Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 17461 til 17480 af 170164
-
Hvordan gik det - 2006??
ForumindlægNå.. nu er eksamenstiden 2006 sat igang! Hvordan er det gået? -
fransktimer
ForumindlægHej, Jeg er en franskmand på 25 år som til dagligt studerer. Jeg tilbyder fransktimer på alle niveauer: begynder, øvet eller avanceret. Undervisningen kan foregå i dit hjem eller på et offentligt sted. Prisen er 100 DKK i timen. Jeg kan hjælpe dig med at forbedre dit franske både mundtligt og skr... -
Studiebolig omkring Århus, Aalborg og Odense
ForumindlægHej SP, Jeg har søgt ind på nogle uddannelser på hhv. Århus, Aalborg og Syddansk (Odense) universitet. Jeg ved godt, at jeg er ret sent ude, men vil alligevel høre, om der nogen, der kender nogle links/hjemmesider, hvor man kan søge studiebolig/kollegier i/omkring disse byer - jeg har nemlig søg... -
Eksponentiel funktion
ForumindlægHej. Er der nogle herinde der kan hjælpe mig med at løse denne opgave? Antallet af ulve i Dyreskoven kan beskrives ved formlen N = 150⋅1,07^t , hvor t er antal år efter 2017 og N er antallet af ulve. Forklar, hvad tallene 150 og 1,07 betyder for antallet af ulve. Tak på forhån... -
hjælp
ForumindlægHej, Hvordan skal jeg opstille følgende data til en lineær funktion? 2013 solgt 800 stk. 2014 solgt 700 stk. 2015 solgt 1300 stk. 2016 solgt 1600 stk. 2017 solgt 2200 stk. 2018 solgt 2900 stk. 2019 solgt 3300 stk. 2020 solgt 4600 stk. Hvordan vil den funktionsforskriften se ud? -
Hvilken lommeregner!?
ForumindlægHej, har selv en ti 82, og da den mangler nogen ting som(solve, bionom cdf pdf osv.), køber jeg nok en ny en.(har overtalt min mor til at betale)Men hvilken en skal jeg købe?Er lige startet på 3. år(gammel reform), hvor jeg har mat a(lånte ti 84 + til b eksamen).Jeg er faktisk i okay stor dillem... -
Forsikringsmatematik arbejdsbyrde mm.?
ForumindlægHej Studieportal. Jeg søgte ind på forsikringsmatematik, men jeg har lige nogle spørgsmål. For det første, så står der fx på KU's hjemmeside, at der er 20 timers undervisning om ugen og ca. 13 timers forberedelse pr. kursus. Da man har to kurser ad gangen, så giver det jo 20 timers undervisni... -
Krav Til At Blive Psykolog???????
ForumindlægJeg skal til at vælge en studieretning på gymnasiet. jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal vælge men jeg har tænkt på denne sammensætning: Matematik A + Kemi A + Fysik B. + Psykologi C (valgfag da skolen ikke kan tilbyde andet) + Tysk B + Musik C Hvilke fag skal man have på hvilket niveau for at... -
Anarki
ForumindlægLige et til spg :) Defination på Anarki? -
En landmand presser halm i rundballer med en diameter på 1,8 m og en højde på 1,5 m. Halmen har en massefylde på ca. 0,12 t/m3. a) Hvor mange m3 halm er der ...
Forumindlægkan i hjælpe mig med den -
Mikroøkonomi - boganbefaling
ForumindlægHey, er der nogen der kan anbefale en GOD bog om mikro-økonomi. Jeg har "Microeconomics" (på tysk) af Pindyck og Rubinfeld, og vil gerne finde en tilsvarende god - og meget gerne på dansk. Blandt andet hvor elasticitet bliver grundigt gennemgået. Har kigget i "Mikroøkonomi - vi... -
Statskundskab AU eller KU
ForumindlægHej Til august skal jeg igang med at studere statskundskab. Mens jeg er helt sikker på, at jeg vil tage min kandidat i kbh er jeg ekstremt meget i tvivl om, hvor jeg skal tage bacheloren, og jeg skal have valgt senest på fredag. Jeg er klar over, at der er små forskelle i fagsammensætn... -
IØ Mundtligt
ForumindlægSkal op i mundtlig IØ og har ikke helt styr på hvordan det foregår. Hvilke emner indeholder eksamen ? Skal jeg læse alle kapitlerne, eller kun de relevante. -
En symmetrisk terning kastes en gang. Find sandsynlighederne for hver af følgende hæn delser: A. man får et ulige øjental B. man får ikke en 6'er C. man...
ForumindlægEn symmetrisk terning kastes en gang. Find sandsynlighederne for hver af følgende hæn delser: man fa°r et ulige øjental man fa°r ikke en 6'er man fa°r hverken 3 eller 4 øjne. har brug for hjælp til denne opgave:) med forklaring på tekst -
EU-valget
ForumindlægHmm er de forskellige debatører herinde tilfreds med valget?Personligt er jeg ganske tilfreds eftersom Anders Samuelsen blev valgt idn for liste B (Radikale).Lige nu ser Anders Fogh skuffet ud, hvilket vist også er forståeligt. -
øko kredsløb: DK og USA
ForumindlægEr der nogen der kan sige noget kort om hvordan USAs økonomi påvirker Danmarks konjunkurer udsving? Jeg kigger på det økonomiske kredsløb og går ud fra, at det handler om eksport og import men der må være mere.... noget med outsourcing måske? Tak :) -
Opgaver uden hj. midler
ForumindlægEr der nogen som sidder inde med opgaver uden hjælpemidler til et-årigt A-niveau??Gerne med svar!! ;P -
Økonomisk vækst i DK
ForumindlægHej. Nogen der kan hjælpe mig med denne opgave. Gå ind på "Danmarks Statistiks hjemmeside". Find ud af hvordan det går med hensyn til den økonomiske vækst. På baggrund af den økonomiske vækst og andre samfundsøkonomiske mål som du kan se på siden, skal du bestemme hvilken konjunktur d... -
En funktion f er givet ved forskriften f(x)=ln(x)+x3-4x, x>0. a) Bestem en ligning for tangenten til grafen for f i punktet P(2, f (2)) . b) Bestem monoto...
ForumindlægPlz hjælp, sidder med den sidste opgave -
HVORDAN KAN SAMFUNDSFAG KOBLES TIL FOLKEDRABET I RWANDA???
Forumindlæghey! jeg skal aflevere min AT-synopsis på mandag, men jeg føler mig stadig fuldstændig på bar bund. jeg skal skrive i Samfundsfag B og Historie A om folkedrabet i Rwanda, og min problemformulering lyder: "Kunne det internationale samfund have forhindret folkedrabet i Rwanda?" ...
