Søgning på: matematik noter b niveau. Resultater: 17301 til 17320 af 124783
-
Programmer til TI-83
ForumindlægHej med jer alle sammen,Jeg har lidt svært ved at vælge hvilke af de mange programmer jeg skal have på min TI-83.Hvad vil i mene er vigtigst? (Matematik B niveau) -
Link til facit i eksamenssæt
ForumindlægHey. Er det et sted på nettet, hvor man kan se tidligere års skriftlige eksamens opgaver MED FACIT for B-niveau i matematik? Kan I evt. stikke mig et link? -
Kan man hæve?
ForumindlægHej Studieportalen Jeg havde matematik på B sidste år, og har hævet det op på A-niveau. Tæller mine karakterer fra forrige år stadig? det frygter jeg nemlig. -
HHX Januar 2005
ForumindlægHey...Ville lige høre om der er nogle herinde der har lavet en matematik afl. på B niveau på handelsskolen fra Januar 2005..Har lige et par spørgsmål som jeg søger svar på...På forhånd tak! -
Hjælp søges
ForumindlægHej alle sammen. jeg er en dreng der lige er startet på allerød gymnasium. Jeg søger hjælp til matematik på b niveau, dvs til ting som opgaver, og almindelig lektiehjælp. Hvis i har andre spørgsmål så skriv endelig. -
Betalt hjælpelærer-job!
ForumindlægNogen der kunne tænke sig at undervise en 18-årig pige (2g, Århus) i matematik på B-niveau? Det drejer sig til at starte med om differentialtregning en time eller to om ugen. Kom selv med et forslag til timeløn! -
Ret linie
ForumindlægHej alle Hvordan tegner man en ret linie ind på TI89, når man allerede har tegnet tangent og graf. Den skal have en hældning på -2. Ps: Skal man tegne grafer til matematik b niveau eksamenen? Den skriftlige ? Kan man komme ud for det? -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej venner Jeg skal snart til skriftlig eksamen i matematik på b-niveau, og tænkte i den forbindelse om der nogen som kendte hjemmesider, eller andet, hvor man kunne træne sin færdighedsregning, hvor pågældende hjemmeside også har facitliste? :) -
Texas TI-inspire CAS
ForumindlægHej :) Da jeg lige har afsluttet matematik, vil jeg gerne sælge min lommeregner. Det er en Texas TI-inspire CAS, og bliver brugt på både A- og B-niveau. Skriv til [email protected], hvis det har interesse. -
Hvordan finder jeg ud af hvilken graf der er f'(x)
ForumindlægJeg har en emneopgave for i matematik på b-niveau omkring differentielregning. Opgave Redegør for hvilken graf der svarer til f(x) og hvilken graf der svarer til f'(x). -
Mat uden hjælpemidler, imorgen
ForumindlægHej Folks! Jeg skal til terminsprøve i matematik imorgen uden hjælpemidler. Har øvet en hel del sæt, der er bare nogle enkelte opgaver jeg ikke er så sej til! Der er ret mange, men håber virkelig nogen vil hjælpe, så jeg er sej imorgen (det er trods alt næsten årskarakteren det gælder) Opgave ... -
Dumpet eller bestået?
ForumindlægHej, jeg har søgt ind på en uni uddannelse der kræver at man har bestået Matematik B. Jeg har haft Matematik A på HTX som jeg afsluttede sidste år, hvor jeg fik 02, 02 og -3. Ikke særlig imponerende det ved jeg godt, til den skritelige examen gik jeg ind, skrev mit navn og var ude før der var gå... -
3. Opskriv nu ved hjælp af den genetiske kode (side 87) en af de mulige DNA sekvenser, der koder for de første 12 aminosyrer (B-kæden) i det viste proinsulin.
ForumindlægForstår simpelthen ikke hvad jeg skal her.. Håber I kan hjælpe :I -
Bohrs formel, energitilstand, frekvens, bølgelængde, stråling, Vejen til Fysik B, opgave 50, side 79 (Knud Erik Nielsen og Esper Fogh)
Forumindlæga. Opskriv Bohrs formel for energiniveaurne i hydrogen og angiv tabelværdier for de indgående konstanter Mit svar er En = -hcR/n2 En = Energiniveau Plancks konstant h = 6,626176 * 10-34 J*s Lysets fart c = 2,99792458 * 108 m/s Rydbergkonstanten R = 1,0937318 * 107 m-1 ... -
Finde sidelængden på kuben.
ForumindlægHar et spørgsmål der lyder Hvordan finder jeg sidelængden? Er ikke interresret i bare et svar, vil gerne vide hvordan man gør så jeg kan skrive det ned i mine noter. Håber der er en der kan hjælpe og skære det ud i pap for mig. -
psykologi haster
ForumindlægHejsa Jeg leder efter en masse notater til psykologi. Specielt udviklingspsykologi, arbejdspsykologi,hjeren(Neuro psykolog), personlighedspsykologi. Det må gerne være lidt højere end c-niveau, men alt bliver modtaget med kyshåndMvh Lykke -
Spørgsmpl mht. karakter - Faget Tysk
ForumindlægJeg regner med at skulel hæve tysk fra B til A, men hvad sker der lige med de karakter jeg har fået hidtil? Ligger nemlig på 12 i skriftlig såvel som mundtlig! Hvis de "døer" ud, så vil jeg da hellere afslutte faget nu hvor jeg har et godt resultat... Tak på forhånd. -
søger en kopi af svarark til fsa maj 2007 matematik "mursten"
Forumindlæghvis i har et svarark til Fsa maj 2007 problemregning "mursten" ville det hjælpe rigtig meget hvis jeg måtte få en kopi.. har fået smidt mit eget væk -
SRP-Chi^2 test - Goodness of fit test - -Matematik - HJÆLP
ForumindlægI min SRP opgaveformulering skal jeg vælge og argumenter for en statistisk test til at vurdere, om der er signifikante forskelle på mænd og kvinder i 7 forskellige livsforhold. Så mit spørgsmål er, hvordan vil i lave en chi^2 goodness of fit test på de tal som er vedhæftet? -
Tusind tak alle jer hjælpsomme mennesker i aften der har hjulpet med matematikken!!<3
Forumindlægtak.
