Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 17521 til 17540 af 35409
-
Mundtlig samfundsfagseksamen - form
ForumindlægHej Er der nogle der kan fortælle mig, hvad formen er til den mundtlige eksamen i samfundsfag? Det står ikke i STX-bekendtgørelsen. Det plejer fx at stå, hvis eksamen udformer sig som en dialog/samtale, eller hvis den består af 10-12 minutters "fremlæggelse", for derefter at v... -
AT naturkatastrofer
Forumindlæghej jeg har om naturkatastrofer og jeg skal snart til eksamen ... jeg skal snakke om naturkatastrofer og min fagkombination er fysik og religion... jeg ville spørge om det er i orden at snakke om flere katastrofer til eksamen en bare en speciel udvalgt katastrofe ??? -
Smarts 7 dimensioner
ForumindlægHej alle derude. Jeg skal til eksamen i religion og vil gerne lige høre hvordan jeg kan bruge smarts 7 dimensioner.. hvordan kan jeg inddrage dem ? og nogle gode råd til hvordan man kan forberede sig til religion eksamen ? -
Behøver hjælp
ForumindlægHej Jeg skal op til AT eksamen på mandag, og jeg skal fortælle om 1. verdenskrig i fagene historie og fysik. Hvordan skal selve fremlæggelsen foregå? Skal jeg bare fortælle det, som står i min synopsis eller hvordan og hvorledes?Jeg har aldrig været op til AT eksamen før, og jeg er lidt nervø... -
levering af el-energi
Forumindlægheij. jeg skal snart op til fysik-eksamen i fsa. Er der nogen, der kan forklare, hvordan el-energien bliver leveret til os forbrugere? Evt. hvilken forsøg jeg kan lave til eksamen. på forhånd tak -
Litteraturhåndbogen!
ForumindlægEr lidt i tvivl! Har tænkt mig at låne litteraturhåndbogen til eksamen, da den skulle være velegnet til dansk, især når man snart skal op til eksamen, men er lidt i tvivl om hvad for en af bøgerne der er den rette!? https://portal.fynbib.dk/sites/WODENSE/pub/search.html Nogle der kan hjælpe med... -
Ang. årskarakter
ForumindlægHej Studieportalen.dk Jeg har lige fået mit eksamensudtræk på 3.htx, samtidig med mine årskarakterer, hvor jeg har fået 5 i mundtlig matematik, men da jeg ikke skal op i det til eksamen, kan jeg så alligevel godt bestå studenter-eksamen? -
computerhukomelse
ForumindlægHej. Jeg skal snart til eksamen i fysik, og jeg har svært ved 2-3 opgaver som jeg har lagt ind i linket, da jeg er ved øve mig til eksamen, så jeg håber at der er nogen der kan hjælpe link: http://peecee.dk/?id=48136 På forhånd tak -
Sammenhæng mellem stamfunktion og areal
ForumindlægJeg skal bevise sammenhængen mellem stamfunktion og areal til mundtlig eksamen. Jeg sidder pt. og kigger på et eksempel på dette (se den vedhæftede fil), men jeg forstår det ikke helt. F.eks hvor kommer de 16 fra? Er der ellers nogen, som har gode råd til, hvordan man beviser dette til mund... -
matematik A opgave fra 2002
Forumindlæghej jeg skal til eksamen i morgen og er i gang med at læse lidt i opgave 3 kan ikke finde arealet af trapezet jeg tror jeg har læst for meget :-) http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/vinter/med0281v.pdf -
Disposition - Kemieksame
ForumindlægHej, Er der nogen der har nogen erfaringer, til forberedelse af kemi-eksamen. Jeg har for øjeblikket Kemi B - og skal forberede mig grundigt inden eksamen. Men kan ikke finde hoved og hale i noget af det - ved ikke hvor jeg skal starte osv. Hvordan skal jeg gøre? -
Haster..plz hjælp hvis i ved noget!
ForumindlægJeg går på Hf og skal til eksamen på onsdag. Jeg skal op i geografi, biologi og kemi som er 3 naturfag slået sammen til 1 eksamen, og jeg er helt lost hvad angår, Push-pull faktor??.. Er der noget som ved noget om det må i meget gerne svare hurtigt. -
Tak Studieportalen:)
ForumindlægVil bare lige komme med en solskinshistorie. Fik 11 idag i mat.-mundtlig!!! Og så vil jeg da lige benytte anledningen til at sige tak til alle jer der har svaret på mine spørgsmål op til eksamen. Så tak:) og forsat god eksamens-læsning -
EKSAMENEN HJÆLLLP!!
Forumindlægskal til og op til eksamen i mundtlig dansk, matematik, eng, tysk og fysik. Nogle gode ideer til ting som skal med eller ting som er gode at få læst på? Gode råd til eksamen? og gode råd til evt. disposition? -
Dm og Vm???
ForumindlægHej. skal til eksamen snart og har lidt problemer med hvordan man finder Vm ved en lineær og potensudvikling. og Vm og Dm ved en eksponentiel undvikling? + Forstørrelsesfaktoren har jeg også lidt problemer med. håber der er nogen der vil hjælpe mig med at forstå skal nemlig op til eksamen i d... -
Mertin und Martin
ForumindlægHej.. Jeg er til eksamen lige nu (24 timers eksamen) Er der nogle der har nogle gode noter til den tyske tekst Mertin und Martin er jeg meget interesseret.. Håber at du vil hjælpe mig inden i morgen. Tak! -
Sygeeksamen AUgust 2007
ForumindlægHar fundet svarende til eksamen i maj 2007, men tænkte på om nogen havde svarende til eksamen i august. Nogle må da have været syge i maj :) Håber nogle ligger inde med nogle svar de vil offentliggøre. Katie... -
Statistik - gamle opgaver
ForumindlægHej! Jeg går på videregående uddannelse som markedsføringsøkonom og skal til skriftlig eksamen i statistik i slutningen af januar. Derfor ville jeg høre om der er nogle der havde nogle gamle opgaver med resultater som jeg kunne låne, for at øve mig lidt inden eksamen.. -
Matematik A 18 maj 2017
ForumindlægEr der nogle som var til eksamen igår som har lyst til at ligge sin vejledene besvarelse ud? Jeg skal til eksamen på tirsdag og har netop lavet sættet, men det kunne være sjovt at se om jeg havde regnet rigtigt :D -
Årskarakterer?
ForumindlægHej. Jeg har læst og hørt mange forskellige informationer om årskarakterer. Men prøver at finde frem til dette. Vis jeg har fået 7 i årskarakter og 02 til eksamen. Kan man så bruge årskarakteren til noget?. Kommer ens årskarakter på eksamensbeviset eller er det kun eksamen?.
