Søgning på: musik eksamen. Resultater: 17661 til 17680 af 36205
-
Hvordan skriver jeg en stil `?
ForumindlægHej.. jeg vil gerne lære hvordan man skriver en ordentlig stil til dansk tysk og engelsk. Jeg er godt træt af at få 00 og 02 hver gang jeg skriver en stil. Jeg vil gerne opnå f.eks 7. jeg ved der skal være en Indledning, hoveddel og konklusion. Kan I give eksempler på hvordan det skrives ? -
Rosa Parks.
ForumindlægEr der nogle, der har en "konkret forklaring" på bussituationen med Rosa Parks. På engelsk selvfølgelig ;) Tusinde tak på forhånd. -
terminsprøve i morgen
Forumindlæghej allesammen jeg skal have færdigheds- og problemregningens prøve i morgen, er det noget i synes jeg skal forberede mig godt i, og det er vist sygeksamen fra sidste år. på forhånd tak -
Hjælp til et teknologiprojekt med temaet Børn
ForumindlægHej... Vi har et teknologiprojekt, som har temaet børn. Har I nogle ideer? Projektet skal ende ud i et produkt, og da ingen af gruppens medlemmer har særligt teknisk snilde, skal det helst være noget som er nemt at bygge. Vores egne ideer er noget med en skridttæller som så kan bestemme hvor me... -
terminsprøve
Forumindlæghvor mange point giver de forskellige opgaver med hjælpemidler til matematik A terminsprøve og hvor mange point skal man have for at bestå? -
Jeg har trukker 2 tekster
ForumindlægHej! Jeg skal op i mundtligt engelsk B og jeg har trukket 2 korte tekster, i stedet for bare én lang. Har ingen idé om, hvordan jeg skal gribe det an. Skal jeg først analysere en af teksterne til bunds og derefter den anden. Eller skal jeg springe mellem dem, når jeg fremlægger. Jeg troed... -
Ligninger
ForumindlægJeg sidder med følgende ligninger som jeg gerne kunne bruge lidt hjælp til. A: 79 + 2x - 62 = x + 60 B: 3x + (3x - 40) = 2x - (70 - 6x) -
HJælp
ForumindlægHejsa, Hvis jeg nu ønsker at tage 3år om igen, bliver så mine karakterer i SRP (studieretningsprojekt)+ Dansk & Historie opgaven slettet? Mvh Sophie -
Procentregning
ForumindlægHej. Jeg har en matematik aflevering hvor jeg ikke kan finde ud af følgende opgave: En pakke med 2 tuber tandpasta koster i nærbutikken 17,75 kr., mens den i discountbutikken kan fås for 15,75 kr. a) Hvor mange procent mindre er prisen i discountbutikken? b) Hvor mange procent højere e... -
Kasse..
ForumindlægMælkekartoner stilles i kasser, der er 37,5 cm lange og 23 cm brede. En mælkekarton har arealet 49 cm2. -Jeg har divideret arealet af kassen, med arealet af mælkekartonen! med hinanden. Right? Hvor mange mælkekartoner, kan der være i bunden af en kasse- -
Matematik Problemregning og færdighedsregning 2010
ForumindlægHej ! Jeg går i 9 klasse, og har lige været til terminsprøve i matematik, fik kun 00. Jeg er virkelig dårlig til matematik og vil gerne bestå med nogenlunde et 02 eller et 4 tal. Så er der nogen der har Problemregning og færdighedsregning her fra 2010? :) -
komma
ForumindlægMåske et dumt spøgsmål, men er kommet i tvivl om man bruger de nye komma regler eller de traditionelle, når man fx. skriver stil. på forhånd tak. -
Differentialregning uden hjælpemidler
ForumindlægI en prøve uden hjælpemidler hvordan bestemmer man så fx f'(4) ved hjælp af en figur? Altså hvordan løser man grafisk differentialregning? På forhånd tak -
Skæringspunkt
ForumindlægJeg har lige nogle spg. 1. Når man har fået angivet to funktioner for den lineære funktion, og man skal bestemme skæringspunktet for disse, så bruger man som bekendt enten "Substitutionsmetoden ELLER De lige store koefficenters metode" - men kan man også bruge denne metode, for andre f... -
Eksamensgennemsnit
ForumindlægJeg går i gymnasiet, og kunne godt tænke mig at udregne mit nuværende eksamensgennemsnit. Jeg fandt et udmærket excelark her: http://www.solroed-gym.dk/udregnsnit.htm ...men jeg ved ikke, om den er up-to-date. Tæller C-niveau-fag stadig for 0,5, B-niveau for 0,75 og A-niveau for 1? Mvh -
Hvilke typer af opgaver?
ForumindlægHej Alle :) Jeg skulle fra en veninde spørge, hvilke typer af opgaver man bude kunne - når man skal op til skriftlig fysik på A-niveau? Er der nogle typer opgaver - man kan være sikker på, at kunne få stillet? MVH ASLAK -
finde gamle stile haster
Forumindlæghej hvor kan man finde gamle stil fra prøved find, den på opgaver her i studieportLEN men den kom ik -
uddannet som advokat
ForumindlægEr der nogen der ved hvor mange år det tager, at blive uddannet som advokat, med de 3 år på gymnasiet? .. PS: er de 10 år i folkeskolen obligatorisk for ALLE dansk statsborgere? -
Hardy Weinberg
ForumindlægEr der evt en der kan forklare mig, på tydeligt dansk, hvad det går ud på? Er kørt helt fast! -
Bi / Re - Dommedag
ForumindlægHej, jeg skal op i AT mandag morgen kl. 8.00 og jeg håbede på at få lidt input fra denne fantastiske side, så, here goes.. Emne: Dommedag Problem formulering: •Hvordan defineres "Dommedagsprofetier" af henholdsvis Kristendom og Videnskab? •Hvordan bruges ”Dommedagsprofetier” af henhol...
