Søgning på: et dukkehjem 3. akt. Resultater: 17461 til 17480 af 114887
  • poetic devices

    Forumindlæg
    Hej. I det vedhæftede digt skal jeg redegøre for poetic devices på engelsk. Jeg er mæsten færdig, men mangler bare et eksempel på Personification. Jeg kan ikke rigtig spotte det i teksten. Tak på forhånd
  • Gennemsnit

    Forumindlæg
    Hej!:) Er der nogle der ville forklare mig hvordan man løser denne opgave? Eleverne i en klasse fik fire små test i matematik. En elev fik 6 point i gennemsnit i de fire test. Hvis det havde været muligt ikke at medregne det laveste pointtal, så havde hans gennemsnit været 7 point. Hvor mange p...
  • Komplekse tal!

    Forumindlæg
    Hey jeg har denne her lille opgave omkring komplekse tal. Har i nogle hints til hvordan jeg skriver det komplekse tal op på polær form og og på formen x + iy. Selv mener jeg, at a og b skal kendes før jeg kan regne det ud? men har i nogle ideer om hvad der er a og b? eller skal man noget helt a...
  • Analyse af Tranedans

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en analyse af tranedans. Jeg har fået en masse spørgsmål jeg skal svære på osv. Men jeg har virkelig svært ved at finde Budskabet og perspektivér. Please hjælp!
  • aftsem reaktionsligningen

    Forumindlæg
    afstem reaktionsligningen, ved at tilpasse antallet af vandmolekyler H3PO4 + 12 H2MoO4 --> P(Mo3O10)43- + 3H+ + H2O kan nogen være søde og hjælp
  • svage baser

    Forumindlæg
    Hej nogen der kan nævne mig to, eller flere svage baser?:-) tak på forhånd
  • Hjælp til opgave

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe?
  • STORYTELLING

    Forumindlæg
    Er der nogen som har styr på Storytelling og kan hjælpe mig med en problemformulering? Jeg skal vælge en branche og tænker lidt møbelbranchen hvor jeg kan komme ind på IKEA som eksempel. Mit hovedspørgsmål tænkte jeg kunne lyde således: Hvordan anvender møbelbranchen storrytelling som kommunika...
  • PLZ Se den igennem

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der gider og bedømme denne her med karakter ?:) Meine erste Freunde war Jens. Wir treffen in 0. Klasse. Später ich bekommen viele Freunde, aber Jens war meine erste. Ich seine sich sicher . Ich bin sich sicher sein, dass man kann finde eine Freunde darauf im Schule ,Arbeitspla...
  • Saltindhold i Pringles (chips)

    Forumindlæg
    Jeg har til opgave og finde svar på to spørgsmål, men som jeg er gået helt i stå ved:/ Spørgsmålene er således: Er det vigtigt, at AgNo3 (aq) tilsættes i overskud? Bestem indholdet af salt i "Pringles" --> hvordan skal jeg opstille reaktionen? :( Der er blevet anvendt NaCl
  • Sandsynlighedsregning

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har et problem med en opgave :( Opgaven er vedhæftet i den nedstående fil... Vil I forklare mig hvordan man regner opgaven ud? Tak på forhånd :)
  • Hvor meget jern (masse) kan der fremstilles ud fra 1 kg Fe3O4?

    Forumindlæg
    Har dette spørgsmål og er helt lost! Please hjælp Hvor meget jern (masse) kan der fremstilles ud fra 1 kg Fe3O4?
  • Hjælp til løsning af ligning

    Forumindlæg
    Hej er der en der kan hjælpe mig på vej her med denne ligning - jeg har helt glemt hvordan jeg gør: Tak
  • Hvor meget skal graves op?

    Forumindlæg
    Tak fordi du tog dig tid til at hjælpe mig:) Hvis vi har noget jord på 54m2 og der skal laves en pool på de kvadratmeter. Hullet skal være 21/2 meter dybt hvor mange m3 skal der graves op? Kom gerne med udregningen Tak på forhånd:)
  • Integralregning

    Forumindlæg
    Hej. Er svaret til denne opgave?: Eller er det forkert løst? I så fald hvordan skal det løses?
  • Aktuelle koncentration a[Na+] og [PO43-]

    Forumindlæg
    Hej, Hvordan finder jeg den aktuelle koncentration af disse ioner? [Na+] = [PO43-] = Stofmængdekoncentrationen har jeg beregnet for følgende Na3PO4 =0,37M
  • HJÆLP!!!!

    Forumindlæg
    Hvor lang tid tog det at sende et brev i 1800-tallet?? På forhånd tak for hjælpen
  • Uorganisk kemi søger viden :)

    Forumindlæg
    Jeg får at vide at jeg har en klump magnesiumcorbonat som overhældes af saltpetersyre og at der så sker en kemisk reaktion og en gas udvikling finder sted. a) jeg skal opskrive en formel for magnesiumcorbonat? hvordan er den formel ser ud ? b) bagefter skal jeg opskrive et reaktionsskema for de...
  • Hjernevrider

    Forumindlæg
    Dette er sandt: x3+e3 > 0 , dels fordi der ikke findes nogen negative værdier i kolonnen til f(x) = ex Dette gælder også: er det fordi: x > -e er det fordi: dette gælder: x1+e1 > 0, og omskrive til: x1 > -e1 = x > -e
  • Stemning i Fred hviler over land

    Forumindlæg
    hej Er der nogen som ved, Hvilken stemning skaber teksten, Fred hviler over land af B.S Ingeman?