Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 17441 til 17460 af 170164
-
Nogen der ville være søde og hjælpe mig med min engelsk opgave?
ForumindlægAs most of our sales is taking place in foreign markets, are we interested in young people, who have spent few years abroad. It is important for a company as our, that the employee´s knowledge about the relations in the foreign markets are exact. International experience can applies on many ways... -
Engelsk hjælp
ForumindlægHej folk Jeg ville håbe i gad hjælpe mig med en engelsk oversættelse, engelsk er ikke mit stærkeste punkt, så ville blive utrolig glad for lidt hjælp. På frhånd tusind tak. Denne her tekst skal oversættes mit eget bud kommer om lidt. Tidligere drømte de fleste afgangselever om at fået " rigt... -
Vektor 3d kordinater
ForumindlægBestem kordinatsættet til punktet Q, når PQ = 3AB Hvordan gør jeg det? har selv prøver med P+3*A+B P=(0,12,11) A=(4,5,6) B=(7,5,8) -
2010-planen
ForumindlægHej. Jeg arbejder i øjeblikket med 2010-planen for dansk økonomi. Nogen der ved hvor jeg kan finde noget materiale omkring den ? -
Kopiere ordbog?
ForumindlægMå man gerne kopiere dansk-engelsk ordbog ind til ens word-program og bruge den til eksamen, er det snyd eller er det lovligt? -
Hjælp til en IØ opgave
ForumindlægMan skal læse dette og svare på A) nogle der kan hjælpe? Der er gode tider i Danmark. Vi oplever vækst og velstand. Der er fremgang i Danmark. Hjulpet på vej af skattestoppet. Og hjulpet på vej af regeringens forårspakke, hvor vi sænkede skatter og fremrykkede investeringer. B... -
I 2005 blev der anmeldt 47295 arbejdsulykker. I perioden efter 2005 faldt antallet af anmeldte arbejdsulykker med 1,7% om året. a) Indfør passende variable,...
ForumindlægJeg er gået helt død i det her, nogle råd? -
Opgave 8.51 I firkant ABCD stÅr diagonalen BD vinkelret pÅ bÅde AB og DC . Diagonalen BD har lÄngden 48 , siden AB har lÄngden 36 , og siden BC har lÄngden ...
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe med opgave 8.51 -
Betragt funktionen sin(x) og lad P2 være dens Taylor-polynomium af grad 2 udviklet omkring punktet a = 0. Vis at P2(x) = x og at Isin(1/10)-(1/10)I < 1/600
ForumindlægHvordan kommer jeg frem til resultatet P2(x)=0+1*x+(0/2!)*x2, ved brug af denne formel f(x)=f(x0)+f´(x0)/1!*(x-xo)i denne opgave? -
globalisering.
ForumindlægHvad er globalisering? Jeg har prøvet at kigge i min ordbog, men det står der ikke ... -
konkurrenceevne
ForumindlægHej :) jeg skal aflevere her kl 24.00... 3 opgaver og det er 19.13, 19.14 og 19.15. jeg ved ikke hvordan man laver dem er helt lost ! i bliver nød til at hjælpe mig! tak på forhånd! Mike -
Bøger til Markedsførinsøkonomudd. 1 & 2 semester
ForumindlægKomplet set bøger til markedsføringsøkonomudd. Bøgerne er kun brugt få gange og der er ikke skrevet/tegnet i dem.. -
Jura-studiet og senere jobmuligheder
ForumindlægHej jer som studere Jura Jeg kunne godt tænke mig at studere jura endda, og har lige nogle spørgsmål angående det. - Hvordan er et semester bygget op? altså hvordan er undervisningen? Har hørt, at man læser en del, og at det ikke er så tit at man tager over på universitetet? - Jeg har desuden ... -
I et koordinatsystem er der givet et punkt A(5,8) og en linje l med parameterfremstillingen l: (x y) = (1 -5) + t (-4 -2). Med P betegnes et vilkårlig...
ForumindlægEn linje m har ligningen 6x-12y-17=0. Gør rede for, at l er parallel med m, og bestem dist(l,m) Hjææææælp -
SI. enhed
ForumindlægHej allesammen. Hvad vil det sige at I er en SI - enhed for ampere. VIl det sige, at der samme eller hvad. Og hvis nej hvordan omregner man så I til A -
Hæve fysik til B i 3G fra C i 1 G
ForumindlægJeg har af personlige grunde valgt at skifte studieretning fra Mat A, FY/KE B til Sam A/Mat A. Det betyder, at jeg har obligatorisk fysik på C i 1 G, men jeg ønsker fysik på B grundet markant bedre uddannelses valgmuligheder senere. På mit gymnasie ligger fysik B dog i 3.g, hvilket er irriterende... -
dumpet eller ej?
ForumindlægHvis jeg har fået 7 i skriftlig matematik A niveau og jeg får 00 til skriftlig eksamen? har jeg så dumpet mat A eller ? -
Funktioner/forskrifter...??
ForumindlægJeg har fået en opgave, hvor jeg skal regne med en lineær funktion, og jeg har lidt glemt hvordan man gør... Opgaven lyder "Kaj har en æbleplantage på Fyn. Igennem årene 2012-2016 har han fået følgende gennemsnitlige stykpris pr. æble: 0,45 (2012), 0,51 (2013), 0,55 (2014), 0,62 (2015), 0,66... -
Bevis for pythagoras ?
ForumindlægHej!Er ved at gennemgå et bevis for pythagoras. Det er den hvor man tegner en retvinklet trekant og laver tre kopier så de danner et stort kvadrat med et lille kvadret inden i. For at bevise sætningen skal jeg finde arealet af det store kvadrat på to forskellige måder. Måde 1:A = (a+b)^2 = a^2 + ... -
Fordeling af drenge og piger Århud
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan fordelingen af drenge og piger er på matematik-økonomi og sundhedsteknologi i Århus? :-)
