Søgning på: matematik a eksamen 2011. Resultater: 17581 til 17600 af 179351
-
Mundtlig spansk eksamen - HASTER
ForumindlægHej. Jeg skal til mundtlig spansk eksamen i morgen, og kunne godt bruge en til at læse mit oplæg igennem. Er der en der ville have lyst til at hjælpe mig? -
Samf C eksamen
ForumindlægHvad skal man fortælle for at frembringe et 8tal til samf c eksamen, samt hvordan skal man disponere det ? mVh. Michael -
Samfundsfag B-niveau eksamen
ForumindlægHej. Er der nogen der ved hvordan samfundsfag mellem niveau eksamen foregår? Jeg ved godt at man får udleveret en ukendt artikel, men hvad skal man gøre med denne artikel? -
Brændværdi Formel (eksamen imorn!)
ForumindlægHej.. Jeg vil meget gerne vide hvad formelen for Brændværdi er? og hvordan den evt. kan forklares.. Skal til eksamen imorgen, så vil værdsætte hurtig hjælp meget :) -
Vurdering af skriftlig spansk eksamen?
ForumindlægHej! Jeg har været op til skriftlig spansk eksamen og ville høre om nogle kunne tænke sig at give feedback på den. På forhånd mange tak. -
Obesity in USA Eksamen!
ForumindlægJeg skal til eksamen i morgen og er kommet meget i tvivl om der er nogle steder i usa hvor det hjælper overvægtige med deres problem, hjæææææælp :) -
Hvad må man have med? Samfundsfag eksamen
ForumindlægHej Er der nogen der ved, hvad man må have med til eksamen? Må man have bøger osv. med til forberedelsen hvis det er det, man vil? Jeg takker på forhånd :) mvh Hingo -
Idræt b eksamen
ForumindlægHvad går idræt eksamen ud på skal have det på b niveau i gymnasiet.Er det et meget naturvidenskabeligt orienteret fag, eller hvad?? er dårlig til de naturvidenskabelige fag.. -
Kildekritik, historie eksamen:
ForumindlægSkal man til historie eksamen vælge at snakke om hvordan man har været kildekritisk, snakke om at det er en primær/sekundær kilde osv? -
Hvordan forbereder jeg mig bedst til eksamen???
ForumindlægHvordan forbereder jeg mig bedst til eksamen???? Nogen som har nogle gode råd til fysik/kemi eksamen og engelsk eksamen??? Og generelt bare nogle gode råd til hvad der virkelig trækker op til eksamen? -
Hjælp til mat a opgave!
ForumindlægKan i hjælpe mig med følgende opgave?? Vil sætte pris på jeres hjælp.. Der gælder med tilnærmelse, at CO2 - indholdet i søen kan beskrives ved en funktion af formen f(t)=9,4⋅sin(0,26⋅t+0,99)+17,0, 0 ≤ t ≤ 24, hvor f ( t ) er CO2 - indholdet, målt i mg/L, og t er tidspunktet... -
Terminsprøve 2015 engelsk A
ForumindlægJeg har lige været til terminsprøve tidligere i dag, men er fuldtstændig på bar bund omkring hvordan det gik! Engelsk plejer at være min stærke side - men i dag har jeg ingen anelse om hvilket karakter som bør blive givet for min besvarelse. Er der nogen som gider at tage sig tid til at se den i... -
vurdering "a journey"
ForumindlægHej ... Er der nogen der vil være så rar og vurdere min eksamensstil ... Tusind tak!! -
Vektor A niveau
ForumindlægHej, er der nogle der ved hvordan man løser sådan en type opgave? Det er øvelsesopgaver i bogen. Jeg ved ikke helt hvordan man griber sådan en opgave an, for jeg får opgivet 4 koordinater og jeg ved ikke hvordan man skal placerer dem fordi der både er en z, x, og y akse i planen :( -
International økonomi A hjælp NU
ForumindlægHej jeg håber i kan hjælpe med følgende 1 hvordan bruger man lorentz kurven ? 2 begrundelse for en mere skæv inkomstfordeling i danmark 3 ved at beskytte dansk erhvervsliv vil man indføre et loft over olieprisen på 70 dollars pr. tønde (maksimaltpris) vil et sådant realiseres og hvad ville foru... -
Forberedelse til skriftlig mat A.
ForumindlægHvilke formler skal man kunne huske? Er der nogen der har gode råd? -
Engelskfilm -losing a parent
ForumindlægJeg skal bruge en engelsk film, til min mundtlige prøve. Den skal handle om at man bliver svigtet af en af ens forældre og skal vise om det har gjort nogle påvirker på barnet opvækst. Håber nogle har nogle gode foreslag :-) -
HJÆLP - BIOLOGI A OPGAVE
ForumindlægHey Studieportalen Jeg sidder fast i denne her opgave, som jeg lige har vedhæftet: Nogen som vil hjælpe mig? :) -
Interferens - brydning a lys?
ForumindlægHej allesammen! Er interferens en form for brydning af lys, hvis ja, hvordan skal det forstås? Jeg kan simpelthen ikke afgøre om det er det eller ej. Jeg skal skrive om lysets brydning ift. et forsøg om laserlys' bølgelængdes bestemmelse vha. gitterligningen. Mvh Sara! -
Bestem reaktionerne i A & B
ForumindlægVil gerne have lidt hjælp til udregneringerne :D
