Søgning på: musik eksamen. Resultater: 17501 til 17520 af 36205
-
eksamenskarakterer
Forumindlæghej, har eksamenkarakter stor betydning? -
hvad går udd. ud på?
Forumindlæghttp://ucsj.dk/uddannelser/administrationsbachelor/uddannelsen/ http://www.ug.dk/forside/uddannelser/erhvervsakademiuddannelser/samfundsfagligeakademiuddannelser/administrationsoekonom.aspx#fold5 nogle som konkret kan fortælle mig hvad denne udd går ud på? hvilke betegnelser kan man få? for ... -
Spørgsmål vedr. fortsættelse af HF på 2. år efter at have droppet ud efter 1. år
ForumindlægJeg har fået tilbudt et sjovt og spændende job i udlandet i et år, dog går jeg lige nu på en 2 årig HF enkeltfag, hvor jeg har gennemført det første år og været til nogle af eksamenerne , dog er nogle af fagene over 2 år. Spørgsmålet er så bare om det år jeg har gået der er spildt på de fag som j... -
Eksaminer ?
ForumindlægHej Jeg kunne godt vide fra nogen HTX elever her på denne side (eller andre med en ekspertise i dette emne) om man skal op til nogen årsprøver eller eksaminer i en linje som MK- matematik og kemi på A-niveau. * Glem kategorien, da jeg ikke kunne den rette. * -
plzzzz hjælp til mat. a meget vigtig
Forumindlægjeg skal op til mat. a mundtlig på tirsdag jeg skal gøre rede for at den eksponentielle funktion f(X)= b* a^x er en løsning til differentialligningen y`= k * y. intilvidere har jeg først differenteret f(x)= b* a^x og indsættede det på y` plads og det blev b* ln(a)*a^x=k*b*a^x er det rigtig? h... -
HJÆLP - Engelsk grammatik
ForumindlægHej alle Jeg har 2 engelsk grammatik opgave som jeg har vedhæftede. i dokumentet stå der 1. opgave og 2 opgave som er forskelligt. (Jeg har også selve opgaven det som jeg har lavet (svaret) er lidt nederst) Jeg vil meget gerne have hjælp til, at der er nogen der kan rette den. Vil være dybt takn... -
Skriftlige standpunktskarakterer
ForumindlægHvis man nu (rent hypotetisk selvfølgelig) kun har afleveret én aflevering ud af 4 i et givent fag med elevtid, og man får 7 i denne, er læren så ikke nødt til at give 7 i standpunkt, da det er eneste bedømmelsesgrundlag? Eller må han/hun så give mindre pga. manglende afleveringer på trods af, at... -
Kildekritik
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal til at skrive SRP, og skal udføre en kildekritisk undersøgelse i analysedelen. Jeg er dog virkelig ræd, idet jeg ikke kan huske hvordan man lavede en meget grundig kildekritisk undersøgelse? Men jeg ved dog, at der nærmest er en opskrift man kan følge slavisk. Er der d... -
Terminsprøver
ForumindlægHej. Jeg har snart terminsprøver (9. Klasse) og jeg ville godt vide om nogen ved hvilket fsa opgavesæt jeg skal op i? Er det ikke noget med at jeg kommer op i 2014 maj? Eller bliver det sygeprøven 2014 december? Hvad tror I det bliver? Og hvad var det med jer? -
hvad sker der? SRP ikke afleveret/dumpet
ForumindlægHej alle. Jeg har nu søgt det meste af nettet rundt og læst samtlige tråde igennem herinde for at finde svar. Dog synes jeg ikke at kunne finde frem til ét præcist svar, da det virker som om at alle har "hørt" noget forskelligt. Derudover er de fleste tråde, jeg kunne finde, fra 2008 el... -
MATEMATIK (REGRESSIONER)
ForumindlægHej allesammen Jeg forstår ikke denne her matematikopgave jeg har fået for, er der nogen der evt. vil hjælpe mig? Opgaven er vedhæftet -
Sætningsanalyse opgaver?
ForumindlægHej, da jeg har AP latin og Ap almen, vil jeg gerne øve mig på sætningsanalyser osv. Nogle der eventuel har links til sider hvor jeg kan lave opgaver? Mvh El- Nino -
angående Mat A karakter
ForumindlægHej:) Jeg var til prøve i Mat A (stx) og fik 48 point og max var 100 point. Nogen af jer der ved ved hvilken karakter det svarer til? -
Knæets opbygning
ForumindlægHej Jeg har fået til opgave, at skulle redegøre for knæets opbygning. Kan læse mig frem til, at knæleddet er bygget som et hængsel- og glideled med tre delvis adskilte ledkamre. Jeg er dog rimelig usikker på, hvad de tre ledkamre er? På forhånd tak -
Find forskrift
ForumindlægHej. Jeg mangler bare at besvare denne lille opgave i min aflevering. Men jeg kan simpelthen ikke helt finde ud af hvordan jeg skal finde forskriften. En eksponentiel funktion opfylder f (1,7) = 23,8 og f (5,1) = 102,5. Bestem forskriften for f blandt andet ved hjælp af sætning 11. Jeg har ve... -
samfundsfarmaci
Forumindlæghej jeg har et spøgsmål og håber at nogen kan hjælpe mig: hvad vil der sker med efterspørgselskurven på lægmidler når ældrebefolkningen stiger i fremtiden(alt er lige)?? 1- efterspørgselskurven vil ford´skydes mod højre 2-efterspørgselskurven vil ikke flytte sig 3-efterspørgselskurven vil f... -
Sendt hjem på tænker pls hjælp
ForumindlægHejsa jeg er blevet sendt hjem på tænker fra min efterskole og skal skrive en skriftlig begrundelse for hvorfor jeg er egnet til at fortsætte. Hvad i alverden skal jeg skrive. Pls hjælp og ik ignore. Kom med ordentlige svar. -
fehlings væske
ForumindlægHvorfor kan saccharose og stivelse ikke reducere Fehlings væske? -
matematik u. hjælpemidler - opgaver+besvarelser
ForumindlægJeg sidder og forbereder mig til den skriftlige matematikeksamen u. hjælpemidler.jeg ville derfor genre gennemregne et par opgavesæt fra tidligere år, men også gerne have resultaterne/besvarelserne til så jeg kan se om jeg regner rigtigt.De fleste opgavesæt kan man finde på http://www.uvm.dk/ men... -
Die Geschicte vom verlorenen Spiegelbild
ForumindlægHejsa..Jeg skal op i tysk imorgen, og jeg har virkelig problemer med en tekst, som jeg ikke kan forstå, idet at jeg ikk var til stede i de timer, hvor vi gennemgik det pga sygdom. Teksten hedder "Die Geschichte vom verlorenen Spiegelbild".!! Jeg håber virkelig, at der er nogle, som kan ...
