Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 17281 til 17300 af 27764
  • skriftlig opg..

    Forumindlæg
    nogle der lige kan kigge på min skriftlig opgave, om jeg har delt redegørelse og analyse delen godt, og tjekke formelle fejl..sender til jeres e-mail...hvis det er..
  • Titel på kronik?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal skrive en kronik i dansk, men hvad skal titlen hedde? Skal det være overskriften af de analyserede tekster, eller en titel, der passer bedst til emnet, som jeg selv finder på - eller frit valg?
  • Rettelse af opgave

    Forumindlæg
    Hejsa jeg har lavet en opgave om en analyse af en artikel,og skrvet et læser brev,ved ikke om selve opbygningen er korrekt hvis nogen har lyst til at rette den eller se om opbygningen er rigtigt vil det være dejligt.
  • Sætningsanalyse

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal analysere den følgende sætning: Har du talt med dem? Jeg er i tvivl om, hvorvidt "har" og "talt" hænger sammen som udsagnsled? Er der nogle der kan hjælpe? - Tak på forhånd.
  • Hjælp til tysk rettelse

    Forumindlæg
    Har lavet denne oversættelse, og er virkelig ikke god til sætnings analyse - nogen der vil hjælpe med at rette den ? på forhånd tak - ps, er virkelig ikke særlig skarp til tysk grammatik, men har prøvet det er i den vedhæftede fil
  • Sagprosa - 'Den mørkeste nat i Madrid'

    Forumindlæg
    Heej:)Har fået til opgave at analysere denne sagprosa, fra Politiken d. 14. marts, 2004.. Tænkte om der er nogle som lægger inde med sådan en?Ku' være rart..
  • funktionsanalyse

    Forumindlæg
    nogen der kan hjælpe mig med en funktions analyse af denne funktion (dvs. dm, nulpunkter, monotoni).(X-3)sqrt(x)=X^1.5-3x^0,5sqrt= kvadratrod
  • Mangler af "SOLSORT" af STIG DALAGER

    Forumindlæg
    Hey.. Jeg mangler en analyse af SOLSORT, den er skrevet af forfatteren Stig Dalager i 1998. Er der nogle af jer der ligger inde med den? Venlig Hilsen Karsten
  • HJÆLP HASTER! Maleri!

    Forumindlæg
    Jeg skal finde et maleri, som jeg skal analysere/fortolke, til eksamen, men har ingen ide om hvilken kunstner jeg skal vælge og hvilket maleri !!! Har i nogle super gode ideer ?! Tak på forhånd (;
  • james kelman away in airdrie

    Forumindlæg
    james kelman away in airdrie? nogen der har en analyse og fortolkning af denne som jeg kan bruge som inspiration, synes den er utrolig svær at arbejde med - så det ville hjælpe meget :-)
  • Kort sætning , vending!

    Forumindlæg
    Hej . Jeg sidder lige med en tysk tekst, der skal analyseres og er kommet frem til et budskab, det sørgelige er bare, at jeg er i tvivl om, hvordan man siger denne vending på tysk:Du skal være mod andre, som du vil have de skal være mod dig..På forhånd tak for hjælpen !
  • hjælp

    Forumindlæg
    hej alle sammen . jeg har dansk på a niveau og søger efter nogle artikler og eksempler om "Journalistisk" og "Introducerende artikler ", "Analyserende oplæg for novelle"
  • Leif Davidsen

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg vil gerne høre om der er en herinde som har læst en af disse noveller af Leif Davidsen, og lavet analyse af den:- En direktørs hændelige død- Sabine rejser hjem- En anderledes dag
  • Roman

    Forumindlæg
    Hej, har en af jer læst "Øen i Fuglegaden"Og som stadig kan huske den.- Jeg skal analysere den, jeg kan godt huske det hele, men er bare usikker et par steder.
  • Handler om Scopes-sagen, USA 1925, Tennessee

    Forumindlæg
    Vil gerne have lidt hjælp til analyse, specielt den sidste del, sejrsangen. Hvis der er nogle der kan hjælpe:) giv endelig besked. Det er 2 sider- er vedhæftet. Det starter ved afsnit D
  • Metafor eller andet? :/

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er igang med en engelsk analyse, og jeg ville bare spørge om ''dusty drinker of dust'' kunne være en metafor eller sammenligning eller andet. Håber i kan hjælpe
  • Hvad hedder det på engelsk? :/

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er igang med en analyse og jeg ville bare høre om, hvordan man sagde ''prosadigt'' på engelsk? Jeg har prøvet at slå det op i ordboget, men der var ikke rigtig noget...
  • plagiat

    Forumindlæg
    Er det plagiat hvis en person nu tager en problemstilling fra nettet, men selv tager ud og låner bøger og selv vælger plakater at analysere og slet ikke tager noget fra personen, men bare problemstillingen?
  • Skolen i Athen

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der evt. havde en billede analyse af ''Skolen i Athen'' (1510-11) Renæssance tiden håber i kan hjælpe :)
  • Haster - Tænk på et tal!

    Forumindlæg
    Hej alle, min veninde og jeg skal skrive en opgave ( analyse) til bogen af Anders Bodelsen: " Tænk på et tal", til på fredag. Er det muligt nogle kunne have noget liggende ?? På forhånd tusinde tak for hjælpen!