Søgning på: formelsamling fysik B. Resultater: 17381 til 17400 af 99855
-
eksamen
Forumindlæghej jeg skal op til fysik eksamen hvilke punkter synes i at jeg skal have med? svaret haster! tak på forhånd! :) -
Forsøg med det periodiske system?
ForumindlægHvis der er nogle der kan et forsøg man kan lave til en fysik eksamen så venligst skriv det... -
planeternes bevægelse
Forumindlæghvad kan man sige hvis man skulle fortælle om planeternes bevægelse og sløjfebevægelse til en årsprøve i fysik? -
metode
ForumindlægHej, jeg tænkte på hvilke muligheder og begrænsninger den hypotetiske deduktive metode har i fysik? På forhånd tak -
jorden uden atmosfære
Forumindlæghvad ville der ske hvis jorden ikke havde en atmosfære? hvis man skal svare sådan med henblik på fysik. hvis I forstår. -
Søger hjælp til opgave
ForumindlægSøger hjælp til fysik aflevering, om elektricitet, og elektrolyse... nogen som kunne hjælpe via PM -
Varmekapacitet
ForumindlægJeg har følgende opgave i fysik, som jeg er lidt i tvivl om. Nogen der kan hjælpe? -
Modvind
ForumindlægNogle kloge fysiker der kan forklare hvorfor der er altid er modvind når man cykler? -
en eller anden hjælp mig...
ForumindlægHej alle sammen jeg tænkte Jeg skal analysere et billede i fysik, men hvordan gør man det? -
tællestatistik og arbsorption af gama stråling
ForumindlægHej jeg vil høre om der nogle havde en rapport i fysik om tællestatistik og arbsorption af gama stråling? -
Brændværdi
ForumindlægJeg har vedlagt følgende fysik opgave omkring brændværdi, vil nogen se mig over skuldren for fejl? -
TRYK OG TEMPERATUR
ForumindlægHej alle. Jeg har brug for hjælp til denne fysik spørgsmål. Den omhandler tryk og temperatur. opgaven er ind under fillet. -
hvad betyder msv /år
Forumindlæghvad betyder mSv/ år, skal bruge det i fysik, der stå eks. 4 msv/år -
Arbejde sammen
ForumindlægHej. Hvordan læser man til fysik/kemi prøven sammen? Hvordan griber mandet an? -
lydens hastighed
Forumindlæger der nogle som vil rette min fysik rapport på 3 sider. tak på forhånd :) -
Absorption og emission
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig om absorption og emission i både kemi og fysik? -
HJÆLP!!!!
ForumindlægI kemi, hvad har man af spektre typer? Jeg ved at man har absorptionsspektrum. Er absorptionspektre det samme som i fysik? -
Hvad er grundtoffer?
ForumindlægHej jeg har fysik og kemi på folkeskolen. Men forstår bare ikke hvorfor vi skal have grundstoffeR? -
Hvor stor er bølgelængden
ForumindlægHej derude Jeg har virkelig brug for hjælp til denne her fysik opgave. Det haster håber nogen vil hjælpe -
Hvad betyder...???
ForumindlægHvad betyder hærder i fysik kemi. det har noget at gre med melaller.
