Søgning på: eksamenssæt matematik A HTX. Resultater: 17541 til 17560 af 158923
-
Huset og grunden
ForumindlægOPGAVE A OG B -
Købes TI-89 Titanium
ForumindlægHeej jeg er startet på HTX og står og mangler en TI-89 Titanium, Er der nogen der har sådan en liggende jeg kan købe? :P -
Snyd, eller ikke snyd?
ForumindlægHej, Der er her i eksamenstiden, mange diskussioner om, hvad der er snyd - og hvad der ikke er snyd. I morgen skal jeg til kemieksamen - mundtlig. Jeg ved, at jeg gerne må tage min rapport med ind (det jeg trækker) - og de noter jeg skriver under selve forberedelsen. Så var det jeg tænkte: Ka... -
Krise!! STX eller HHX?
ForumindlægHej. Jeg går på efterskole i 10. klasse, og jeg står og har kæmpe krise lige pt., da jeg er meget i tvivl, om jeg skal vælge STX eller HHX. Jeg har været i brobygning begge steder men synes ikke rigtigt, at det har fået mig videre i min beslutning. Jeg kan helt klart bedst lide den atmosf... -
Jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre
ForumindlægHejsa, lad mig komme lige til sagen: Jeg har et kæmpe problem, og det vedrører min uddannelse. Jeg startede efter niende klasse på stx, men der gik jeg kun i en meget kort periode, hvorefter jeg skiftede over til en htx. Tingen er dog, at jeg er meget skoletræt, og desuden ved jeg ikke, hvad jeg... -
Hjælp til emne
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg skal snart have valgt et emne, der lyder spændende. Jeg overvejer stærkt at skrive i Kemi A og Biologi B, kemi kan dog godt udskiftes med Matematik A, hvis der er noget interessant. Har I nogle gode forslag til emner? Der skal desuden tages en form for dataindsamling i ov... -
bærbarordning
ForumindlægPå svendborg hhx er der en bærbarordning, hvor alle får mulighed for at købe en bærbar. Mit spørgsmål er sådan set bare, om i skriver notater på jeres computer, eller om i skriver jeres notater i hånden (fysisk)...?? hvad er bedst. -
Kan man skifte skole efter 1.g?
ForumindlægKan godt være jeg spørger dumt, mens hvis jeg har tager fysik/mat på htx 1.g kan jeg så godt skifte til gym fysik/mat i 2.g? føler at jeg er gået død i alle fag og selve htx stilen siger mig ikke så meget -
Produktionsingeniør (IHK)
ForumindlægHej Er der nogle der kan fortælle mig på hvilket niveau, matematikken er på 1. semester på produktions ingeniør linjen, i henhold til Matematik A? Søger info omkring ingeniørhøjskolen ude i Ballerup. -
Stx eller hhx?
ForumindlægHej Jeg går i 10. klasse, og har valgt at starte på hhx næste år. Jeg har dog altid tænkt, at jeg gerne ville på stx, men jeg skiftede mening i sidste øjeblik. Derfor er jeg virkelig blevet i tvivl om det er det rette valg. Jeg havde aldrig før sat mig ind i, hvad hhx var, og derfor havde jeg al... -
Lektiehjælp søges
ForumindlægHej Jeg søger en lektiehjælper, som kan hjælpe mig i matematik, engelsk, dansk, tysk, historie og oldtidkundskab. Jeg går i 3.g, og det sådan at eg får dårlige karakter, så derfor vil jeg have en som kan få det hævet det op. -
skr. fysik eksamen 2008
Forumindlæghej er der ik en der har udregningerne til eksamenssættet fra fysik 2008? hvis ja, vi i så ik være mega sød at sende den til mig:)?? plz!!! -
Universitet + adgangskrav
ForumindlægHej Jeg kunne virkelig godt tænke mig at læse til odontologi (tandlæge) her efter sommerferien. Adgangskravene for odontologi er følgende: For at blive optaget på odontologi skal du have en studentereksamen (stx), højere forberedelseseksamen (hf), højere teknisk eksamen (htx), højere hand... -
Bank elev ??
ForumindlægJeg vil godt ind og være bank elev.. Hvad er kravende der til ? Skal man bestået engelsk b og hvad med matematik kan slet ikke finde det nogle steder. -
Indekstal
ForumindlægJeg skal redegøre for indekstal som en del af min mundtlige matematik eksamen. Hvordan ville i redegøre for indekstal? AL HJÆLP ER VELKOMMEN -
Kan det passe!?
ForumindlægAt matematik på b bliver det mindste niveau man kan vælge i fremtiden ? Er det ved at blive vedtaget, eller er det bare en skræmmekampagne? -
Politik og økonomi - Studievalg
ForumindlægHej! Jeg overvejer at læse politik og økonomi på AU næste år, men er lidt i tvivl om matematikken. Jeg kan virkelig godt lide matematik, jeg er helt vild med det og syntes det er spændende. Det er en af de primære grunde til at jeg vil vælge studiet. Men jeg vil også være ærlig og sige at jeg ik... -
Den fuldstændige løsning til differentialligning
ForumindlægHej alle, sidder med en matematik A, STX, opgave fra et eksamenssæt som lyder En beholder er fyldt med en gas under tryk. Fra en lille ventil i toppen af beholderen strømmer gas ud. I en model er trykket i beholderen P (målt i atm) som funktion af tiden t (målt i minutter efter åbning af ventil... -
Ekstemporaltekster
ForumindlægHej med jer..Kan se at der allerede er lagt nogle ekstemporaltekster ud, men da jeg skal til eksamen i tysk A-niveau ville det være rart med nogle tekster på A-niveau. Håber nogen kan hjælpe.. -
Eksportingeniør - hvordan er uddannelsen
ForumindlægHej alle sammen Jeg overvejer at læse til eksportingeniør, jeg opfylder alle adgangskrav og har også gennemsnittet. Jeg har læst HD på CBS, som ikke helt var mig, da det var for kedeligt. Det var en økonomisk retning og jeg kunne godt tænke mig at få blandet økonomi sammen med noget andet interr...
