Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 17361 til 17380 af 35989
  • Fransk speciel oversættelse

    Forumindlæg
    JEg har prøvet at indsætte et emne før men ingen svarer på mit spørgsmål Og det er: Er den franske overættelse her i Du- form og hvordan laver man den om til De-form.1. Lov mig at komme hjem inden midnat. 2. Giv dem en chance mere. 3. Sig til ham at vi venter på ham uden for restauranten, på terr...
  • 200-8-2v-x opg 6

    Forumindlæg
    HejsaJeg kunne godt bruge lidt hjælp til redegørelsen i opg 6. anden del af opgaven (optimering) har jeg lavet, men jeg kan ikke rigtigt gennemskue den første. på forhånd tak
  • Redigering af film

    Forumindlæg
    Er der en sød sjæl, der vil hjælpe os med at klippe vores film? :)
  • Dansk synopsis det moderne gennembrud!

    Forumindlæg
    Hej Alle! Jeg var virkelig brug for hjælp! Jeg skal lave en dansk synopsis om det moderne gennembrud med en novelle. Jeg har valgt Naadsensbrød af Henrik Pontoppidan. Jeg ved ikke hvordan jeg skal komme igang eller hvordan en god synopsis ser ud. Håber at I kan hjælpe mig!
  • Produktreglen

    Forumindlæg
    Lige et hurtigt spørgsmål. I nogle youtube videoer (og også i i nogle restudy videoer), er produktreglen bevist på b niveau - men den er ik med i det materiale som jeg har på b niveau. Er produktreglens bevis blevet fjernet fra b niveau, eller har det altid været a niveau at skulle bevise den ? ...
  • 1g dansk opg?

    Forumindlæg
    er der ikke nogen der måske har skrevet om vandrehistorier, og som har et forslag til en problemformulering, eller bare et eksempel som man kan se?
  • Grundstoffernes dannelse og kredsløb i universet

    Forumindlæg
    En der gider forklare mig grundstoffernes dannelse og kredsløb i universet, efter big bang blev der dannet hydrogen og helium, hva med resten. Jeg har læst at der sker en processer, men jeg forstår det ikke helt hvordan de her forskellige processer sker.
  • 3,9 i snit

    Forumindlæg
    Hvis nu man har 3,9 i snit indtil videre på sit eksamensbevis, og man skal op til sommer. Hvor mange 02 eller 00 skal der til for at komme under 2,0 i snit?
  • Terminsprøve i Naturfag.. HJÆLP.. : (

    Forumindlæg
    Skal Op til mundtlig terminsprøve i Naturfag.. Nogle gode råd om hvordan man klarer det..? Har ingen ide om hvordan det foregår..???
  • iliaden

    Forumindlæg
    hej.. er der nogen som ligger inde med nogle noter til iliaden? evt. analyse af delene 1, 3, 6 og 18 eller lign?ville være en stor hjælp.. har en deadline i morgen..
  • Store problemer - Oldtidskundskab

    Forumindlæg
    Krise situation - min pc er brudt sammen dagen før eksamen.Sidder i et andet hus, foran en anden pc og skal læse oldtidskundskab, hvilket jeg ikke har fået gjort denne dag.Jeg har ikke tilgang til egne notater, som jeg spenderede gårdsdagen på. 3 års arbejde er væk...Har yderst få notater liggend...
  • Det virker ligetil?

    Forumindlæg
    Nu har jeg læst at næsten alle her har fået 10 i old! er det virkelig så nemt at gå til old? Jeg ligger selv på omkring 9 (det er hvad jeg harr fået i standpunkt og årskarakter + 2 ud af 3 prøver. I den 3 prøve fik jeg 10)
  • hjælp til let matematik

    Forumindlæg
    Hej vil høre om der er nogen der lige hurtig kan fortælle mig hvad henholdsvis, andengradsleddet, førstegadsleddet og konstantleddet i en andengradsligning siger noget om.På forhånd tak.
  • Hvad vil det sige at karakteren tæller halvt..?

    Forumindlæg
    Hvad vil det sige, at karakteren tæller halvt i billedkunst, idræt og musik..? Hvordan udregner man det..?
  • EKSAMENSSPØRGSMÅL HJÆLP !!!!!!!

    Forumindlæg
    Hej derude ! Kan i hjælpe mig med disse spørgsmål ? Jeg kan ikke selv finde svaret på dem :/ Hvad sker der med effektiv rente hvis stiftelsesomkostningerne på lånet stiger? Hvad sker der med den effektive rente hvis terminerne ændres fra at være årlige til at være ½ årlige? ...
  • Dele sabbatår op i universitets sommerferier?

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil gerne holde et sabbatår, men her for nylig blev jeg bange for om et år nu ikke også var rimelig meget tid at bruge på det? Så går der jo et år mere til når jeg er færdig og parat til arbejdsmarket. Jeg snakkede lidt med nogle forskellige folk om det og en af dem sagde til mig at jeg...
  • Studiestartsprøve - Diplomingeniør i bygningsteknik

    Forumindlæg
    Hej Jeg er optaget på diplomingeniør i bygningsteknik. Det er sådan at man skal gennem en studiestartsprøve. Er der nogle, der kan uddybe og forklar mig, hvad denne prøve helt præcis indebærer? På forhånd tak!
  • Hvor mange terminer har beløbet stået på kontoen

    Forumindlæg
    Mit spørgsmål lyder: En startkapital på 8700 kr. indsættes på en konto med 0,75% i rente pr. år. Efter et antal år står der 9346 kr. Hvor mange år går der? Det endelige resultat skal være et helt antal år - forklar hvorfor. Da jeg har forlagt min lommeregner ville det være nice hvis...
  • Fuld pensum - idræt (c) og biologi (b) skriftligt?

    Forumindlæg
    Hej, man kan normalt ikke komme op i idræt (c) og biologi (b) skriftligt, men kan man dette, hvis man skal op i fuld pensum?
  • FYSIK HØJT NIVEAU 2008

    Forumindlæg
    Hej Er der nogel der har eksamenssættet maj-juni 2008, med besvarelser ?? Så er jeg meget intresseret i at få det .. Da det ikke er alle sæt vi har lavet i skolen, og jeg gerne vil have alle opgaverne med til skriftligeksemen som hjælpe midler. Ville jeg være meget taknemlig for .