Søgning på: The happiest days of your life. Resultater: 17421 til 17440 af 22366
-
SRP OM TERRORISME
ForumindlægHej, jeg skriver i øjeblikket SRP om terrorisme i Samf og Historie, og jeg skal i min opgave analysere og diskutere udviklingen i den amerikanske udenrigs- og sikkerhedspolitik fra murens fald til i dag vha. historiske kilder. Jeg har fundet nogle kilder der kan dække årene 2000-2009, men jeg kan... -
Engelsk tekst om gun violence til disposition
ForumindlægHejsa:) Håber nogle kan hjælpe mig med at finde en lille engelsk tekst om gun violence. Jeg skal bruge det til eksamnen, og skal have lavet en disposition til fredag. Men jeg har ikke engang fundet en tekst. Er der har nogen der har nogle ideer? På forhånd tak;b -
HJÆLP - Redegør for to be
ForumindlægHej! En der kan fortælle mig om hvordan man redegør for anvendelsen af "to be"? Altså rent grammatik mæssig ligesom man ville skulle forklare det til en skriftlig eksamen (hhx) På forhånd tak Kirstine :) -
S: mundtlig tysk!
ForumindlægHalløjsa!Jeg skal op i mundtlig tysk her den 29. maj! (ØV)Er der nogle der har nogle gode "blærerøvssætninger", eller bare gode sætninger man kan fyrre af til eksamen? Jeg har brug for en masse gode råd ! Hjææælp… Ps. Det folkeskole -
Geografi!
ForumindlægNogen der ved hvor man får nogle gode informationer om nicaragua?? -
Hjælp søges...
Forumindlægi Phytagoras beviset.tegner man 2 ens kvardrater, og så tegner man jo så den op.Mit spørgsmål er så, hvordan beviser man af det lige er kvadrater man har tegnet ?? -
Hjælp til engelsk!
ForumindlægHej, jeg er meget dårlig til eneglsk og i sklolen har vi fået et opgave hvor man skulle skrive om et dyr og det skal være i jeg person, som fx. at det mig der er delfineen. Og det har jeg gjordt, men jeg vil spørge om der er nogen der vil kigge den igenem rette den lidt! :/ -
Hvordan ordet "misbruge" skal benyttes på engelsk
ForumindlægSom overskriften fortæller, hvordan skal jeg i denne sætning oversætte til engelsk: " Teknologi er lige som stoffer. Lige så snart man har prøvet nye ting, så er man afhængig og vil sikkert misbruge dette bagefter. " Jeg har tænkt mig at oversætte på denne måde: " Technology is l... -
Skønlitterært værk?
ForumindlægHej folkens.I sommerferien skal jeg læse et skønlitterært værk efter eget valg. Jeg har tænkt på Barndommens Gade. Jeg har aldrig læst den, men den lyder på mange måder banebrydende i forhold til kvindelitteraturen - ligeledes må den vel betragtes som en socialrealistisk erindringsroman med en fo... -
Intro til LaTeX
ForumindlægEr der nogen der ved om der på KU er noget fælles intro til et program som LaTeX eller er det bare op til de studerende selv at lære det? -
intro fest:p
Forumindlægpå min hhx skal vi holde noget introfest d. 1/9. Dertil skal alle førsteårs eleverne spise middag fra kl 18.00 til 21.00. De forskellige klasser skal selvmedbringe mad, og pynte deres bor, i et valgt tema (hvor man altså også kan klæde sig osv dertil) dem som vinder med det flotteste bord, for en... -
Læse stil igennem :-)
ForumindlægHej, tænkte på om der ikke er nogen her inde, som ville være søde at læse min engelsk stil igennem, og evt. rette et par fejl? Mvh Malene :D -
Kreativt produkt
ForumindlægHej! :-) Nogen der har en idé til et kreativt produkt om regnskove? Svar så hurtigt i kan, vi har travlt!! :-) K.H. de to piger -
Engelsk dispoition - Black in america
ForumindlægHey jeg sidder og tænker lidt over, hvordan jeg forholsvis skal komme i gang med mit dispotion, har under emnet "black in america", kan i forholdsvis kommentere, hvad/hvor/hvem er de vigtigste synspunkter, når vi taler om dette emne.. Tak på forhånd.. -
EKSAMEN, ENGELSK!!! - LOVE/FAMILYLIFE
ForumindlægHejsa.. Jeg skal snart op til 9. klasses afgangsprøve i engelsk, jeg har valgt mit emne som jeg vil snakke om, i de første 5 min. Men så skal jeg jo også trække et spørgsmål, inden for et af de andre 2 emner vi har.. De andre to emner er Love and familylife.. Har i nogle idéer til, hvordan spørgs... -
Ateisme og ny ateisme
Forumindlæghej ... Er der nogen der kan forklare mig forskellen på ny ateismen og ateismen :-) På forhånd tak. -
integral regning
ForumindlægHey Jeg skal bevise sammenhængen mellem stamfunktion og areal. Jeg ved der findes et bevis i min bog, der bygger på at man laver sig en areal funktion for derefter at bevise at dette netop er en stamfunktion til f(x). Men jeg tænkte om man kunne gøre det anderledes - altså hvis man først bestemme... -
golfkrigen
Forumindlæghej alle sammen.. jeg skal om ik så længe skrive historie opgave om Golfkrigen, med fokus på amerikanske politik i melem- østen. vil lige høre om der var nogen som kunne give lidt feedback, mht. amerikanske politik i forbindelse med irak og iran i 1980'erne. Tak.. :) -
perspektivering
Forumindlæghej jeg sidder lige med 2 spørgsmål, starter med det simple :) 1. Kan man godt sige at en persons egenskaber er hans karakteristika, såsom anarkistiske tilbøjeligheder, selvsikkerhed, eller er det kun ydre betragtninger der går ind under denne kategori. 2. Når man perspektivere behøver man så ... -
engelsk !!!
Forumindlæghej alle sammen... jeg sidder her og laver noget engelsk grammatik, men jeg kan ikke rigtig forstå hvornår der er "logisk flertal er"... håber nogen kan forklare eller give nogle god info. omkring dette.. Takk :)
