Søgning på: matematik fp10 december 2020. Resultater: 17181 til 17200 af 33233
  • Bestem en side (trekant)

    Forumindlæg
    har brug for hjælp med denne opgave 2? når denne opgave er UDEN hjælpemidler til min prøve hvordan kan jeg så løse den? jeg kender til cosinus og sinus osv. men kan ikke helt finde ud af hvad man skal bruge når det er sider hvor vi ingen tal har på? indsætter billedet af opgaven.
  • Eksamensangst

    Forumindlæg
    hej :) Jeg er en dreng, der skal til at prøve kræfter med terminsprøver. Umiddelbart har jeg forsøgt at fortælle mig selv hele dagen, at 02 og 4 er fantastiske karakterer, for ikke at blive skuffet. Jeg føler mig i den grad lost, fordi jeg føler ikke min klasse er blevet vejledt ordentligt, og få...
  • SRP

    Forumindlæg
    hej alle sammen :D Jeg skal snart til at skrive et mini-SRP. Jeg vil bare høre om i har nogle gode ideer til hvad jeg kan skrive om. Det skal bare være et A og B niveau fag. Har den naturvidenskabelig linje Tak på forhånd
  • Et godt eks. på en model?

    Forumindlæg
    Hej. Nogen som har et rigtig godt eks. på en model af en potensudvikling? Jeg har skrigende brug for det! Ville virkelig, virkelig, virkelig være taknemmelig!! Mange smil M.
  • Betinget ansøgning

    Forumindlæg
    HejJeg vil gerne ind på medicinstudiet, som kræver Mat A, men jeg har mat B her i gym. Jeg ville derfor høre om I vidste om KU accepterer betinget ansøgning? Altså kan jeg efter 3.g. (2008) tage suppleringskurser med Mat A efter jeg har søgt ind på medicinstudiet?
  • Mat A

    Forumindlæg
    Hey folkens...Jeg ligger (i 1.g, ny reform)på 8 i skr. og 9 i mdt. i mat B, jeg vil gerne opgradere det til A.Mit spørgsmål lyder derfor, kan jeg gennemføre det på a-niveau? Ja, jeg ved at der er mange faktorer der spiller ind, men håber på at I med erfaringer kan hjælpe mig...Mange tak
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Hvad er kraven for at gå videre på 2 HF ?
  • fs10 mundligt

    Forumindlæg
    Nå 10 klasser.. har i også været oppe engelsk, og hvordan gik det?
  • sproglig mat eksamen

    Forumindlæg
    Hey, er der nogen af jer, der har eksempler på hvilke spørgsmål man kan trække til mundtlig mat eksamen (b-niv)?Eller har i nogen idéer til dispostion?Håber I kan hjælpe ;)
  • Kan man få de skritlige eksamner tilbage?

    Forumindlæg
    Tjah, det fremgår jo egentlig temmelig tydeligt af overskriften. Men kan man få sine skriftlige eksamener tilbage? For jeg ville vildt gerne have min kemi, som jeg kan vise frem (specielt til min far). Jeg er så ovenud lykkelig (og totalt overraskert) over at det lykkedes mig at få 10. Så den ska...
  • Valgfag b-niveau?

    Forumindlæg
    Hej.Ville lige høre, om hvis nu jeg valgte psykologi som valgfag, på b-niveau, kunne jeg så i fremtiden søge ind på universitetet, og studerere psykologi?Eller sprogvidenskab..Mit spørgsmål er så mest, til om jeg kan studerere psykologi på uni, i fremtiden hvis jeg har det som valgfag, på bniveau...
  • drømmejob??

    Forumindlæg
    Hej.. sidder lii og stener for vildt lige nu.. hmm så ville bare lii høre hva i går og drømmer om at blive?? jeg vil selv gerne søge ind på medicin 2008 ( er færdig med gym der) men altså jeg kan se at snittet skal være meget over 9 ( liii under 10) hmm men fra 2008 så skal man vel bare ha mat A ...
  • Mundtlig B-eksamen

    Forumindlæg
    Nogen der vil være så venlige at give mig nogle eksempler på hvordan sådanne spørgsmål kunne tænkes udformet.Nogen der har en pensums "emne" liste over B-niveau?
  • Lommeregner

    Forumindlæg
    Hej derude... Håber der er nogen som kan hjælpe mig. Jeg har brug for en Texas instrument ti-83 eller ti-84,... det er lige gyldigt... hvis der er nogen som sælger en til nogenlunde pris så skriv hurtigst muligt
  • problemregning

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogle af jer der kender nogle gode tips til hvordan man kan forberede sig før man skal op i en problemregning?:)
  • Differentialregning bruges til?

    Forumindlæg
    Vi er lige blevet introduceret til differentialregning. Jeg glemte at spørge min lærer hvad man bruger det til, aå hvis der lige er en, der gider at ridse det kort op, så bliver jeg glad :)
  • 2 årig HF-læse statskundskab

    Forumindlæg
    Hvis man søger for at få mat på B-niveau.
  • lineære/ulineære

    Forumindlæg
    Hej Hvordan kan man på følgende ligninger afgøre om de er lineære eller ej? :/
  • Bestem integralet

    Forumindlæg
    hej venner! :-) Jeg sidder og laver mat opgaver uden opgaver, hvor jeg er røget ind i et problem! :( Jeg skal bestemme integralet, men jeg kan ikke finde ud af det, så jeg håber at der er nogle som vil hjælpe mig! TAK:) ∫(2x-1)6 dx ..
  • at isolere en variable

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg er i gang med en aflevering hvor jeg arbejder med ligninger og andengrads polynomier. De fleste ting forekommer mig rimeligt let, men aller første opgave, som skulle være den nemmeste har jeg tykket på længe nok nu .. den falder mig ikke let ind .. Den lyder .. Isoler 'f' i li...