Søgning på: SSO - Større skriftlig opgave. Resultater: 17261 til 17280 af 156873
-
Chick lit
ForumindlægHej alle! Jeg skal snart skrive srp om emnet chick lit i dansk/eng Jeg skal finde noget om udviklingen af kvindelitteratur fra 19'60erne/70'erne og frem til nu. Hvad der er sket i historien, der har gjort at kvindee litteratur har ændret sig Jeg skal analysere bridget jones dagbog og nynn... -
Ny reform - Årskarakter --> Eksamenskarakter
ForumindlægMit gymnasium har (fejlagtigt?) skrevet på hjemmesiden, at årskarakterer overføres til eksamenskarakter på den ny gymnasiereform, såfremt man ikke er indstillet til eksamen i det respektive fag. Er dette rigtigt? Såvidt jeg ved, skal årskarakteren ikke overføres til kolonnen med eksamenskarakter. -
6 i gennemsnit, hmm...
ForumindlægHej små venner! Jeg tænkte på hvilke muligheder har man hvis man kun har 6 i gennemsnittet?? Har man overhovedet nogle? Hvad kan man læse....? plus hvis man har en grundudd. bag sig.. ;) Nu taler jeg ikke for mig selv, hehe.. Hilsen Sam -
gymnasie
ForumindlægHEEEJ ALLE SAMMEN, ER DER NOGEN DER GÅ PÅ INGRID JESPERSEN GYM, TÆNKTE OM NOGEN VILLE FORTÆLLE LIDT OM DEN :D -
Energi
ForumindlægEn gal mands ikoniske rumstation skyder en planet på størrelse med Jorden, så den fordamper. Antag, at planeten er lavet af jern, og at den har en gennemsnitstemperatur på ca. 3100 K (2827oC). Hvor meget energi skal rumstationen kunne mønstre? Har lidt svært ved den ovenstående opgave, og det... -
Hjælp.
ForumindlægHej, denne opgave kan jeg godt finde ud af, men ville bare lige være sikker på hvordan man skulle skrive den.En af dine venner tilbyder dig 100kr., hvis du kan gætte hvilket tal mellem 1 og 20, han tænker på. Hvad er cancen for at tallet er:1) Lige 2) Større end 5Skal man så skrive den op i en br... -
Opgave 1: Forklar forskellen på de nedenstående sætninger. I kan enten forklare ved at oversætte til dansk, så forskellen bliver tydelig eller forklare i prosa.
Forumindlæg1a. Der Mann kennnt die Mörderin 1b. Den Mann kennt die Mörderin. 2a. Ich habe gestern das Mädchen besucht. 2b. Ich habe gestern die Mädchen besucht. 3a. Er besucht die Familie des Vaters. 3b. Er besucht den Vater der Familie. Hjælp tak. Mit tysk er nybegynder forstår, det simpel... -
Str. skr. opg.
ForumindlægHej jeg vil høre om der er nogen der liger inde med nogle geniale forslag til hvilker bøger man kan kaste sig over, når man skal lave sin str. skr. opg. i engelsk???Jeg er desværre selv ret idéforladt :oSHar indtil videre kun fået anbefalet "Color Purple", som også lyder interessant - e... -
Det slaviske dynasti?
ForumindlægDet står kort beskrevet i en bog (virkelig kort). Jeg skal redegøre for romerrigest historie fra ca. 100 f.kr. til 100 e.kr. og det slaviske dynasti står beskrevet som ca. 69-96 eller sådan noget e.kr. er der nogle der ved hvor jeg kan finde kilder eller literatur om det? eller ved hvad det indeb... -
SYNOPSIS - Den nye reform, hvad synes du?
ForumindlægHej alle der ude :) I min synops (AT) har jeg skrevet om Social arv og den nye gymnasiereform, altså at den skaber flere mønsterbrydere... MEEEEEEEEEEEN er der nogen af jer der synes noget andet? Jeg har fx skrevet at den bl.a. ka være med til at skabe flere møsnerbrydere er fordi den har fler... -
helpppp
Forumindlæger der nogen der er god til kemi som kan hjælpe mig med en opgave???? -
Oversættelse (2)
ForumindlægHej folkens. Jeg ved godt, at nøjagtig samme oversættelse har været oppe fra min side, men det er efterhånden et stykke tid siden. Jeg vil lige se, om der er en eller flere, der har noget at indvende til følgende oversættelse. På forhånd tak!Psykologer siger, at vi bør besvar børns spørgsmål, men... -
00 i matematik
ForumindlægHej Idag har jeg fået den længe ventede årsprøve tilbage og som overskriften siger ser det ikke godt. 00 det hvad jeg kunne diske op med til noget der ligner en skriftlig matematik eksamen. Mine årskarakterer er heller ikke noget at juble over. 3x 02, for mange 4 taller etenkelt 10 tal, mens res... -
Hvad sker der, hvis man ikke møder op til sin årsprøve?
ForumindlægBare en tanke der slog mig.. Rykker man så ikke op i næste klasse, eller hvad sker der..? -
karakterer.. -Fair???
ForumindlægJeg har fået to 03 i matematik.. altså mundtlig og skriftlig.. Er det fair..? De sidste afleveringer fik jeg altså 8 i.. :s vil bare lige høre om nogen af jer har noget bedre at sige end: "Han har altid ret" som min rektor så smukt sagde da jeg gik op og snakkede med ham... -
Afgangsprøverne
ForumindlægHej allesammen. Idag fik jeg dårlige nyheder. Min klasse skal op til skriftlig engelsk,og mundtlig matematik. De er ikke lige de fag, som jeg er bedst til. Så kan i give mig nogle gode råd om, hvordan og hvad jeg skal forberede mig til. Håber i kan hj... -
Opgave 8.51 I firkant ABCD stÅr diagonalen BD vinkelret pÅ bÅde AB og DC . Diagonalen BD har lÄngden 48 , siden AB har lÄngden 36 , og siden BC har lÄngden ...
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe med opgave 8.51 -
Stabilitets- og Vækstpagten
ForumindlægJeg er igang med at skrive den store skriftlige opgave på HHx 3år, og jeg er rendt ind i et stort problem.... Opgaven består af to dele, og den første del er jeg færdig med, den lyder sådan her: Der ønskes en analyse af baggrunden for Stabilitets- og Vækstpagten,Denne del var der ingen problemer ... -
Div. olympiader og konkurrencer
ForumindlægHejEr der nogle, der har erfaring med følgende:Olympiader som: biologi, datalogi, fysik, kemi og matematik.Konkurrencer som: Forskerspirer, Georg Mohr og Månedens Elevopgave.Ja? Fortæl venligst os andre om det. -
Vigtigt -
ForumindlægNogen som vil kigge denne opgave igennem - den er meget vigtig og til i morgen. Er især i tvivl om 1.d, den sidste opgave i nr. 2 og en lille smule i tvivl om opgave 4 er rigtigt, men ikke så meget som det andet. Link: Opgave 1-2: http://peecee.dk/?id=39300 Opgave 3-4: http://peecee.dk/?id=39300
