Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 17121 til 17140 af 52201
-
Statskundskab eller lign.
ForumindlægHej derude. jeg er snart færdig med 3.H og skal snart ha fundet ud af, hvad jeg skal læse videre som. Min store interesse er samfundsfag/international økonomi. Derfor har jeg set meget på statskundskab, som en mulighed, men jeg kan ikke rigtigt andre ting man sådan kan læse, hvis man har den in... -
gamle opgaver!
ForumindlægHej!Er der nogen som ved om man kan finde gamle eksamens opgaver på nettet f. eks matematik opgaver, dansk stil, samfundsfag osv. -
Overordnet spørgsmål
ForumindlægHvis man skriver i matematik og historie, og redegørelsen handler om historie, må man så gerne skrive matematiske ligninger som en del af forklaringen? -
Lektiehjælp
ForumindlægHej Er der nogle, der ved eller har ideer til, hvor man kan søge efter personer, som ønsker at undervise i matematik som lektiehjælp efter skole (gymnasieniveau) ? -
spørgsmål
Forumindlægkan man få plagiat hvis man tager et præics samme svar som en har lagt et billede af nogle matematik svar? -
Opløseligheder
ForumindlægHalløj folkens Som mange andre, står jeg og skal til skriftlig kemi-eksamen her om ikke så fandens lang tid. Jeg er ikke begyndt på oplæsningen endnu osv., men når jeg skal læse op, er der ét emne jeg skal have pløjet helt igennem: Opløseligheder. For at lette min læsning lidt, kunne jeg godt tæn... -
Spansk underviser i Odense
ForumindlægHola :o) Jeg er en pige på snart 26 år, som underviser privat i Spansk i Odense/fyn. Jeg har både gymnasiet elever, folk der skal på en længere rejse eller blot vil lære at skrive- tale spansk. Jeg er født med spansk sm modersmål og har haft det på HF på Højt A neveau. Jeg besider både det spansk... -
STUDENT 2008
ForumindlægSå er der jo nogen som bliver studenter om ikke så længe :D Men jeg har lige et spørgsmål; hvor lang tid går man med huen efter man har fået den. Jeg tror seriøst at jeg aldrig tager min af hehe ;D Held og lykke med eksamen allesammen (Også jer der har nogle år tilbage endnu):) -
Help!
ForumindlægHvis man nu dumper i fx fysik B og så får topkarakter i kemi A og matematik A og får fx et snit på måske 9, 10 eller over kan man så godt komme ind på medicin-studiet (altså slem om man ikke har fået en god karakter i fysik). Og ved i hvad de mon vil sige til at man måske har dumpet i fysik? N... -
OLD! billeder.
Forumindlægjeg skal til examen i old og er ikke helt klar over hvordan man skal gribe de billeder (af skulpturer, vaser, etc) man får udleveret an... Lidt hjælp ville være rart. -
Engelsk grammatik :)
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har et par sætninger i en opgave jeg simpelthen ikke kan finde ud af hvor fejlen ligger og begrunde hvorfor? er der nogen af jer som kan hjælpe mig med dette :)? "He seemed to be a man which only interest was football" "Many people are satisfied with their life... -
Hvordan forbereder i jert?
ForumindlægHvordan forbereder i jer til bio eksamen (C Niveau)? Ved ikek hvordan jeg skal gribe an? Skal jeg bare læse på pensum og tage noter til? Jeg vil gerne læse op på det således at det sidder sig fast 100% :-( -
Gode råd..
ForumindlægHej Jeg skal op i dansk på tirsdag d.26 og skal lave et 9-tal for at bestå eksamenskarakterne og dermed få huen.. Så jeg ville spørger om du har nogle gode råd/tricks og noter til dansk mundtlige eks.. mange gange på forhånd TAK!!! vh Henrik -
Upload af mapper?
ForumindlægKan det lade sig gøre at uploade hele mapper i komprimeret tilstand og i så fald hvilket format vil i foretrække? Hvis man nu har noter fra et fag på et bestemt niveau og gerne vil oploade dem allesammen som et slags kompendium af gennemgået stof på det bestemte niveau. -
4 linjers oversættelse...
ForumindlægOversæt til engelsk:Peter skulle flytte til Århus for at studere matematik på universitetet. Heldigvis havde han ikke ret mange møbler, så det var let klaret. Hans mor gav ham mange gode råd om at spise fornuftigt og ikke bruge for mange penge. Peter kunne rigtig godt lide tanken om at leve sit e... -
3. års opgaven
ForumindlægHej allesammen...Så nærmer 3.årsopgaven sig langsomt med tunge skridt. Jeg må indrømme at jeg er i tvivl om hvad jeg skal skrive om.Jeg har dog hørt noget om at man kan skrive i historie, men om et emne der ligger indenfor samfundsfag?Da jeg har samfundsfag på A-niveau og historie på obligatorisk... -
er bortvisningen okay...???
ForumindlægHejsa.Er i dag blevet bortvist fra mit gymnaium, da min tysk lærer fandt ud af, at jeg havde fået en her inde til at rette min opgave.Synes ikke selv, at det er helt fair, da jeg selv har lavet opgaven, men bare fået en til at se den igennem. Det samme kan ens forældre jo gøre, og det betragtes i... -
HJÆLP!!!!
ForumindlægJeg skal lave en blæk regning til i morgen om Mursten/hus byggeri noget, det en folkeskole afgangsprøve fra år 2007. Hvis der er nogen der har lavet den som vil sende den til mig, så jeg kan bruge den som skabelon, da jeg ikke har lavet en matematik opg. på computer før, ville det være rigtig d... -
studeretnings projekt HJÆLP!
ForumindlægHej Nu nærmer tiden sig, hvor jeg skal finde på et emne til studieretnings projektet. Mine fag er Fysik, Matematik og filosofi, og jeg vil helst gerne arbejde med fysik og filosofi. Er der nogle der har forslag til emner? Hilsen sonne -
Sinus og Cosinus
ForumindlægHJÆÆÆLPPP!!!! Jeg skal op til årsprøve til matematik og skal svar på disse spørgesmål. Kan I pleassee hjælpe mig.Tak på forhånd:) Redegør for sinus og cosinus i en retvinklet trekant Redegør for hvilke muligheder man har for at finde ukendte sider og vinkler i en vilkårlig trekant
