Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen 2015. Resultater: 17461 til 17480 af 135334
-
Mundtlig eksamen i NV-Kemi
ForumindlægHej alle sammen. Jeg går i 1.G og skal op i mundtlig eksamen i NV-Kemi (fedt i chips). Nogle idér til hvad jeg evt. kunne gøre efter jeg har forsvaret min rapport. Og hvad der er en god idé at sankke om, når man skal op i sin rapport. -
Mundtlig musik eksamen, hvordan forgår den?
ForumindlægJeg forstår at eksamen er en 2 delt prøve, hvor den første del består af solespil og samspil. Men jeg har ikke rigtigt forstået hvad den anden del går ud på? Kunne være fedt hvis der var nogen der gad at hjælpe mig. På forhånd tak :) -
Mundlig matematik eksamen
ForumindlægHejsa Jeg skal til mundlig matematik eksamen I morgen og jeg vile bare høre om der var nogen der vidste hvilke ting der var enormt gode at læse op på og hvilke emner der eventuelt kunne opstå i "prøveoplægget"(den opgave man trækker) Det ville være en stor hjælp, da jeg er lidt lost -
Hjælp til fysik/kemi eksamen (haster)
ForumindlægHej folkens, har fysik/kemi eksamen om meget kort tid... Ved godt det meste som jeg skal vide, men jeg mangler nogle forsøg, som jeg kan vise i 2 timer som jeg skal være der :) Så hvis der er nogle som har nogle links osv. kunne det være rart ;) - Tak for hjælpen -
Dansk mundtligt eksamen
ForumindlægHej jeg går i 9 klasse, og jeg skal snart til eksamen i Mundtligt dansk. Jeg har trukket reklamer og jeg er helt blank. Er der nogen der kan anbefale nogle reklamer hvis de selv har trukket samme. Jeg ved ikke om det skal være et billede eller en video reklame. På forhånd tak :) -
Gode råd til den mundtlige eksamen?
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i SOP og leder efter gode råd til den mundtlige del. Hvordan kunne man opsætte sin disposition og hvis man nu i sit projekt har gennemgået en matematisk udregning, skal man så også gennemgå den i sin fremlæggelse? Tak på forhånd! -
FSA engelsk - tiden på min outline?
ForumindlægHej allesammen! :) Jeg skal her på tirsdag op i engelsk og ville spørge med hensyn til den 5 min. fremlæggelse jeg skal lave: Jeg har nemlig øvet ret meget på min outline, og jeg er bange for at det måske kommer til at vare længere end 5 minutter? - Hvor meget tror I man max. må fremlægge før det... -
EøB Eksame (Gym)
ForumindlægHejHer den 31. skal jeg så op i erhvervsøkonomi. Et fag, hvor eksamenspensummet ikke er mere end omkring de 200 sider. Men spørgsmålet er, hvordan man rent faktisk går op til en EØ-eksamen og hvordan hele eksaminationen kommer til at forløbe… Jeg håber, at I kan guide mig igennem til, hvordan jeg... -
Enkeltfagsprøve 2002 Eksamen "hurtigt
ForumindlægHej jeg leder efter Højre Handelseksamen Handelsskolernes Enkeltfagsprøve 2002 Matematik Niveau A hvis der er nogen der har den om de eventuelt kunne scanne den og e-mail til ab@c.dk i DAG!! -
Dansk eksamen/årsprøve (ny reform)
ForumindlægHej alle. Jeg skal på onsdag op til en mundtlig dansk årsprøve, og er meget i vildrede. Vores lærer har valgt at vi kun kan komme op i kendte tekster, hvilket er meget rart, dog utrolig meget man skal nå at læse op på, og meget man gerne skal have gode noter til, hvilket jeg ikke har til det hel... -
Er HHX Mat B nemmere end hf? Hvad er foreskellen?
ForumindlægNogen der ved hvad foreskellen på matematik B eller C på hhx og hf er iforhold til indhold? -
Hjælp til oversætelse (skal bruges til min eksame)
ForumindlægEr der ikke en venlig sjæl som kan hjælpe mig med at oversætte den nedstående tekst til tysk..?? I min fritid er jeg meget sammen med min kæreste Julie.Når vi kommer hjem fra skole spiser vi frokost, bagefter laver vi lidt lektier og slapper af.Mandag, onsdag, torsdag træner jeg fodbold, og lørda... -
EKSAMEN I MORGEN - INDUSTRIALISERINGEN: HJÆLP ØNSKES
ForumindlægHej alle :-) Jeg skal til historie eksamen i morgen, og kunne virkelig godt bruge noget hjælp til 3 ting :-) 1. Mine problemstillinger (er de fyldestgørende?) 2. Perspektiveringer (er de relevante, eller er der nogle som har et bedre forslag) 3. Kildekritik: hjælp/forklaring mht. tendens Mine p... -
hej..er der nogen der vil rette et par linier engelsk??
Forumindlægjeg vil være meget taknemmelig, hvis der var nogen der ville kigge de her sætninger igennem for fejl..?tak på forhånd.•I have chosen the essay about “Wood Grouse on a high Promontory Overlooking Canada” because I feel it was much better then the other essay. I have learn a lot of things in this e... -
Droppe ud inde eksame og starte i 10
ForumindlægKan man godt droppe ud af efterskole nu og starte i 10 klasse og tage eksamen -
hjælp til rettelse af engelsk oversættelse?
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe? Mange ord er i futurum (are about to, are going to, will mv) Det årlige show på London palladium skal til at begynde. Ligesom sidste år vil scenen være fuld af unge damer i badedragt. Begivenheden bliver transmitteret til mange lande, hvis ikke de engelske fjernsynste... -
Dansk-engelsk oversættelse
ForumindlægHej Håber, at der er nogen, som vil kigge min oversættelse igennem, da jeg ikke er den skarpeste til engelsk.Horatio Nelson er en af de personligheder mange opfatter som en sand engelsk helt. Men helte er anderledes i vores tid. I hvert fald hvis medierne afspejler virkeligheden. I dag er det spo... -
Notater til engelske tekster
ForumindlægHej, jeg er på simpel notat rov!Har engelsk på højniveau (3g, selvfølgelig)Og har følgende pensa jeg blir eksamineret i:Tema: American ValuesFrandsen, Kaj og Gyland, Bjørn: E Pluribus Unum, Marko, 1987Whitman, Walt: O Pioneers! O Pioneers! (1867) (Poesi) 4,3nsCather, Willa: O Pioneers! (Uddrag a... -
engelsk stil - skal rettes
ForumindlægHej allesammen, har lige skrevet en engelsk stil om at opdrage et barn, som jeg skal aflevere imorgen. håber i vil rette mine fejl =) Grown up Bringing up a child is one of the most responsible, most difficult and most satisfactory tasks that you face as a grown-up. At the same time it is the t... -
SO eksamen HTX
ForumindlægJeg skal til eksamen i SO på mandag og vores lærer har sagt at det er en god ide at have en evaluering med. Jeg tænkte at da SO skal gøre en parat til en videregående uddannelse, ville jeg i min evaluering komme ind på hvad jeg tager med mig fra gymnasie tiden. Problemet er bare at jeg ikke ved...
