeeej:) Hvordan kan man flette 'fysik og kemi' emnerne sammen hvis vi har følgende emner. Hvis det overhovedet kan lade sig gøre??? Og kom endelig med gode råd til hvordan man kan opnå en højere karakter Fysik: radioaktivitet magnetisme induktion transformation vekselsspænding k... -
Tysk eksamen B (gym)
Forumindlæghej alle sammen :) jeg står og skal op og trække en tekst i morgen, men jeg har snakket med nogle fra min klasse og er lidt i tvivl om det er en kendt tekst eller ukendt tekst man trækker der. det er til den 24 timers forberedelse. det vil være en stor hjælp, hvis der er en der har lyst til at sv... -
Spansk eksamen 2012 - vurdering
ForumindlægHej Studie portalen. Er der en, som har lyst til at give en vurdering af min spansk besvarelse? Jeg er ikke stærk i spansk, så jeg er ret nysgerrig angående hvilket niveau jeg er på. Jeg er temmelig nervøs for, at det er noget l**t så hvis I kunne give mig et fingerpej om, hvor jeg ligger, vi...
