Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 17421 til 17440 af 40685
  • Afgøre hvilken funktion, der har den største fordoblingskonstant

    Forumindlæg
    Opgave 4 http://mimimi.dk/eksamenSkriftlig/stx_B/stx_131_matB-24.pdf Jeg tænker, at h har den største fordoblingstid. h er den funktion, som har den største vækst og dermed også må have den største fordoblingskonstant Er jeg rigtig på den? Tusind tak
  • Udregning af gns hf enkeltfag

    Forumindlæg
    Har hørt at der skulle eksistere et excelark, hvor man kan beregne ens gennemsnit hvis man går på hf med enkeltfag. Indtil videre har jeg kun kunne finde en for almindelig hf og stx. Nogen der ved hvor der findes en til hf enkeltfag?
  • Energi fysik c

    Forumindlæg
    Hey alle. Har netop trukket dete emne i fysik c stx: Energiformer og energiomsætning. Ville egentlige bare høre om nogen har nogle gode forslag til hvad jeg kan snakke om og hvad bilaget eventuelt kunne være? på forhånd tak.
  • engelsk kursus

    Forumindlæg
    jeg er blevet færdig med stx og skal begynde på socialrådgiver til feb. problemet er så, at jeg er virkelig dårlig til engelsk. mangler de fundamentale i engelsk grammatik. nogle der kender gode engelske kurser herhjemme (dk) eller billige kurser ??
  • Nulstilles skriftligt fravær?

    Forumindlæg
    Hejsa! 2 spørgsmål som jeg godt kunne bruge svar på. 1. Nulstilles det skriftlige fravær hvert år på det Almene Gymnasium STX ? 2. Ang. fysisk fravær - er det 10 % for perioden man må have eller er det 10 % for året? På forhånd tak! Anton
  • Matematik b, lommeregner?

    Forumindlæg
    Hej derude Jeg er lige startet på stx, og skal have matematik b. Jeg har derfor brug for en lommeregner, men den er utroligt dyr. Har hørt man kan downloade lommeregneren "Texas Instruments Ti89" nogle der ved hvordan og hvor man finder denne?
  • gennemsnit for at komme på uni

    Forumindlæg
    Godaften alle sammen. Jeg har planer om at læse dansk og historie (måske) på uni efter end gymnasie, for derved at bliver underviser på et gymnasium.. Er der nogle der ved om der er nogle snit man skal have for at komme ind og læse, eller skal man bare have en bestået stx? (og ja har søgt :) ...
  • Samfundsfag skritflig 2012 - emne?

    Forumindlæg
    Hejse derude Som mange andre skal jeg op i samfundsfag skriftlig A -niveau på STX, og sidder og overvejer hvilke emner de kunne have fundet på at bruge?? Hvad tror i derude? Arabisk forår, valget, eurokrise? :)
  • Karakter givning

    Forumindlæg
    Er der en rar og dygtig engelsk person derude der vil kigge min aflevering igennem. Engelsk på STX, A-niveau og derefter give den en karakter? Det er ikke min bedste aflevering nogensinde og den er ikke særlig lang, men vil meget gerne have den bedømt for at se hvor den ligger.
  • Kvikbonus 2017

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har haft en debat med min familie vedrørende kvikbonus. Umiddelbart er vi i tvivl om, hvorledes den vil påvirke min årgang. Jeg bliver student i 2017 fra STX. Er der nogen, der kan hjælpe? :)
  • omvendt kradratsætning

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er lige begyndt på STX, og vi har fået en opgave, hvor kvadratsætningerne skal bruges 'modsat'. Jeg kender godt reglerne, men har lidt startvanskeligheder :) Ville være glad for lidt hjælp (: x^2 - 4x + 4 = ? På forhånd tak
  • HJÆLP -HASTER

    Forumindlæg
    åh åh. matematikaflevering - men jeg er ikke just en haj til matematik. er der en, der vil hjælpe mig? det er opgave 1.005 fra Stx B: bestem k, så -2 er rod i polynomiet p(x)= x^3+k*x^2-3*(-2)+6
  • Svær opgave, hjælp bedes!

    Forumindlæg
    Godaften alle sammen! :-) Sidder med opgave 8.008 som kan ses her: http://www.emu.dk/gym/fag/ma/faglige_forening/bogsalg/STX_A_vejl_eks_opg.pdf en der kan hjælpe?
  • Har gevaldigt brug for noget hjælp til at skrive en engelsk novelle om Identitet!?

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en 2 siders novelle om identitet på engelsk, til i morgen. - Jeg er fuldstændig blank :( aner ikke hvad jeg skal skrive om, så håber der er nogen søde og godhjertede mennesker derude, der vil give lidt inspiration? (: Niveauet er 1.g engelsk A på STX.
  • Lidt hjælp tak :-)

    Forumindlæg
    En venlig sjæl der kan hjælpe mig med opgave 8.007? opgaven er at finde her: http://www.emu.dk/gym/fag/ma/faglige_forening/bogsalg/STX_A_vejl_eks_opg.pdf Tak på forhånd :-)
  • Lidt hjælp, fatter hat!

    Forumindlæg
    Jeg fatter latså hat af opg. 8.009, som er at finde her: http://www.emu.dk/gym/fag/ma/faglige_forening/bogsalg/STX_A_vejl_eks_opg.pdf En der kan hjælpe?
  • Studieretningsopgave

    Forumindlæg
    Hej Med Jer:) Jeg skal til at vælge emne til studieretningsopgave (en synopsis)i 3.g på STX, og jeg skal skrive i fagene MAT (A) og FYS (B), men jeg er lidt på bar bund om hvad jeg kan skrive om. Hvis der er nogen der har forslag til et muligt emne vil jeg være meget taknemlig! :)
  • studieretningsopgave

    Forumindlæg
    Hej Med Jer:) Jeg skal til at skrive studieretningsopgave (en synopsis)i 3.g på STX, og jeg skal skrive i fagene MAT (A) og FYS (B), men jeg er lidt på bar bund om hvad jeg kan skrive om. Hvis der er nogen der har forslag til et muligt emne vil jeg være meget taknemlig! :)
  • mht studieretningsprojekt

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal som studieretningsprojekt (det nye SSO på stx) skrive om immunforsvaret. Jeg har biologi som hovedfag, men vil også inkludere kemi som fag. Nogle der har lidt gode ideer til hvad der i kemien kan være relevant i forhold til immunforsvaret...??? På forhånd tak :)
  • Studieretning for pilot og detektiv

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil gerne vide hvilken studieretning der er bedst at tage på STX, når man gerne vil have et job som pilot eller detektiv. Hvilken studieretning er så bedst at tage, og/eller er det godt at tage nogle specifikke fag på gymnasiet? Tak på forhånd! :)