Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 17481 til 17500 af 52201
-
Adverbier - Adjektiver. Haster
ForumindlægHej :) Er der en der gider rette disse tre sætninger med henblik på adverbier/adjektiver?? 1.Det var formodentligt utrolig kedeligt at læse den ene middelmådige stil efter den anden. It was probably unbelievably boring to read the one indifferently assignment after the other one. 2. Alligevel v... -
Vikingetiden
ForumindlægAlt der kan bidrage til min viden omkring vikingetiden og overgangen til det kristne Danmark vil være til meget hjælp. -
Faust
ForumindlægHej,Jeg skal op i tysk A til eksamen. Vi opgiver stykker fra Goethes Faust-drama (Urfaust / Faust 1)... Jeg har sådan set nogenlunde styr på det efterhånden. Men, jeg vil alligevel lige høre om der er nogen som har nogle gode notér eller lign. til det? Det ER godt nok et SVÆRT (men fedt) stykke... -
den kolde krig.
Forumindlæghej.jeg sidder lige og læser op til hirtorieeksamen om den kolde krig..indimellem støder jeg på ordet EKSPANSION... er der nogen af jer, der kort kan fortælle mig, hvad det helt præcis betyder..?på forhånd tak -
jeg har et spørgsmål
ForumindlægHey folks! Jeg skal holde den her "tale" i morgen, hvor jeg skal sige: "... og så slog det mig, hvorfor ikke snakke om foråret.." , mit spørgsmål er så, hvordan jeg får sagt den her sætning så det ikke lyder "dansk".. jeg fandt et ord, i ordbogen, som måske kunne br... -
any mistakes?
ForumindlægIn whose nameThis text tells about terrorism, and especially the question “ How can some people do this? And why?”. By one of the biggest terrorist attacks, “the attacks on world trade center, in 2001”, it is very difficult, to point on a reason, why these men were doing this attack. It couldn’t... -
EKSAMEN
ForumindlægHej!Da jeg står og skal op i samfundsfag høj niveau i næste uge, vil jeg høre om andre har erfaringer med, hvordan det hele forløber? Er der nogen specielt, som man skal huske på - og hvordan kan et spørgsmål evt. lyde? Håber nogen kan hjælpe:)Hvad kom I forresten selv op i?Venligst Sofie -
a = f'(x_0), hvorfor?
Forumindlægy = a(x-x_0) + y_0 => y = f'(x_0)(x-x_0) + y_0) Hvorfor kan a = f'(x_0)? (Bare sig, hvis jeg skal skrive resten ind/uddybe) -
Grammatik
ForumindlægHey Jeg sidder med en engelsk delprøve 1 og skal forklare hvorfor det hedder doesn't seem og ikke doesn't seems Det er ikke kongruensfejl, men jeg kan ikke finde ud af hvad det så er. -
Råd kemi C HJÆLP
ForumindlægJeg står og skal til eksamen i kemi C som den sidste inden jeg får hue på. Derfor er jeg er død nervøs!!! I ved, familien venter uden for osv, og jeg syntes det er et svært fag. Er i nogle derude der har gode råd til hvordan man bedst forbereder sig? Set i forhold til hvordan selve eksamen for... -
differentiering
Forumindlæghvordan regner man det her ud? -
FSA mundtlig dansk eksamen
ForumindlægHej. Hvad må man egentlig medbringe til FSA mundtlig dansk? På forhånd tak -
Hurtigt spørgsmål!!!!!!
ForumindlægHej alle sammen :) Skal op i dansk prøveform B til middag i morgen Hvad må jeg have med der ind???? For nogle siger ingenting nogle siger synopsen og nogle siger stik ord og enkelte siger jeg må have min analyse med men IKKE læse op Jeg spørger da jeg ikke vil forhindre mig selv, men heller ikke ... -
hvordan uploader jeg mine opgaver?
ForumindlægJeg vil da gerne stille mine opgaver til rådighed, så andre kan inspireres. Hvordan gør jeg? -
Er fysik C's pensum det samme som sidste års?
ForumindlægHej :-) Er der nogen herinde som ved om pensumet for fysik på c-niveau, er det samme som sidste års pensum? Håber der er nogen der kan svarer på det :-) På forhånd tak! -
Økonomi på KU
ForumindlægHej allesammen, Jeg overvejer at søge ind på økonomi-uddannelse på KU. Dog er jeg i tvivl om studiet indebærer for meget matematik for mig... Jeg ville derfor høre om der var nogen med kendskab til økonomi enten på KU eller på Århus Universitet der kunne hjælpe med med nogle spørgsmål. Jeg har al... -
Valg af fag og emne - panikker!
ForumindlægHej! Vi er så småt begyndt at gå igang med SRP, og lige pt omkring valg af fag og emne. Jeg skal have matematik, da det er mit studieretningsfag på A, men hvilket jeg ville kombinere det med er jeg lidt på bar bund. Jeg skrev i fysikB/MatA til min SRO, omkring andengradspolynomiet, og selvom de... -
Hjælp til opgaver!!!!! Hurtigt muligt TAK :-)
ForumindlægHjælp til matematik opgaver på B niveau :-) -
Er der en expert til mat til stede ?????
ForumindlægJeg skal bruge en som er expert til matematik...! -
matematikprojekt
ForumindlægHvordan skriver man en matematik projektopgave?
