Søgning på: matematik a uden hjælpemidler. Resultater: 17301 til 17320 af 174810
-
2. gradsfunktioner - hvad er A, B og C's betydninger?
ForumindlægEr helt lost? :s -
What percentage of the CH3COOH molecules release a proton?
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig hvordan man laver sådan en opgave?? -
Opgave 3 a) reducer udtrykket y·(2x-y)+(y-x)^2
ForumindlægReducer udtrykket y·(2x-y)+(y-x)^2 nogen der kan hjælpe eller svaret? gerne hvor alt hvad man gør bliver forklaret :) -
Bestem ligning for plan a (α) som indeholder 4 punkter ABCD
ForumindlægJeg har for lidt siden løst en samme opgave som bedte om ligningen på et plan. Men sagen var bare, at det var for ABC Denne gang skal jeg gøre det samme, men for 4 punkter (ABCD). Og det er her jeg er i tvivl om at det er nok at tage vektor(AB) og vektor(AD) Det virker bare mærk... -
Hvilke stamtavle passer til henholdsvis sygdom A b c
ForumindlægNogen der kan hjælpe med den her biologi opgave, forstår det simpelhent ikke. -
Bestem arealet af M
ForumindlægHej :-) Er der måske en rar sjæl derude der kan hjælpe mig med at løse den vedhæftede opgave? Opgaven er uden hjælpemidler, jeg kan sagtens udregne opgaven med hjælpemidler, men jeg kan desværre ikke uden, så jeg håber at der er nogen der kan hjælpe :-) Tak på forhånd :-) -
Nogle som har lavet samfundsfags a eksamen 19 august 2010 ulighed i sundhedsvæsenets?
ForumindlægHej er der nogle som har lavet samfundsfags a eksamen 19 august 2010 risikosamfundet delopgave b : ulighed i sundhedsvæsenets som har løst til at sende den til mig? det ville være en kæmpe hjælp. på forhånd tak med venlig hilsen sofie :) -
Er der nogen som kender én der tilbyder lektiehjælp for stx 3.g fyisk A niveau
ForumindlægHay kender i nogen som tilbyder hjælp( imod betaling) til lektielæsning for én som går i 3.g. og har fysik på A niveau.Helst i kbh region.eller et eller andet sted på sjælland...Personlig henvendesle på min @ tak -
Musulmanes en España HHX skriftlig eksamen fra 2011
ForumindlægHej allesammen Jeg ville spørge om der er nogle der enten har opgaven eller opgavebeskrivelsen til HHX spansk eksamensopgave fra 2011, som hedder: Musulmanes en España? Jeg håber, at der er nogle der har opgaven eller opgavebeskrivelsen, da jeg er villig til at betale for det. Venl... -
Forslag til emne - Musik A, Mat B & Ng C
ForumindlægHvis der er nogen der har forslag til et emne jeg kunne kaste mig ud i, ville jeg blive rigtig glad. Jeg skal have musik som hovedfag, da mit andet selvvalgte A niveau (engelsk) er udenfor min studieretning (valgfag og dermed ubrugeligt) På forhånd tak. [: -
SRP - Autohuset Skjoldgaard A/S (Ford Fredericia/Middelfart)
ForumindlægHej Er der nogen som kan hjælpe mig med nogle hjemmesider hvor jeg evt. kan finde noget om Autohuset Skjoldgaard A/S (Ford Fredericia/Middelfart), fordi jeg kan hverken på deres egen hjemmeside eller selv finde noget om dem. På forhånd tak -
Historist Analyse af: Brev til St. Joesph. - Stephan A. Douglas
ForumindlægHej. Sidder her og skal lave SRP, men er på lidt på bar bund med min historie analyse af Brev til St. Joesph - Stephan A. Douglas. Hvad skal jeg skrive i min analyse? Nogen som har en model jeg kan gå ud fra? Hilsen en travl studerende.. -
Søger tutor / mentor / lektiehjælp til fysik A HF enkeltfag
ForumindlægHej alle Jeg søger en tutor / mentor / lektiehjælp til fysik A HF enkeltfag. Jeg skal til eksamen til sommer. Jeg bor i København. Jeg ville fortrække at mødes på hovedbiblioteket. Skype dur også. Mvh. Sofia -
a) Beregn hvor mange timer der kan tilledes spildevand indtil bassinet er fyldt.
ForumindlægNogen der kan hjælpe med opgave. Hvilke formler skal der bruges -
Hjælp til vektor!!! Haster! :(((
ForumindlægHej, har denne opgave (bilag), og ved ikke helt hvordan jeg gør. Det er med hjælpemidler :( -
Tage eksamen om
ForumindlægHvis man fx har haft matematik A, og man ønskede at forbedre sin karakter, ville det så være muligt at komme til en eksamen uden ekstra undervisning ? Jeg ved godt det ikke kan ændre ens kvote 1 snit, men det kan vel ændre ens kvote 2 snit ikke ? -
nogen der vil hjælpe med matematik opgaven problemløsningsdel maj 2005 regional tv - tv2/nord?
Forumindlæghjæææææææææææææææææælp pleeeeeeeeeeeeease! - -
Mundtlig eksamen i matematik på b-niveau - nogle gode råd?
ForumindlægHej skal snart til eksamen, har I nogle gode råd? -
Hvad sker der hvis man dumper sin skriftlige eksamen i matematik - b-niveu?
ForumindlægHej, jeg frygter jeg dumper min skfriflige eksamen i morgen... hvad sker der hvis man dumper den? MVH - Hanne :) -
Logaritme ligning
Forumindlægheej nogen søde sjæle der ude der kan hjælpe mig med denne ligning: uden at bruge solve eller andre hjælpemidler 40 * log (x) = 80
