Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 17501 til 17520 af 176853
-
AT-Eksamen 2012
ForumindlægHvordan er det gået med folk i AT? -
Eksamen 2010- notater og konklusion?
Forumindlæghej folkens! Jeg har skrevet min studentereksamen i Matemaik den 1.6.og har fuldstændig glemt at skrive beskrivelser til opgaverne eller en afsluttende konklusion. Vi har aldrig lavet det i min skole og jeg er lidt bange for at miste vigtige punkte.. hvor meget vigtigt er det ?? Hilsen :) -
eksamen - spørgsmål til lovgivninger om indvandrere?
ForumindlægHvilke stramninger har der været mht. indvandrere på det seneste? Hvilke partier er for og hvilke er imod? -
X^2 test. Eksam
ForumindlægHej, Jeg har svært at forstå X^2-test. Jeg har lavet en rapport om X^2-test men har så svært at forstå hvad er forkert eller hvad er rigtig med rapporten. Kan nogen læse min rapport og kommentere hvis den er forkert, hvis der er noget som passer eller hvis den er rigtig. Har ESAM OM TO DA... -
Tysk eksamen - brug for en troldmand!
ForumindlægHejsa! Nu er den tid kommet hvor jeg sidder og sveder over den tyskeksamen jeg skal til i morgen tidlig. Jeg har valgt den nemme løsning for mig; skrive det hele ned og lære det hele udenad. Dog har jeg lige brug for en troldmand som kan finde ud af det her fordømte sprog. Jeg sætter stor pris på... -
Mundtlig eksamen "du skal behandle"
Forumindlæg"Du skal desuden behandle logaritmefunktionen og herunder bevise en eller flere af regnereglerne for logaritmer" Hvad menes det med "behandle"? Er det bare det samme som redegøre? -
tysk mundtlig eksamen prøveform b
ForumindlægHvordan foregår en tysk eksamen prøveform B -
HALLOOOOOOO! DAnsk eksamen imorgen hjÆlppp!
Forumindlæghej jeg har et par spørgsmål vedr. novellen jomfruen... er det rigtigt at jomfruen hverken har anslag eller udtoning? Og hvad er problemstillingerne i jomfruen + hvad er tid + miljø HJLÆPP! -
Energi of Effekt 1g eksamen
ForumindlægHej! Jeg har trukket energi og effekt, skal præsentere det mundtligt og har fået nogle stikord til den faglige samtale som er: energi, tid, effekt, kWh, og en øvelse vi har lavet. Synes ikke der er meget at sige, nogen der har nogle ideer til hvad man kan sige udover formlen for effekt og ener... -
Dansk mundtlig eksamen akut brug for hjælp
ForumindlægJeg har trukket emnet "Tove Ditlevsens forfatterskab", og er i tvivl om jeg skal vælge digtet "blinkende lygter" eller novellen "dolken" som prøveoplæg. Er det generelt bedst at vælge noveller eller lyrik som prøveoplæg? Hjælp tak -
Hjælp til at rette tysk mdt. eksamen
ForumindlægHej i venlige sjæle ;-) Jeg sidder midt i en 24-timers tyskeksamen, og har brug for hjælp til at rette den tekst jeg har skrevet, da jeg ikke er helt skarp i den tyske grammatik. Der skulle vel ikke være en tyskekspert som har mulighed for læse teksten igennem? Den er på 500 ord. Meine Text ... -
Proces levnedsmiddel og sundhed - HTX Eksamen
ForumindlægHej Til alle dem der har prøvet at komme op mundtligt i teknikfaget PLS, hvilken råd og erfaring kan i give, for at scorer en høj karakter? Ved godt hvad man bliver bedømt på men leder efter nogle, der har evt har prøvet at blive eksamineret i deres eksamensprojekt og hvad de føler de kunne havd... -
STX matematik a juni 2010
ForumindlægOpgave 14 En linje l har ligningen: y=-2x+1 Det oplyses, at linjen l er tangent til grafen for funktionen f(x)=x^2+bx+c i punktet p(1,f(1)). Gør rede for, at f'(1)=-2 og f(1)=-1, og bestem tallene b og c. Håber I kan hjælpe? -
UV-A UV-B ind i huden?
ForumindlægHej Er det UVA eller UVB som trænger dybere ned i hud? Og hvorfor? Tak -
Hvordan gik jeres matematik eksamen ? :D
ForumindlægHej allesammen jeg var oppe til matematik eksamen i dag, og jeg synes egentlig at det var ret nemt, både færdigheds- og problemregning. Der var kun én opgave i problem jeg ikke kunne finde ud af, det var den der med hvor mange døgn man sparede ved at sejle igennem Panamakanalen. Hvad med jer, hv... -
Jeg gider ikke at forberede mig til eksamen
ForumindlægIgennem hele læseferien har jeg aldrig nogensinde prøvet at presse mig selv til at gøre noget, i det her tilfælde at forberede mig til de her mundtlige eksamener(FSA). Var oppe her forleden til fysik, havde ingen faglig viden omkring det emne jeg trak så jeg kom hjem med et 00-tal.. Her i over ... -
Bevis for konstanten a i lineær funktion
ForumindlægHvordan forsvinder b i denne ligning? Ville man ikke normalt trække fra med et positivt tal eller et bogstav ved at subtrahere med dette på begge sider af lighedstegnet? I denne ligning forsvinder b helt magisk. Hvad er årsagen til dette? Se vedhæftet fil: -
Biologi eksamen - Mendels 2. lov?
ForumindlægHej. I morgen skal jeg til mundtlig biologi eksamen, hvor jeg har trukket Mendels arvelove, nedarvning og indavl. Men jeg forstår simpelthen ikke Mendels 2. lov? Jeg har sidder i snart 3 timer for at forstå den, men jeg kan simpelthen ikke få det ind. :-( Er der tilfældigvis nogle venlige sjæle... -
Mundtlig eksamen - disposition - vektorer i rummet
ForumindlægHej....Vores matematikhold, skal træne til mundtlig eksamen, og jeg har fået dette spørgsmål.Du skal lægge specielt vægt på længden af vektorer, vinkelberegning samt arealberegning.Mit spørgsmål til dig er så, hvordan vil du disponere dette?På forhånd tak for hjælpen -
HJÆLP! International handel og WTO - eksamen
ForumindlægHej! Jeg skal til eksamen i international økonomi imorgen, og har idag trukket emnet 'International handel og WTO'. Jeg har 24 timer til at forberede mig på en synopsis og fremlæggelse til det - og da jeg må få alt den hjælp jeg kan, ville jeg høre jer derude om i har nogle gode råd :-)...
