Søgning på: international økonomi a eksamen 2014. Resultater: 17641 til 17660 af 170365
-
200 ord
ForumindlægJeg har en tekst som jeg har brug for hjælp til. Hvis i ville bruge få minutter på at nævne fejl og mangler vil jeg blive meget taknemmelig: The short story ”The farther you go” is about Hank, aged fifty-two, who live in Connecticut. He is driving Russell, his son-in-law, to the airport, Bradley... -
svært ved at finde svar...
ForumindlægHej, Jeg er en pige i 9. klasse, som har projektuge, jeg har søgt rundt på nettet, og har ikke kunne finde noget om, hvad det internationale samfund har gjordt for at hjælpe Afrika, med deres tørke problemer... håber at i kan hjælpe med, måske med en nyttig hjemmeside eller om hvor henne ... -
La Guerra Civil.
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal til mundtlig spansk eksamen i morgen (3.G, højniveau) og sys jeg har nogenlunde styr på det. Men har læst en novelle (Historias del kronen) hvor man skal komme ind op den spanske borgerkrig. Jeg har simpelthen så svært ved at finde noget på ordentlig spansk om den spans... -
Engelsk B - oversættelse
ForumindlægHej, kan nogen rette min oversættelse?Tak på forhånd.Hvor mange danskere kendte før tsunami-katastrofen nordmanden Jan Egelands ansigt? Formentlig et fåtal. Men i ugerne efter jul og nytår, med tv-seerne klistret til skærmen, appellerede den rolige skandinav dag efter dag om hjælp til de mange of... -
Hører dette ind under erhvervsøkonomi?
ForumindlægJeg er lige startet på et nyt studie, hvilket har været yderst spændende indtil videre.. Finansøkonom uddannelsen. Vi har i løbet af introugen snakket meget om finanskrisen, banker osv... Mit spørgsmål går på, hvor jeg kan finde en masse om dette/disse emner.. er STX student så har aldrig ... -
NATO i 7. kl
ForumindlægHvad er NATO jeg skal forklar det til nogle i 7. kl -
Journalisthøjskolens optagelsesprøve
ForumindlægHej Alle, Håber der er nogen som har været til optagelsesprøve, eller nogen, som kender nogen, som har været det, som vil svare på denne tråd. Sagen er den, at jeg snart skal til optagelsesprøve på Journalisthøjskolen, men jeg er lidt i tvivl om, hvad jeg skal gøre for at forberede mig/ læse... -
HJÆLP!
ForumindlægHar brug for hjælp(: - er der nogen der kan forklare det der skete i Cuba, hvor 71 samvittighedsfangere blev fængslet? hvad grunden til at de blev fanget er, mm(: -
Diplomati
ForumindlægKan I hjælpe mig med nogle eksempler på diplomati? Tak på forhånd og god aften -
HJÆLP
Forumindlæghej er der nogen der ved hvordan den franske mundtlige eksamen foregår !!! ??? jeg er i tidspres -
Huntingtoon
ForumindlægHvad kan man læse, hvis man ikke kan få fat i bogen "Civilisationernes sammenstød" ??? skal bruge det tilAT.. skal vide ALT om hans teori.. og hypoteser osv.. -
HHX
ForumindlægHej alle sammen. Jeg vil rigtig gerne ind på hhx, men jeg er lidt i tvivl - SKAL man have Engelsk på A niveau? Kan man ikke vælge en anden studieretning, så man måske får det på b niveau? - Og hvad skal man bruge A niveau engelsk til, hvis man vil arbejde med økonomi? -
Ulandsbistand.
ForumindlægHej, jeg er ved at skrive en opgave om ulandsbistand hvor vi skal diskutere fordele og ulember ved ulandsbistand i 2010 .. Jeg er gået fuldstændig kold i fordelene, jeg kan kun komme på den fordel at de får nogle penge til at stable en stabil økonomi på benene .. Jeg håber der er andre der vil k... -
"Der er kun en rigtig hue..."
ForumindlægDe fleste gym'ere kender vel sangen, der går på "Du må få min sofa cykel" melodien? og jeg har efterhånden hørt forskellige vers og versioner af den... Hvilken bruger I? og er der andre gode sange man kan brøle til dimissionen? :) -
Antal eksamener
ForumindlægJeg har fem A niveau fag og jeg skal op i fire af dem skriftligt. Hvor mange mundligt kan jeg så komme op i udover AT? Er det to eller en? Jeg startede i gym 2010. -
hjælp til et godt emne
ForumindlægHej alle. Jeg skal aflevere problemformulering i morgen. Jeg skal skrive i engelsk og international økonomi. Mit problem er ikke, at skrive en problemformulering, det er mere at finde et godt emne og en enkelt god tekst til emnet til at lave problemformuleringen ud fra. Det overordnede emne i min... -
En studenterhue
ForumindlægNu er det jo blevet tid til at folk får deres huer, og den evig snak om at den blå HH hue ikke er en gymnasiehue, men en wannabe gymnasieelev hue er så småt begyndt. Hvad siger I? er den blå HH hue ikke ligeså god som den blå "gymnasie"hue... er træt af at blive trampet på i tide og uti... -
Skr. eksamener - hvordan er det gået?
ForumindlægI dag er vores skr. karakterer er blevet offentliggjort - wee! Hvordan er det generelt gået? I kemiA er min klasse blevet slagtet, mange er gået en karakter ned. Heldigvis er der kun en som ikke er bestået. I matA ser der bedre ud end vores lærers sindssyge terminsprøve (alt andet vil også vær... -
Bachelor i samfundsfag
ForumindlægJeg har overvejet at læse bachelor i samfundsfag, men ville høre hvor meget engelsk præget uddannelsen er opbygget? Har nemlig hørt lidt forskelligt, men jeg har kun Engelsk på B, derfor foretrækker jeg at en uddannelse med ikke så meget samfundsfag. Derudover, kan jeg læse kandidat i Internati... -
Skriftlig dansk hjælp
ForumindlægHar i nogle gode fif/tips/ideer til skriftlig dansk eksamen i 9.klasse? Jeg skal op i morgen og har sindsygt svært ved det med bare at sidde og skrive selv i 3,5 timer og jeg kan desuden slet ikke finde ud af at formulere gode sætninger eller en god struktur.
