Andre fag

Sendt hjem på tænker pls hjælp

29. november 2019 af Theguyfromskive - Niveau: A-niveau
Hejsa jeg er blevet sendt hjem på tænker fra min efterskole og skal skrive en skriftlig begrundelse for hvorfor jeg er egnet til at fortsætte. Hvad i alverden skal jeg skrive. Pls hjælp og ik ignore. Kom med ordentlige svar.

Brugbart svar (1)

Svar #1
30. november 2019 af thelma333 (Slettet)

hvad har du lavet?

start med at erkende, at du har lavet noget tåbeligt og at du har lært noget af det og at det aldrig skal gentage sig

skriv om alle de gode positive ting, som du har bidraget med til fællesskabet / efterskolen

skriv noget om hvor meget det betyder for dig at gå på efterskolen - venskaber - personlig udvikling - bedre eksamen / bedre rustet til fremtiden

skriv måske også noget om, at du er frygtelig ked af at skulle skuffe dine forældre - de har postet en masse penge i dit efterskoleophold og vist dig tillid og stolet på, at du kunne håndtere / været moden nok til at komme på efterskole

tænk dog grundigt om - hvad gør den her situation ved dig? - skriv fra hjertet - vær ærlig


Brugbart svar (1)

Svar #2
30. november 2019 af thelma333 (Slettet)

alt efter hvad du har lavet - skriv noget om, at du godt vidste, at du gjorde noget dumt / forbudt - og at det blev gjort i et øjebliks overmod / dumhed / ubetænksomhed / tåbelighed

og at du virkelig fortryder og er ked af det

Skriv et svar til: Sendt hjem på tænker pls hjælp

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.