Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 17361 til 17380 af 25375
-
Meget splittet - hvilken uddannelse?
ForumindlægHej Jeg er enorm forvirret. Jeg er til samfundsfag, pædagogik og naturgeografi mv. Men mest samfundsfag. Jeg ved ikke om jeg vil hellere noget praktisk eller teoretisk. Jeg har allerede haft et sabbatår, hvilket har hjulpet lidt på hvad jeg vil, men ikke nok synes jeg. Jeg ved ikke om jeg skal sø... -
Oversættelse fra dansk til engelsk
ForumindlægHej jeg tænkte på om der var nogen der ville hjælpe mig med denne oversættelse: Max: Max er en 16-årig teenager, som er meget skoletræt og nok også har svært ved det boglige. Han går på en specialskole for kreative børn, men selv dér er han træt af de almindelige fag, de skal slæbes igen... -
Nogen der vil tjekke min stil?
ForumindlægHar nu læst den i gennem så mange gange, at jeg snart kan den udenad. Det kunne være rart, hvis der lige var en som ville kigge den i gennem :) PS jeg er temmelig dårlig til fransk. Adrien est un jeune garçon de 15 ans. Il a beaucoup de bons amis dans sa l’école avec qui il peut ... -
Koralharmonisering
ForumindlægHej! Er der nogle der kan fortælle mig hvordan man laver en spredt koralharmonisering i Bb? -
Hjælp til skriftligt tysk!
ForumindlægHej! Jeg er egenlig god nok til at læse tyske tekster og oversætte dem, men når jeg selv skal skrive tysk, f.eks en stil eller lignende, så synes jeg at det bliver rigtig svært. Jeg har rigtigt svært ved at finde ud af den korrekte ordstilling, og hvordan jeg skal formulere mig så det lyder godt... -
Ang. hjælp til SRP i dansk og samfundsag.
ForumindlægHalli Hallo. Jeg er igang med den indledende fase, hvor jeg efterhånden skal have snævret mig ind på et emne. Jeg har tidligere haft en ide, som omhandler "arbejdets indflydelse på identiteten i det senmoderne samfund", hvor jeg så ville fokusere på f. eks et fænomen som arbejdsnarkoma... -
Hjælp til forberedelse i samfundsfag og religion
ForumindlægHej, jeg søger en hjælpe lærer, som kan hjælpe mig med at få lidt styr på samfundsfag og religion, da jeg skal afslutte det, her til januar. Da jeg er lidt bagud i skolen, især med religion og samfundsfag, har jeg brug for en der kan hjælpe mig, med lige at få styr på det, i hvert fald så jeg b... -
Reportage
ForumindlægSkal skrive en reportage om coronakrisen. Nogle der kan hjælpe hvordan man kommer i gang -
Neptun
ForumindlægHej har fået opgave om neptun, har nu siddet i 3 lektioner og har ikke kunne finde noget, hvad ved I om neptun. HÅBER VIRKELIG I KAN HJÆLPE MIG :) -
Eu
ForumindlægHej jeg har nogle spørgsmål om eu jeg håber i gider hjælpe mig med at svarer på? - Angiv tre grunde (både historisk & nutidige) til ønsket om et tættere europæisk samarbejde? - Mange danskere mener at valg til Europaparlementet er uinteressant og kedesomligt. Opstil 3 argumenter for og imod d... -
Efter 9/11
ForumindlægHej.. : ) Jeg skal skrive et projekt om konsekvenserne efter 9/11. Det er rimelig svært at finde materiale om. Så hvis nogle har nogle gode ideér, links, videoer mm. ville det være dejligt med lidt hjælp;D Eller så vil det være en stor hjælp, hvis nogle har nogle eksempler på konsekvenserne efte... -
Corona læring & motivation
ForumindlægHej folkens - jeg er i gang med at undersøge hvordan corona krisen påvirker menneskets & motivation og læring. Til det har jeg undersøgt de forskellige forsker vi har arbejdet med - vil hører om nogle kunne skrive privat så kunne jeg skrive hvad jeg er kommet frem til. Det betyder en del -
Rygter omkring kvoter 2013
ForumindlægHej alle Så er der kun en uge tilbage, til vi for svar. Er der nogen rygter/tendenser omkring adgamgakvoter, her tænker på de mest eftetragte udd. som medicin, biomedicin, jura, retorik osv. på KU og SDU? Håber folk kan smide en kommentar. Fortsat god ... -
AT 2011 - Naturfaglige
ForumindlægHej Alle Nogen der har fået nogle gode idéer omkring AT 2011, nu da vi har set emnet? Jeg regner med at Vælge Biologi A, men hvad skal det andet fag være :/ Nogen der selv sidder med de samme tanker? Kunne være sjovt og inspirerende og hører hvad i andre overvejer at skrive i og om. :) -
Jeg tuder - helt seriøst`- hjælp
ForumindlægHej allesammen , ja min overskrift lyder korrekt. Hver gang vi får en opgave for ender jeg med at lave den allesidste dag , og nogen kan jeg være oppe til klokken lort om natten. - ville seriøst ud af det her , kan i hjælpe mig? -Har i selv haft det sådan? Jeg er meget god i skolen, men det er ba... -
rumfang af graf
ForumindlægHej allesammen. Jeg har brug for hjælp med opgaverne c og d i det vedhæftede billede. Kender ikke helt fremgangsmåden -
Indledning til DHO
ForumindlægHej! Jeg er ikke sikker på, hvor lang indledningen til DHO skal være. Er der nogen, der ved det? Dette er, hvad jeg har skrevet so far: Jeg har valgt at skrive om kvindebevægelsen i 1970’erne, da jeg mener, at netop disse kampe og ændringer har stor betydning fog, hvordan nutidens samfund... -
Hjælp til én sætning!
ForumindlægHej, jeg er i gang med at skrive en rapport. Jeg er i tvivl om en sætning. Er der nogle der kan hjælpe? "Jeg håber at du finder på noget og sætter de smilende linjer igen på hendes ansigt." kan man godt sige det, "smilende linjer"?? eller er der nogle andre ord man kan bruge??... -
HF oven på en STX
ForumindlægHej! Mit drømmestudie sætter høje krav for kvote 1 ansøgere, og i den forbindelse står mine odds meget dårligt med min allerede beståede STX, hvor mit gennemsnit er 4.9 efter den nye skala. Jeg har i den forbindelse haft kontakt m... -
AT synopsis - paradise Hotel
ForumindlægHej alle Jeg er igang med at skrive AT opgave om paradise hotel, og jeg har svært ved at finde et hovedspørgsmål samt et diskussions spørgsmål. Jeg skriver i Samf og Dansk, og skal derfor ind på nogle teorier, i samf. Nogle der har nogle ideer? Jeg har fundet hvad jeg vil redegøre for og analyser...
