Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 17501 til 17520 af 40404
-
kunne nogen venligst rette dette?
ForumindlægJeg skal fremlægge i tysk her om et par dage og jeg er ret nervøs. Derfor ville jeg blive lykkelig hvis nogen gad rette eventuelle grammatiske fejl i følgene: Berlin Ausflug: Ich habe in Berlin gewesen. Ich will erzähle über mein Erlebnis in Berlin. Ich will erzähle über Trabanten, Checkpoint C... -
Rettelse Haster
ForumindlægHej..Håber der er nogle der gider at kigge på følgende sætninger:1)Wolfgang var ikke hjemme.Wolfgang war nicht zu Hause.2) Hvor var han?Wo war er?3) Andrea blev ked af det.Andrea wurde verleiden.4) De havde jo en aftale.Sie hatten ein Verabredung.5) Hun havde endda en CD med.Sie hat sogar ein CD ... -
help my to my afleverings opgave
Forumindlæghejj alle 917 online mennesker ville spg om der var en frivilige som villl hjælpe mig med min opg som er til i morgen pliss og skal få karakter for den i skal bare forklare teksten for jeg fatter det ikkke en dut af det plisssssssssssss help my -
Optagelse
ForumindlægJeg skal til optagelsesprøve på gym. Men ved ikke hvornår ? Alle fra de andre klasser skal til optagelsesprøve i morgen men det skal jeg ikke? Hvordan kan det være? -
Hvad er jeres endelig gennemsnit?
ForumindlægJeg er bare lidt nysgerrig for at høre hvordan folks endelige gennemsnit kommer til at se ud. Det er jo nu man sådan ca. kan regne det ud :)Personligt kommer mit til at ligge omkring de 7.5 og det er jo ikke alverdens.Men vil gerne høre jer andres :) -
42 - 4 x 1 x (-12) = 64 - HVORFOR?
ForumindlægHej med jer ! : ) Jeg sidder med nogle andengradsligninger og har her regnet diskriminanten ud. Men hvorfor i alverden bliver følgende regnestykke = 64 ? Jeg tror de hjerneceller som plejer at huske hvorfor er gået på ferie. 42 - 4 x 1 x (-12) = 64 - HVORFOR? 42... -
faktorinsering
ForumindlægJeg skal faktorisere følgende ligning til at give: (x-a)2 + (y-b)2 = 72 x2 + y2 - 8y = 33 Jeg fandt i en anden gammel tråd at det kunne faktoriseres på denne måde: x2 + (y-4)2 - 16 = 33 (x-0)2 + (y-4)2 = 72 Men jeg forstår ikke hvordan de er kommet frem til at det skal give (y-4)^2.. fordi når... -
SRP - HJÆLP!
ForumindlægHej folkens.. Her lige et spøgsmål vedrørende SRP. Har læst Bogen Identical af Ellen hopkins og har fundet et studyguid på engelsk til den - altså hvor man får lidt hjælp til b.la. personkaraktestik og tematik. Nu hvor opgaven selvfølgelig skal skrive på dansk og guiden er på engelsk er det så sn... -
rettelse af en sætning
Forumindlæghey jeg en englelsk sætning her som jeg sku oversætte til dansk.. men jeg synes at der mangler noget så jeg ikk få det til at lyde korrekt... nogen der har foreslag?? - Our branded approach and relationship with consumers provides a wide range of opportunities for you to benefit from this multi-... -
Teknologihistorie , våben 1864
ForumindlægHvilke våben havde henholdsvis Danmark og "Tyskerne" i krigen ved Dybbøl mølle og hvilken fordel gav det ? -
Lidt Hjælp?
ForumindlægHedder det: Wieviel kostet den Gürtel?Eller: Wieviel kostet der Gürtel? -
Rigtig sætning?
ForumindlægKan nogle fortælle mig om den her sætning er rigtig? Mein Lieblings fussballteam ist FC Barcelona, aber ich bin in Lyngby BK spiele Min ynglings fodboldklub er FC Barcelona, men jeg spiller i Lyngby BK -
Hvad er en manko
ForumindlægHej alle.. :) Jeg sidder og skal skrive opgave om globalopvarmning. I min researchproces er jeg gentagne gange stødt ind i ordet manko i forbindelse med CO2-udledning. Her er ordet i en sætning: "(...)I forhold til den forventede udledning i 2008-2012, hvis der ikke iværksættes nye tiltag,... -
Nazisme problemstilling
ForumindlægJeg skal i Historie ( 8 klasse) lave en problemstilling ud fra nazisme under anden verdenskrig, nogle ideer? På forhånd tak -
Samarbejdspolitikken - SSO - hjælp
ForumindlægHåber der er nogen, der lige har tid til at hjælpe mig lidt ang. besvarelse af et spørgsmål.. I min undersøgelse skal jeg: undersøge hvorfor samarbejdspolitikken ophørte... Men jeg har lidt svært ved de taksonomiske niveauer:( Så vil li høre, om jeg har grebet det rigtigt an, ved at stille en... -
lebensraum
Forumindlæghej er der nogen der kan forklare mig hvad lebensraum forestillingen er -
Ekstra fag/supplering i 1g?
ForumindlægKære Studieportal's brugere Kan man godt tage ekstra fag allerede i 1g, eftersom jeg går på en hhx, har jeg hverken biologi, fysik eller kemi. Jeg er klar over, at man kan suplerer disse følgende fag efter endt gymnasial uddanselse, men jeg vil helst gerne tage dem allerede i start af det a... -
Strategi
ForumindlægI min problemformulering står der, at jeg kort skal redegøre for de allieredes og militære strategier i 2. Verdenskrig? Hvordan ville i gribe den an? Jeg sidder fast og det skal senere bruges til at argumentere for/imod om enigma havde betydning for krigen. Skal jeg først starte fra Tyskland stå... -
hjælp miiiig :O
ForumindlægDet her er hypotetisk kunjunktiv (: kunne du måske komme kl 19? Könntest du vielleicht komme um 7 Uhr ? Havde de lyst til at køre med ? Haben Sie lust zu fahren mit ? Kunne jeg tale med hr. Meyer ? Könnte ich spriche mit hr. meyer ? De ønsker ? Sie wünschen ? Jeg vil gerne have en bilelt til... -
Analysering af latiske tekster
ForumindlægHej Jeg har ikke helt styr på hvordan man analysere en sætning på latin. Jeg skal op til Ap prøver i morgen og er pludseligt blevet helt forrvirret. Er der nogen som evt. kan hjælpe mig? :)
