Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 17181 til 17200 af 132250
-
Mundtlig eksamen i Matematik
ForumindlægHej kære studieportalbrugere :) Jeg skal snart op til matematik eksamen og er i gang med at forberede mig. Og derfor ville jeg hører hvad jeg kunne sige her. 1. Statistik og ulighed Gør rede for centrale begreber inden for deskriptiv statistik: grupperede observationer, kumuleret frekvens, sum... -
Como Greenwich - eksamen
ForumindlægHej jeg står og skal op i mundtlig spansk her snart og skal lave et oplæg om Como Greenwich, så jeg ville høre om der var nogen her som måske sad inde med den perfekte analyse eller en vildt god vinkel som jeg kunne tage op - et eller andet. Jeg tror jeg har meget godt fat i hovedtemaet m.m., men... -
Historie eksamen i morgen, hjælp!
ForumindlægHej Jeg skal til historie eksamen i morgen, har 24 t. og har fået emnet Jordskredsvalget under Danmark 1965-1989. Mit spørgsmål er, om jeg bare skal opstille spørgsmål, svare på dem og derefter perspektivere til nutiden? Er der evt. nogen som kan fortælle om mine spørgsmål er gode nok? 1. Hvad va... -
Elektrolyse af saltsyre? Haster, eksamen
ForumindlægHej Er der nogen som ved, hvordan man laver en elektrolyse af saltsyre? Efter utallige søgninger på nettet, er jeg kun blevet gjort forvirret, da der er nogle som hælder både vand og saltsyre i elektrolysekarret og vand i minireagensglassene, mens andre hælder saltsyre i elektrolysekarret... -
Dansk synopsis til mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle! Jeg skal til i morgen have lavet en synopsis til min mundtlige eksamen i dansk, men jeg føler ikke rigtig at jeg kan komme videre, da jeg ingen som helst idé har om, hvad jeg skal skrive under "Præsentation af analyse- og fortolkningspunkter". Jeg ved godt, at jeg skal skrive... -
STX - MATEMATIK B 22 MAJ. 2015
ForumindlægHej! Er der nogen af jer, som har været oppe i MAT B - STX 22 MAJ 2015? Var selv oppe og kan egentlig ikke vente til at se resultatet! :-D -
Vedr Mundtlig eksame
ForumindlægHej,Jeg er ved at tage mig en htx-uddannelse. Jeg er nu kommet til eksamen 2.g, her skal jeg op i matematik B.Jeg er tilsyneladende ikke blevet informeret om hvordan sådan en eksame forgår - hvad må jeg have med, hvordan er spørgsmålene udformet osv. Hvis i har tidligere erfaringer må i gerne bid... -
Eksamen 2012- Tyngde ?
ForumindlægHej Hvem skrev en litterær artikel om novellen Tyngde ? 1. Har I skrevet at slutningen er åben eller lukket? 2. Er fortællen alvidende eller personsbundne? 3. Hvad har I skrevet om realismebrud i novellen? -
Hjælp til mundtlige eksame!!! plzzzz
ForumindlægHej:-) er der egentlig nogen der gider at rette en tekst for mig som jeg virkelig har bruge for? Den er altså MEGET vigtig for mig. Skal simpelthen bruge den til min mundtlige prøve i tyskk:-( Jeg vil bare blive MEGET glad hvis der er nogen der gad at rette den for mig:-) Teksten ser sådan her ... -
reducer (a+b)^2 -a^2 -ab
Forumindlæghej alle jeg er lidt forvirret over om jeg gør det her rigtigt, kan nogen hjælpe mig :)) jeg kan godt huske at i det første led (a+b)^2, skal jeg bruge sætningen: (a+b)^2 = a^2 +b^2 +2ab. men er meget i tvivl om hvordan jeg regner resten af udtrykket ud, håber i kan hjælpe. kh Nina -
Engelsk mundtlig prøve.UNDEREMNE-FORSLAG til overemnet YOUNG PEOPLE!
ForumindlægHej mennesker... Håber virkelig, at I kan hjælpe mig med det her. Jeg har været så "heldig" at trække 'Young People' som mit overemne i engelsk. Har været over flere forskellige underemner, men synes ikke rigtig, at jeg har fundet noget, der virkelig fanger min interesse... Såh ... -
1/a+1/b = 1/c hvordan isolere jeg b?
Forumindlæg1/a+1/b = 1/c - hvordan isolere jeg b? -
vedr. dansk eksamen sidste år.
ForumindlægHej folkens.. Har nogen af jer været op til dansk eksamen sidste år(hf) Jeg sidder med en opgave 2 som jeg skal skrive en diskuterende artikel om fortællende journalistik. i besvarelsen skal jeg diskuterer Susanne Nilsens artikel- Se nu skaber jeg mig. håber i kan hjælpe mig. Tak på forhånd.. -
MDT. DANSK EKSAMEN
ForumindlægHej alle!Jeg skal op i dansk i næste uge, og jeg vil lige høre om der er nogen derude der har en god idé til, hvordan strukturen skal være når man er inde til selve eksiminationen? Hvad starter man med, og hvad er vigtigt at have med undervejs?Hvad gjorde I og hvordan gik det? -
Dansk skr. eksamen 2011
ForumindlægJeg valgte opgave 3 "Krimiens popularitet" Skriv et essay om krimiens aktuelle popularitet. I dit essay skal du tage udgangspunkt i Krimifascisme? (tekst 3) og Den sidste gode genre (tekst 4) og overveje krimigenrens muligheder og begrænsninger. Du kan inddrage eksempler fra film og li... -
Matematik opgave på B niveau differentialligning mm.
ForumindlægHej. Jeg har fået en opgave, hvor der er nogle delopgaver jeg ikke kan svare på, jeg vil derfor høre om der er en der vil forklare mig, hvordan jeg lige løser følgende, a og c er løst: Ved en bestemt produktion er de totale omkostninger (målt i tusind kr.) til at producere x enheder af en vare gi... -
Dumpet mat b, uddannelse kræver mat c
ForumindlægHej studienet, Jeg har dumpet mat b. Dog havde jeg mat i 1.g som jeg antager er c niv (er ikke sikker på det er rigtig), der fik jeg årskarkaterene: 7 mund og 7 skr. Er det nok til at komme ind, eller skal jeg tage et kursus og bestå c niv? -
find et punkt , der ligger lige langt fra a og b
ForumindlægHej, Jeg har 2 punkter, a og b på 2. aksen. Jeg skal finde et punkt, C, der ligger lige langt fra a og b. Nu ved jeg ikke om der er nogen, der kan svare på det, når der ikke er noget billede. Men hvordan kan man finde det punkt. Kender I nogle formler? -
Bedømmelse af dansk skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle sammen Jeg har været oppe til min afgangseksamen i dansk skriftlig, hvor jeg skrev kronik nummer 4. Jeg får normalt 7 og 10, og jeg har fået 10 i årskarakter. Jeg har gjort nøjagtigt det, som jeg plejer, når jeg skriver kronik, men alligevel har censorene bedømt den til et 4 tal, hvilk... -
B(t)=100*e^0,486*t
ForumindlægHej alle, Jeg har en aflevering for hvor jeg har virkelig svært ved en af opgaverne. Jeg håber at der er nogen som har tid til at hjælpe. I en næringsopløsning kan antallet, B(t), af bakterier t timer efter et forsøgs begyndelse beskrives med B(t)=100*e^0,486*t Hvor mange bakterier er der i op...
