Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 17441 til 17460 af 35989
-
Analyse af en virksomheds strategiske situation
ForumindlægHej:D Jeg sidder og forbereder mig på at skulle op til årsprøve i skriftlig afsætning A. Derfor har jeg siddet og set nogle gamle eksamensopgaver og i 1 af dem går spørgsmålet som følgende: Foretag en grundig analyse af Biva’s strategiske situation, baseret på både de interne og eks... -
Bagtale?
ForumindlægSnakker alle lærerer om de enkelte elever på kontoret, kantinen eller andre steder? -
En lille tur af Helle Helle
ForumindlægEr der nogle som har haft om novellen " en lille tur " af helle helle? eller har læst, og kan hjælpe mig? Hvis du har så please , har brug for din hjælp. Jeg skriver til personen via indbakke, for det en del ting som jeg skal have styr på. -
Hvornår får man -3?
ForumindlægHej allesammen. Som mange af jer 3.g'ere er jeg også i gang med eksamener. Derfor er jeg selvfølgelig lidt bange for at dumpe, men hvad kræver det egentligt for at få -3 i skriftlige eksamener? Tak på forhånd :) -
trigonometriske funktioner
ForumindlægHej allesammen :D hvordan differentierer man de trigonometriske funktioner? håber i kan hjælpe :D -
årsprøve
Forumindlæghej hvad sker der hvis man ikke består sin årsprøve.. -
Stress
ForumindlægJeg ville høre om der er nogen som kan give nogle gode guldkorn til følgende spørgsmål: Hvordan kan stress forklares set ud fra det senmoderne samfund? ALT modtages med kyshånd! Tak. -
Udførlige noter Romerriget?
ForumindlægHej alle! Er der nogen der ligger inde med nogle så udførlige notater at jeg slipper for at læse op på emnet. Har selv bogen Romerriget af Knud Helles, men hvis noterne dækker fra start til slut, er det ligemeget hvilken det er fra. Det skal siges, jeg kender intet til Romerriget!:/ Please email ... -
Dumpet :(
ForumindlægHej alle sammen jeg var i dag oppe til mundtlig engelsk. Her fik jeg 00. Mit sprøgsmål er nu: har jeg bestået faget? jeg fik nemlig 4 i både skriftlig og mundtlig årskarakter. -
Fravær - hvornår indsender skolen det?
ForumindlægHej, Skulle bare lige spørge om det er korrekt, at man i praksis kan pjække fra d. 30 marts da skolen skal have indsendt elevernes fravær til undervisningsministeriet i starten af april... Hvis man så ikke har fået nogle advarsler kan man faktisk så godt som begynde sin læseferie nu. Nice.... (hv... -
Hjælp til et stykke! (9. klasse)
ForumindlægSidder her og laver min mat opgave, men er dog havnet i en lidt vanskelig situation! Jeg er nået til et stykke, der volder mig lidt besvær, så håber på lidt hjælp her inde fra! Det drejer sig om stykke 2.4 fra denne opgave: http://peecee.dk/?id=40204 PS: Der kan gå op til 10sek. før billedet... -
Fortæl om jeres studie
ForumindlægHej Til d af jer, som studerer på en videregående uddannelse i Odense: Har i tid og lyst til at fortælle og reklamere lidt for jeres studie? Jeg overvejer at droppe ud og søge noget andet end d. 5. juli. Jeg har overvejet at søge ind på Matematik, men er stadig usikker.. På forhånd tak! -
Skattereformen(!)(!)(!)
ForumindlægHej alle sammen! Til jer der nok følger med I hvad der egentlig sker derude, ved I jo at der er en masse snak om det med skattereformen. Men er det ikke nogle søde sjæle derude, som rent faktisk vil forklare mig hvad det hele går ud på? Jeg har kigget rundt omkring på nettet og læst diverse... -
lineære
Forumindlægbefolkningstallet i årene 1950-2000 vokset med 2,58% om året i 1950var befolkningstallet 9,2 mio. opstil en model der beskriver udviklingen i sudans befolkningstal i årene 1950-2000 er det ik er det ik lineære model 2,58x+9,2=Y -
hjælp til rettelse i stil
Forumindlægsøger en venlig sjæl, som måske vil være sød at rette min stil med eventuelt sproget, grammatikken og komma mm.? skal være inden i morgen for får karakter på den. -
Y=b*a^xhaster
Forumindlæghej der står i min opg at i disse år oplaver verden en eksplosion i antallet af folk over 60 år i 1950 var 205 mio på verdensplan i 2006 var tallet 688 mio og i 2050 vil næsten to milllarder verden over være over 60 brug 1950 og 2006 til at bestemme tallene a og b -
Pensumet til Dansk Mundtlig
ForumindlægHey Folks.. eksamenstid :S! Skal op i dansk her på onsdag og sidder nu og kigger på pensumet.. min dansklærer har aldrig været god til at forklarer sig, så jeg søger hjælp hos os.. Jeg ved man ikke kommer op i en kendt tekst i dansk, men en der ligner noget fra pensummet.. så synes jeg bare det ... -
dit bedste råd til studentereksamen i historie
ForumindlægHej :) Hvad er dit bedste råd til studentereksamen i historie? Jeg skal op i historie, har ikke lært noget af min lærer i 3 år, så det er en ordentlig mundfuld, men jeg skal nok klare den.. Ville bare høre, om der var nogen der evt. havde nogle råd til, hvordan man skal gribe det an :)?? Mvh. Ni... -
gik her :)
ForumindlægAltså som de fleste af 3.g'erne som skal jeg jo snart op i skrift. dansk.. på tirsdag. Mig en ven sad idag og snakkede om vores tidligere prøver ( terminsprøver) og de overordnet emner som stiloplægget tager op. Er der nogen af jer der har gode forslag, eller en anelse om hvad det er for et... -
Hvordan gør man??
ForumindlægHej. Jeg skal til mundtlig matematik her imorgen, og har ingen anelse om hvad man går ind og gør, osv. Hvordan kan man forklare opgaver på en god måde?? HJÆLP TAK
