Søgning på: srp historie kemi. Resultater: 17141 til 17160 af 34803
-
Hvad er en lignelse, m.m. (Religion)
ForumindlægHvad er en lignelse, og hvilke andre slags tekster kan man møde, til en religions eksamen. -
nogen der kan forklare mig "the iceberg principle"
Forumindlægtjahh spørgsmålet står ovenfor. Vil i ikke være søde og hjælpe mig mig, da jeg skal op imorgen.. please -
Gode emner til SSO i tysk.
ForumindlægHej.Jeg kunne godt bruge nogle gode ideer til emner til SSO i faget tysk. Eventuelt en tekster eller flere tekster, der kunne relateres til Freuds psykoanalyse. Derudover kunne det også være noget i retning af en spændende forfatter. Jeg ville dog meget gerne undgå tekster der omhandler 2. Verden... -
Rettelse af stil
ForumindlægHej jeg ville være rigtig glad hvis nogle vil læse og evt. rette min stil og give en vurdering (karakter)og evt. skrive hvad der kan forbedres. På forhånd tak:\n\nOnce upon a time\n\nOnce upon a time before the title even was mentioned, before the dawn of justice and the bravery of heroes. The wo... -
Udregne gennemsnit?
ForumindlægI forbindelse med den nye reform er det noget med, at karaktergennemsnittet udregnes anderledes i forhold til før. Det er noget med at A-niveau vægter 1,5 , B-niv 1,0 og C-niv 0,5.\nGælder det også for standpunktskarakterer (eller hvad det nu hedder), altså de karakterer, man får midt på året? -
Oversættelse
ForumindlægNogle der er friske på at se min spansk oversættelse igennem?\n\nDen danske tekst:\n"La composicíon" foregår i Chile en måned efter militærkuppet d. 11 september 973. Den chilenske militærjunta fortsætter med at udspionere folket for at finde sine fjender. Derfor er Kaptajn Romo kommet ... -
SSO opgaver
Forumindlægheyzaskal skrive SSO om Archimedes. Ved ikke præsicst hvad det skal være om, så ville hører om der er nogle som vil deles deres SSO med mig så jeg kan få nogle ideer?send den til:[email protected] -
Højniveaufag
ForumindlægHejsa alle sammen!Jeg går pt i 2.g og har lige haft studievejledning om valgfag i 3.g. I forbindelse med det, fik vi at vide, at det er muligt at få 4 højniveaufag, hvis det passer med skemaet (altså hvis fagene ikke ligger oven i hinanden).Jeg har på nuværende tidspunkt matematik på A-niveau (3-... -
Komplekse tal
ForumindlægHej er i gang med at skrive SSO om komplekse tal.I min problemformulering står der (selvfølgelig) at jeg skal indføre de komplekse tal men hvor meget vil det egentlig sige?Hvor meget skal man tage med vil I mene.Kom med nogen bud da jeg er kommet lidt i tvivl om det.MvhMig -
Terminsprøve
ForumindlægHej, jeg skal snart til terminsprøve i skriftlig fremstilling. Hvordan plejer det at være? Man vælger et oplæg og er der så nogle spørgsmål til alle dem el. hvad? Er helt vildt forvirret. -
The Red Line (analyse og fortolkning)
ForumindlægJeg har brug for hjælp til at forstå The Red Line. Hvad er det forfatteren vil frem til? -
2sek
ForumindlægEn eneste oversættelse:1) Elementens placereing ser man når laver det gyldne snit.Og det ses tydeligt, når man først kigger på læreren, derefter pigerne, og til sidst Billy, da han står på den anden side.1) You can see the postition in the element when you make "the golden cut."And it s... -
Nazisme
ForumindlægJeg skal lave en fremlægning på et par min. om nazisme. jeg har kigget en masse og søgt en masse på google jeg ville bare lige hører om i har noget interessant som jeg ikke har set. -
Chile
Forumindlæghej, please hjælp!!! Hvem er det der leverer arbejdskraften i Chile? Er det chilenere der arbejder eller kommer arbejdskraften uden for landet? Hvor bor de? Hvem er (markedet) kunderne? Hvordan er arbejdsmiljøet? Breder byerne sig? Fatter intet.... TAk på forhånd! :) -
Odyssé 5. sang
ForumindlægHej alle. Jeg forstår ikke hvorfor Hermes bliver omtalt som "Argosdræberen" i 5.sang. Jeg håber derfor, at der er en der gider forklare mig det.På forhånd tak. -
Analyse af novellen tyvetøs
ForumindlægEr der en der kan hjælpe mig med denne? jeg kan ikke rigtigt finde rund i denne novelle, og jeg skal op i den til eksamen, så det kunne være dejligt hvis der var nogle der kunne fortælle mig lidt om den og give mig nogle ideer om hvordan den kunne analyseres? -
sonnenbrand
ForumindlægHej...alle.... -
2 hurtige spørgsmål
ForumindlægHvordan lang tid tager før Odysseus vender tilbage til Ittika?Er Odyssén fra geometrisk eller arkaisk tid? -
Hjælp til Ghost story
ForumindlægHej Er der nogen som kan hjælpe mig med at forstå denne her Ghost story? -
Samfundsvidenskablig teori til Che Guevara's dagbog + tilhørende film
ForumindlægHej Alle Ville høre om der var en der kunne hjælpe mig med metode og teori i forhold til min synopsis i AT. Jeg skal til eksamen i morgen og har et lille problem, da jeg ikke kan få det jeg har gjort i synopsen til at passe med en metode og jeg heller ikke kan finde en teori der passer på den!...
