Søgning på: matematik noter skriftlig c. Resultater: 17381 til 17400 af 102572
-
SSO
Forumindlæghejsa. sidder med 3.G's opgaven. og jeg bliver pludselig i tvivl om forksellen på en analyse og vurdering. redegørelsen er hvor man fortæller om det konkrete der er sket, hvordan det sket osv. analyse og vurdering er det ikke hvor man går ind go diskutere hvorfor og grunden osv. kan ikke ... -
SRP Diskussion
ForumindlægHej med jer Jeg tænkte på om ens diskussion, skal bære lige så stor præg af fodnoter som redegørelsen, analysen og undersøgelsen? Må man gerne tildels diskutere uden kildehenvisninger eller skal alt være dokumenteret? Vh Frederik :) -
Hvordan?
ForumindlægHvordan skrive jeg foreksempel "2 i anden" Hvordan laver jeg det lille to-tal? -
Læserbrev
ForumindlægHej Jeg sidder og skal til at skrive et læser brev, men har aldrig prøvet at skive et før. Nogle fifs til hvordan man skriver et godt læserbrev? Tak på forhånd :) -
hvad er en præsentation
Forumindlæghej alle spørgsmålet siger lidt sige selv, er der nogen der ved hvad en præsentation er ? er nemlig ikke sikker på forhånd tak -
VØ eksamensopgave
Forumindlæg15 aug. 2014 VØ eksamensopgave - Tivoli A/S Jeg har virkelig brug for svar om nogen har denne opgave liggende som de vil dele. ASAP -
Karaktergivning
ForumindlægHej! Jeg står i slutningen af 3.g og de afsluttende årskarakterer bliver givet mandag aften. På mit naturgeografi B-hold har vi siden sidste standpunktskarakter blev givet kun lavet en enkelt skriftlig aflevering. Denne aflevering blev til et 12-tal for mit vedkommende. Jeg fik imidlertid et 10-... -
Vektor regning
ForumindlægHejsa kære SP!! Jeg har lige 3 delopgaver jeg er i tvivl om: I et koordinatsystem i planen er givet to punkter A(5,2) og C(2,1) og en vektor . Punktet B er bestemt ved Beregn koordinatsættet til punktet B. Beregn koordinatsættet til projektionen af på . Beregn arealet af trekant ABC. ... -
Sokrates' Forsvarstale
ForumindlægHej.. Er der nogle der har gode noter til Sokrates' Forsvarstale? Eller kender I nogle gode websites om denne tale? Både danske og engelske sider er velkomne.. Tak -
Mængdeberegning
ForumindlægNogle der har gode noter til et teori afsnit om mængdeberegning? Altså med henblik på udregningsmetoden og forklaringer med mere. På forhånd tak, og godt nytår :-) -
Irland
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med noter om Irland? Både på dansk og engelsk.. Alt kan bruges.. Skriv hvis du har (; -
American psycho
ForumindlægHej .. Hvis der er nogen der har nogle gode noter til American Psycho, ville det hjælp mig meget, da jeg skal igang med en stor opgave ... Håber virkelig på svar . På forhånd tak ... -
Mange spørgsmål!
ForumindlægHej igenSå fik jeg læst "The Not So Short..." og skrevet min første aflevering i matematik. Jeg har ikke lige fået styr på det med billeder... :)Jeg bruger MiKTeX og Notepad. Er der mere, jeg kan/skal bruge?Jeg har også lige to spørgsmål. Jeg har prøvet at læse mig til svaret, men ofte ... -
WinEdt lignende editor til Mac
ForumindlægJeg har tidligere været meget glad for WinEdt som editor, når jeg har skrevet i LaTeX. Nu har jeg en Mac og leder efter en tilsvarende editor, hvor de matematiske tegn, etc. også findes som knapper, så jeg ikke behøver kende koderne for dem alle. Jeg har haft installeret texmaker, men kunne ikke... -
Bestå faget mat på b
ForumindlægHej, jeg står i denne situation at jeg har afsluttet mat b med karakterne: 00 skriftlig og 02 mundtlig samt eksamens-årsprøve karakter -3. Hvad skal der til før jeg består faget? -
Engelsk om-formulering
ForumindlægHej jeg har denne tekst som jeg vil omformuler? I think that racism -- discrimination is wrong really wrong. When I'am talking to a person, so I don't think about which skin colour he has. My skin colour is white, but just because I am talking to a black person, I am not turning into ... -
Hvad må man tage med ind til eksamen??
ForumindlægHey. Jeg sidder og er i gang med min 10 klasse mundtligt dansk eksamen. Jeg laver altid lange noter som jeg lærer udenad, men må jeg enlig have det parpir med ind til selve eksamen, selvom jeg ikke har aleveret det til hverken censor eller lære?? I niende klasse gjorde jeg det, men der sad og og... -
Eksamen forbrændnings reaktion
ForumindlægHej jeg vil vide om mine noter er korrekt især den sidste reaktion, går ud fra "C" er sod? Ved fuldstændig forbrændning; Ved ufuldstændig forbrændning; Tak for hjælp på forhånd -
Triginomitri: to oplysninger og en højde
ForumindlægHej venner jeg skal op i matematik imorgen, og sidder og øver mig, men stødte på en opgave jeg har svært ved at løse. Om en trekant ABC oplyses <A = 20 grader, lACl = 10, og h fra B = 4, og <C er stump. Jeg har fundet arealet til at være 20 enheder^2. Men hvordan finder jeg lABl og <C... -
Andengradspolynomium
ForumindlægJeg har svært ved denne opgave, har ledt og ledt i min matematik bog, men uden held. I min aflevering er der andre opgaver man skal løse på samme måde, så det vil være en stor hjælp at forklare mig hvordan man løser denne, så jeg kan hoppe videre til de næste, for er gået helt i stå. mange tak. ...
