Søgning på: spansk eksamen mundtlig. Resultater: 17121 til 17140 af 44012
-
FULD PENSUM!
ForumindlægHvornår ved man at man skal op til fuld pensum? Hvad indebærer det? Der skal da mange resurser til. Og har skolen råd til det? -
Troens træ til kristendomseksamen?
ForumindlægHej Er der nogen der ved, om man må medbringe troens træ til kristendomseksamen? Ville være glad for et svar :) -
Hjælp til afgangsprøven!
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg skal op til 9. klasses afgangsprøve i dansk og har trukket "debatter". jeg er desværre helt lost på hvad jeg skal tage... Kan nogle komme med et bud til hvilken debat jeg kan tage? på forhånd tak :) -
Hvordan siger man det på tysk?
ForumindlægHej jeg har lige et spørgsmål Hvordan siger man "man kan bruge det til at drikke, spise med mere". Har virkelig brug for hjælp. Tak på forhånd. :) -
Carmen – Carlos Saura (1983) (oversættelse og egen tekst)
ForumindlægHej jeg skal kun aflevere denne opgave d.10.04.07, men hvis der er nogen der har tid til at se den igennem siger jeg mange tak. Carmen – Carlos Saura (1983) Traducción: Flamencoen er en integreret del af den spanske kultur. El flamenco es uno integral parte del cultura España. Kan du lide den?... -
AT fremlæggelse!
ForumindlægJeg skal til eksamen i AT og der er nogle ting jeg er lidt i tvivl om.. Jeg har skrevet om overvågning af grænsen mellem Mexico og USA i samf og spansk, Når jeg skal holde mit oplæg om min synopsis til eksamen skal jeg så fortælle om mine delkonklusioner og så om hvilke metoder jeg har brugt for ... -
HJÆLP!!! perspektivering!!
ForumindlægHej jeg sidder midt i en 24 timers eksamen. Har trukket emnet Northern Ireland og et uddrag af "The price of my soul". Jeg skal nu til at perspektivere til Brian Moore's "Lies of silence". HJÆLP!!!! The price of my soul handler om Bernadette som beskriver optøjerne ... -
Freud - noveller - AT 2010
ForumindlægHej Jeg har besluttet mig for at fokusere på Freuds psykoanalyse til årets AT eksame. Jeg vil bruge fagene dansk og psykologi, så leder efter noveller /digte der vil passe godt med Freud. Jeg overveje at inddrage behaviorisme i en eventuel diskussion?? Men alle foreslag er velkomne, så kom gerne ... -
Analyse "igennem byen en sidste gang" Dan Turéll
ForumindlægHar nogen analyseret dette digt før og fået en god karakter?? -For så kunne jeg virkelig godt bruge jeres hjælp til min eksamen, da dansk ikke er mit bedste fag....Håber i vil hjælpe, tak... :) "igennem byen en sidste gang" af Dan Turéll ; Før jeg dør vil jeg gerne slentre byen igen... -
Outline
ForumindlægHey... Jeg skal op ii mundtlig engelsk, og derfor skal jeg lave en outline. Vores tema er Dyr, men jeg ved bare ikke hvilke emne jeg skal tage... - Har i nogle forslag. -
Gode danske tekster?
ForumindlægHej:) Er der nogen, der kender en god tekst, som jeg kan analyser, som handler om døden? - Jeg skal nemlig bruge det til dansk mundtlig prøve.... Håber I kan hjælpe! -
Studierapport?
ForumindlægHej - nogen der ved, hvor mange studierapporter man skal medbringe til AT-eksamen 2013?? 1,2 eller 3 stk.? -
En kort oversættelse
ForumindlægJeg har siddet og bakset med oversættelsen. og lad mig sige den ikke lige var i mit favør. vil sætte stor pris på at få noget hjælp og hvis du vil være sød at skrive tingene du mener der skal rettes under den orginale tekst ville jeg blive glad.. på forhånd tak :D Traduce al español. I 1986 bl... -
Matematik B GSK
ForumindlægKære folk ,som har matematik på mindst B niveau Jeg bliver hf-student her om et par dage, men skal bruge matematik b til en videregående uddannelse og er derfor blevet optaget på GSK. Således skal jeg altså hæve mit c-niveau til b-niveau på en måned! Jeg vil derfor spørge jer om, hvor s... -
Klage om dansk skriftlig karakter
ForumindlægHej Alle. Jeg står i den dumme situation, at jeg har fået 4 til min dansk skriftlig eksamen - det er jeg meget utilfreds med og har derfor i sinde at klage. Af den grund vil jeg gerne høre om nogle af jer gad at læse den igennem og komme med et nogenlunde karakter forslag? Bare hvad jeg kan fo... -
Oversætte/gerundium
ForumindlægHej.. er der nogen der kan hjælpe mig med at oversætte dette her: De forenes i døden: Deres forhold er ikke godt: (her er jeg i tvivl om der skal bruges bien eller buena) Han er undertrykt af moderen: Tak.. Skal bruge det til i morgen.. eksamen -
er jeg bestået?
Forumindlægjeg skal op i skriftlig matematik på mandag og er meget nervøs for at dumpe. i mine årskarakterer har jeg fået 7 i skriftlig og 4 i mundtlig. men min nervøsitet tager over i prøver, jeg har klaret mig dårligt i mine terminsprøver. mit spørgsmål er, hvis jeg dumper på mandag (00 eller 02), er jeg ... -
Har ikke været aktiv i timen (hjælp)
ForumindlægHej folkens! Jeg har nu været i skole i lidt over en måned men problemet er at jeg ikke deltager i det mundtlige! Vil det siges at jeg får 00 på standpunkts karaktererne eller kan jeg stadig nå at få den op ? Vi får karakterer i starten af november Søger virkelig hjælp -
HJÆLP !
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg skal på gym her til sommer, men jeg har MEGET svært ved mat derfor tager jeg det så på C niveau. Men jeg ved bare ikke hvad jeg kan blive, hivs jeg kun har det på C niveau. Jeg har kommer til, at have følgende fag: Dansk A, His A, Engelsk A, Mat C, fys C, bio C, geo B, Id... -
Demokrati, Magt og Politik
ForumindlægHJÆLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mundlig eksamen. Hej. Vi er 3 piger der har samfundsfag på A og sidder og laver synopsis til eksamen i morgen. Vi har trukket emnet Demokrati, magt og politik Bilag: S og SF rasende: De radikale selvmordspiloter slår til igen af Han...
