Søgning på: erhvervsret c noter. Resultater: 17601 til 17620 af 73261
-
Pleeeeeeeease hjælp mennekser :-).
ForumindlægJeg skal skrive om dansk synopsis, til Dansk b-prøve, jeg har trukket Mobning i film, og jeg har valgt den grimme ælling, hvordan skal jeg gør det, Please hjælp hjælp hjælp ;-). -
Lektiehjælp
ForumindlægHjælp søges til ENG B, i engelsk Gramatik, mest ordstilling,kongruens og verbets bøjninger... skal snart til eksamen.. -
Utællige substantiver !
ForumindlægPasser denne sætning: They money are here. A piece of money are here ? Tak på forhånd -
Dansk HHX mundtligt
ForumindlægHej alle. Vil gerne hører om jeres oplevelser hvis I har været oppe til Dansk mundtligt. Evt. nogle gode råd til den pågældende eksamen. Tak på forhånd! -
HJÆLP
ForumindlægÅr 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 Solenergi (MW) 7 11,7 15,6 22,6 32,8 49,4 68,9 116,4 Tabellen viser for hvert af årene 1999-2006 mængden af udvundet solenergi i Spanie... -
HJÆLP til politik!!!!
ForumindlægHvem kan fortælle mig hvad liberalkonservatisme, socialkonservatisme og nyliberalsme er?? -
den fysiologiske tilstand
Forumindlæghey,jeg skal til idræts eksame imorgen men kunne godt tænke mig at være helt klar på hva der menes med fysiologisk tilstand. Her er et eksempel: Bente (17 år, 172 cm, 96 kg, fedtprocent 32, maksimal iltoptagelseshastighed 2,78 l/min, lodret tyngde-punktsløft 5 cm) 1. Gør kort rede for Bentes fysi... -
Fysik eksamen folkeskolen
ForumindlægHej Jeg har fysik eksamen (fsa) på torsdag. Vi har en del emner at trække, så jeg vil bare lige spørge om der var nogle der havde nogle gode råd eller links til at vise evt. forsøg mm. ????? -
Den Danske Velfærdsmodel???
ForumindlægNogen der ved hvor jeg finder den danske velfærdsmodel i et enkelt, let og mere eller mindre kort omfang? :3 -
Mulighed for klagesag?
ForumindlægHej! Jeg var forleden oppe i Historie, og havde under voteringen til eksamen en god fornemmelse af at jeg skulle have 10. Da jeg kommer ind i lokalet og får min karkter at vide, bliver jeg ret så skuffet, da de siger at jeg får 4. Jeg har snakket videre med min lærer om karakteren, og begrundels... -
Tilbyder Lektiehjælp i fransk A-niv på Gymnasie niv
ForumindlægHej har du brug for hjælp i fransk på A-niveau så er du velkommen til at skrive til mig således vi kan finde ud af ngt. Jeg kan muligvis også undervise i sommerferien hvis du skal have fransk begynder eller fortsætter, jeg har lige afsluttet fransk samt er fransk mit modersmål så vi skal nok ku... -
Talepapir
ForumindlægHey Jeg sidder her og laver talepapir til min at-årsprøve i morgen, problemet er bare at det er første gang jeg skal lave talepapir til AT. Jeg har fundet nogle opskrifter på hvordan man skal gribe det an på nettet, men er der nogen som har nogle gode råd at supplere med, eller erfaringer de har... -
Hjælp til oversætning af engelsk ordsprog
ForumindlægJeg ønsker en oversætning af sætningen : ' What doesnt kill me makes me stronger ' er der nogen der kan gøre det 100 % korrekt ? Tak ! -
Læseprøve 9-6 Dansk mangler svar
ForumindlægHej allesammen jeg ville lige høre om der er en person herinde der har lavet Læseprøve 9-6 i dansk og, hvis jeg måske var så heldig, at jeg kunne få sendt svar til den takker på forhånd. -
differentialregning
Forumindlægen funktion f er givet ved f(x)=e^2x -3x hvordan finder jeg f'(x)? -
Bevis φ^2=φ+1
ForumindlægJeg er i hårknude omkring denne her. Bevis φ^2=φ+1 Jeg tænker at jeg skal have det samme til at stå på begge sider at lighedstegnet og har nu prøvet adskillige gange uden at det lykkeds.. Hvordan i alverden skal jeg bære mig ad? På forhånd tak -
Hvordan løser jeg denne opgave?
ForumindlægEr lidt i tvivl om hvordan jeg løser den, forstår ikke så meget. Opg : https://imgur.com/a/MIGiaeg -
Faserne
ForumindlægJeg er ikke så god til alle de der faser, der er inde for dansk, så tænkte om nogen ville beskrive kort og konkret, men dog stadig godt, hvad der kendetegner de forskellige faser og hvad de forskellige faser kort lige er. Såsom: * Renæssancen * Barokken * Oplysningstiden * Det mord... -
Areal og integralregning
ForumindlægJeg sidder med følgende opgave vedhæftet nedenfor, men har ingen anelse om hvordan den løses. Håber der er en venlig sjæl som vil hjælpe? -
Eventyr
ForumindlægHej fokens :-) Er der nogle af jer der kunne rette et eventyr? I vil gøre mig en store tjeneste, hvis det er at i vil. Hvis så er den her: Der var engang en prins, som nogle år forinden havde mistet sin far. Så nu levede han alene sammen med sin mor og to brødre. Da kongen levede, holdte han mere...
