Søgning på: The happiest days of your life. Resultater: 17461 til 17480 af 22366
-
lærerfaglig analyse af elevtekst
ForumindlægHej Jeg skal til at lave en lærerfaglig analyse af en elevtekst, sword.. men er virkelig i tvivl.. nogen som har et eksempel.. Jeg er igang med at læse dansk på lærerseminaret, og det er første gang jeg skal lave sådan en opgave:/ -
Hurtigt sp. om engelsk grammatik
ForumindlægHejsa Sidder og laver engelsklektier, og er pludselig kommet i tvivl om dette.. Siger man: I am wondering about why there is so much disagreement about....... I am wondering about why there are so much disagreement about........ -
tangentligning
Forumindlægfunktionerne f og g er bestemt ved f(x) = x^2-2x+4 g(x) = (1/3)x^3 - (2/3)x^2 +2x-3 BEregn de værdier af t, for hvilke tangenten til grafen for f i punktet P(t,f(t)) er parallel med tangenten til grafen for g i punktet Q(t,g(t)) forstår det ikke -
Problem!
ForumindlægHej Jeg er støt på et lille problem.. hvad er gennemsnits farten hvis man kører 26 Km på 1 Time og 14 Min! På Forhånd Tak!!! -
Studieretningsopgave. Engelsk Historie.
ForumindlægJeg har valgtengelsk og historie som mine to fag til 3.g studieretningsopgave som skal skrives i oktober engang, og nu skal jeg jo så vælge et emne. Jeg ved godt at med engelsk og historie sammen er der et væld af muligheder, men jeg vil meget gerne have nogle forslag fra jer. Det skal gerne væ... -
Studieretningsopgave
ForumindlægHej Med Jer:) Jeg skal til at vælge emne til studieretningsopgave (en synopsis)i 3.g på STX, og jeg skal skrive i fagene MAT (A) og FYS (B), men jeg er lidt på bar bund om hvad jeg kan skrive om. Hvis der er nogen der har forslag til et muligt emne vil jeg være meget taknemlig! :) -
Tips. ??
ForumindlægJeg skal skrive en evaluering om de sidste to måneder fra dette skoleår. Men hvor meget skal man skrive og hvad er vigtigst at have med ?? -
Funktionsundersøgelse, fkt. med 3 variable
ForumindlægJeg er givet f(x,y,z) = xyz-x^2-y^2-z^2. Jeg har fundet punkterne, hvor gradienten del_f(x,y,z) er en nulvektor: x = y = z = 0, or x = ±2, y = ±2, z = xy/2. Jeg er i tvivl om, hvordan jeg bestemmer hvilke af disser punkter der er et maksimum eller minimum. -
projektopgave
Forumindlægjeg har projektopgave og vores emne er håb. vi mangler et delemne!!!. nogen ideer -
Ond griner
ForumindlægFaldt lige over denne film, hvor en tv vært får det vildeste grineflip over en af hans gæster, som har fået fjernet testiklerne og derfor har en MEGET lys stemme. Jeg læste mig til at han var blevet fyret fra jobbet osv. Men helt ærligt - alle ville da være flade af grin hvis de var værten :) ... -
Hubbles lov
ForumindlægKan man bruge Hubbles lov til at bestemme afstanden til galakser hvis lys er blåforskudt? -
3. grads polinomium med ubekendte
Forumindlægjeg har fået opgaven: f(x)=ax^3+bx^2 går igennem punktet (2,1) har et lokalt max/min i x=2(f'(x)=2) Jeg skal finde a og b Nogen forslag? er helt lost:-s -
Nogle emne forslag til SRP ??
ForumindlægJeg skal skrive SRP om ca. en uge, mine valgte fag er Engelsk og Historie. Jeg har valgt emnet "udvandring til USA fra Ireland", men jeg er ret usikker om det, fordi jeg kan ikke rigtig finde materialer om det. Jeg kan godt nå at skifte emnet, ER DER NOGEN; DER KAN GIVE MIG NOGLE GODE ... -
Bestemmelse af fjederkonstant
ForumindlægHej. Jeg har redegjort for en model for en udæmpet harmonisk svingning og en dæmpet og lavet forsøg med dem med en fjeder. De skal nu eftervises vha forsøgene. Det har jeg til dels gjort men vil gern finde k eksperimentelt og teoretisk. Jeg har gjort det for den udæmpede svingning. Eksperimente... -
nervesystemet
Forumindlæghej alle sammen! jeg er blevet stillet for disse to spørgsmål, og vil bare høre jer om hvad i vil mene er vigtigt at få med? 1. Beskriv nervesystemets opbygning og funktion dels generelt og dels med særlig fokus på ethanols virkningsmåder, og forklar hvorfor ethanol kan betragtes so... -
Imperialisme
ForumindlægHej, er der nogen der kan give mig nogle eksempler på hvilke konsekvensker imperialisme (det britiske imperium) havde for England? Kan ikke lige komme på nogle selv! -
LANGRANGE MULTIPLIERS
ForumindlægJEG SKAL BRUGE DEN METODE TIL AT FINDE MAKSIMUM OG MINIMUM AF FUNKTIONEN: F(X,Y)=X^2+Y^2 ; XY=1 HVAD GØR MAN HER?? -
er det ikke bare that?
Forumindlæger det ikke that istedet for this? Ever since this day have been celebrated with big enthusiasm -
Samfundskritik med forbehold?
ForumindlægEr det kun danskerne, der må være kritisable overfor det danske samfund? Det er ikke mange dage siden i en anden tråd, at en SP-brugere mente at indvandrere skulle være taknemlig overfor Danmark. Dertil skrev jeg: "Og så synes jeg vi skal komme ud over den der dybtfølte taknemmelighed/ydmy... -
Cuba og USA
ForumindlægHejsa. Jeg skal aflevere mit studieretningsopgave om 2 ugers tid. Emnet er Cuba og USA og det første spørgsmål de stiller mig er: "Redegør for forholdet mellem de to lande efter 1959". Hvis I kunne hjælpe mig med hvor jeg kunne starte eller hvad for nogle emner jeg skal have med, vi...
