Søgning på: matematik fp10 december 2022. Resultater: 17641 til 17660 af 32798
-
Procent og rentesregning
ForumindlægHej :) Jeg starter imorgen med et projekt i matematik, hvor jeg har valgt at arbejde med procent og rentesregning. er der nogen der har noter omkring emnet, der vil dele dem med mig? kunne være en stor hjælp da det tæller som årskarakter. -
Symmetriakser ?
ForumindlægHej. Jeg har fået en matematik aflevering og i en af opgaverne står der at vi skal lave 3 symmetriakser ? Hvad er en symmetriakser og hvordan laver jeg 3 af dem inde i en cirkel ? På forhånd, tak! -
Salg af TI-nspire CAS
ForumindlægHej sælger min lommeregner da jeg afsluttede matematik sidste år. Den er brugt relativt få gange og er i rigtig god stand. Skriv hvis i er interesseret Pris: 1000kr. -
GSK eksamensbevis?
ForumindlægHej. Jeg var oppe i skriftlig Matematik sidste onsdag. Har i nogen ide om hvor længe der går før man for sin GSK eksamensbevis, så man kan skynde sig og få det sendt afsted til uni! -
Vejledende opgaver
ForumindlægHej Er der nogen, som ved, hvor man kan finde vejledende kemi A opgavesæt? Jeg ved i matematik, at undervisningsministeriet har nogle vejledende eksamenssæt på deres hjemmeside, men har ikke kunne finde nogen i Kemi. Tak på forhånd -
Differentialregning
Forumindlæg(Nspire filen er vedhæftet med svar til a,b og c) Jeg kludrer rundt i hvordan d og e skal laves og det er mere gætværk end faktisk matematik -
Hvilket fag kommer man op i?
ForumindlægSkal til eksamen her i første g om et par måneder. Jeg slutter 3 c fag, musik, matematik og kemi. Ville lige høre om der nogle der ved hvordan der går til, om hvilket fag man kommer op i? -
Erhvervsøkonomi
ForumindlægHej. Jeg skal til at studere erhvervsøkonomi HA på RUC. Er der nogen der kender til hvordan uddannelsen er der? Er der en del matematik? Hvad synes I om skolen? -
Hvorfor giver det?
ForumindlægGodaften! Jeg sidder og laver lidt Matematik, da jeg støder på noget som jeg ikke rigtig forstår: Hvorfor giver: 7a-3a-9b+5b = 4a-4b? På gensyn -
Eksponentielle- og potens funktioner
ForumindlægHej portalen. Håber i kan hjælpe mig med lidt matematik... - Hvordan findes sammenhængen mellem procentvis ændring i x og i y for en potensfunktion - hvordan løses ligninger med hver af de to typer funktion På forhånd tak... -
find konstanerne a, b
Forumindlægfunktionen F(x) =b*a^x opfylder F(2) =2 f(4)=8 find konstanerne a og b jeg er så dårlig til matematik hjælp ville være godt -
Reducering af brøk
ForumindlægHej, er igang med en matematik aflevering men er gået i stå ved en reducering af denne brøk. c3 bd2/cbd og a2+ b2 + 2ab/a2-b2 Er lidt usikker på om de kan reduceres eller ej. Tak på forhånd. -
Aflevering imorgen
ForumindlægUdfyld tabellen på svararket: Hvordan laver jeg højre side af tabellen? Please hjælp mig jeg skal aflevere denne her matematik aflevering imorgen. Der er en fil under med billede af tabellen. -
GPS
ForumindlægHej. Jeg går på Silkeborg Gym, og til AT skal jeg skrive om GPS i historie og matematik. Jeg har ikke fundet en problemfomuering endnu...... Tænkte på om I havde nogle idéer...? -
AT - GPS!
ForumindlægHej. Jeg går på Silkeborg Gym, og til AT skal jeg skrive om GPS i historie og matematik. Jeg har ikke fundet en problemfomuering endnu...... Tænkte på om I havde nogle idéer...? -
4. miniland
Forumindlæger der maaske nogen der har lavet matematik problemloesning> Norske turister feriecenter sommerland miniland Jeg skal bruge hjaelp til den der hedder 4,3 vil bare vide om det skal maales irl eller ikke irl? kun til dem der har opgaven. -
Regn et regnestykke, lommeregner ødelagt
ForumindlægMin lommeregner er ødelagt og skal aflevere en matematik aflevering i næste uge! Nogen som kan hjælpe mig med at regne dette ud: (10-6) kvadratrod (5/8) Håber i vil hjælpe mig hurtigst muligt, tak! -
FSA prøver
ForumindlægNogen der ved hvor man kan downloade gamle FSA matematik problemsæt, altså selve opgaverne og ikke svar? Jeg leder bl.a. efter FSA maj 2010. -
Hjælp til optagelsesprøven...
ForumindlægHejsa jeg skal til optagelsesprøve på hf den 5 april så vil jeg høre hvordan prøven foregår og om den er svær eller let? Skal op Dansk-Engelsk-Matematik. Og hvad må man ha med til prøven? -
AT-forløb fremtiden
ForumindlægHej! Jeg er i gang med et AT-forløb, men jeg mangler et emne. Jeg har om matematik og samfundsfag i fremtiden? Nogen som har nogle forslag til hvilke emner man kunne vælge ? Er på bar bund.
