Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 17701 til 17720 af 42938
-
En københavner i Jylland analyse
ForumindlægNogen der kan hjælpe med symbolerne i essayet "en københavner i Jylland"?? -
Svar på fp9 2025? hjælp
ForumindlægEr der nogle som kunne hjælpe med nogle af de spørgsmål i morgen til mat u. og m. hjælpemidler???? er virkelig nervøs, har ikke fulgt efter i timerne pga. noget personligt derhjemme. hvis ikke er det helt fint, ved bare jeg struggler i morgen. Skriv hvis i har svar til bare nogle af dem i lø... -
Hvad betyder
ForumindlægHvad betyder det når der som adgangskrav står følgende: En højrere forberedelses ekamen (hf-enkeltfag) uden overbygning, men med seperat overbygningsbevis Nogen der kan fortælle mig hvad et seperat overbygningsbevis indebærer -
Kemi opgavesæt 2018
ForumindlægHej Er der nogen heirnde som har lavet opgavesættet i Kemi A juni 2018 med netadgang? -
Årskarakter
ForumindlægHej. Jeg undrede mig over om årskarakter er en helhedsbedømmelse for året? Der nogle der siger ja, mens andre siger nej og derfor er jeg forvirret. -
Kan jeg benytte et emne selvvalgt fra et AT-forløb, til SRP?
ForumindlægHej folkens. Som I kan se af overskriften, så har jeg et spørgsmål vedr. SRP... Det er sådan, at jeg i sommers var til årsprøve i AT, hvor vi selv valgte emner, problemstillinger , materialer osv. Jeg valgte Israel-Palæstina konflikten med henblik på to-stasløsningen. Fik topkarakter til årspr... -
Tæller årsprøver og termin med i endelige gennemsnit? mm.
ForumindlægJa, som spørgsmålet egentlig lyder: gør det det? For at være helt ærlig har jeg nemlig ikke selv regnet med det, så jeg har måske ikke været så "opmærksom", som jeg burde under prøverne - men tæller de med på det endelige snit/eksamensbevis? Hvor meget tæller egentlig overhovedet med? ... -
Billedkunst! hurtig spørgssmål.
ForumindlægMå gerne til eksamen vise et billed fra en bog. ? eller skal man have det i papir ? -
Talepapir
ForumindlægHej, er der en venlig sjæl der vil kigger på min talepapir til spansk eksamen? :) -
Matriksregning
ForumindlægHej Jeg har lige været til eksamen i matematik, det gik fint nok lige med undtagen af en opgaven. det handler om matriksregning, jeg har simpelthen ingen ide om hvordan jeg skal løse opgave, jeg har kigget lærebogen igennem og søgt på nettet uden held. Håber der er en som kan hjælpe. Opgaven:... -
Problemformulering til kildekritik
ForumindlægHej alle. Jeg er igang med en prøveeksamen i historie så vi ved hvad vi kan ''frygte'' til dne rigtige eksamen. jeg har fået tre kilder, der overordnet handler om socialismen og arbejderbevægelsen. den første kilde er formentlig Louis Pios opråb i avisen socialisten hvori han opfo... -
En københavner i Jylland
ForumindlægHey. Er der nogle, som har analyseret ''En Københavner i Jylland''? Står nemlig og skal op i den til eksamen, og jeg kan ikke helt komme igang. Så hvis der er en venlig sjæl, som vil sende en analyse, ville det være rigtig dejligt. Tak på forhånd -
Matematik skriftlig - computer eller "i hånden"?
ForumindlægHej! Jeg skal til skiftlig eksamen i matematik B på tirsdag, og jeg er nysgerrig for at vide, hvad andre gør i delprøven med hjælpemidler. Bruger i fx WordMat, eller laver I det bare "i hånden"? Jeg har selv en Mac, og det virker WordMat ikke til, så jeg er meget i tvivl om, hvad jeg s... -
Dansk A svær?
ForumindlægHej, jeg skal efter sommerferien på andet år HF, og skal op i dansk A eksamen. Jeg er i forvejen dårlig til analyse og fortolkning, og bruger gerne mange timer på en tekst, hvis jeg skal analyserer den. Men jeg har hørt, at til Dansk A eksamen trækker man en tekst, og får kun 1 times forbered... -
Intet eksamensbevis? pga sygdom
ForumindlægHej, Det er sådan, at jeg er blevet syg og skal til eksamen i morgen :(. Så jeg ville lige høre om det er rigtigt at hvis man ikke kommer til eksamen pga. sygdom, og man har lægeerklæring, skal man så virkelig vente med eksamensbeviset til næste år? Eller får man det på samme tidspunkt so... -
Tage 1.g om????
ForumindlægHej. jeg er en pige på 17 år der lige har afsluttet 1.g på STX, men med et meget lav gennemsnit, som overvejer tage 1.g. om. Mit gennemsnit ligger nu på 3.8 hvliket er meeeeget lavt... :((( Jeg vil gerne komme ud med et snit mellem 9-10 ud af gymnasiet, men lige nu føles det umuligt. Jeg afslutt... -
mdt. Matematik
ForumindlægHvad sker der for mig :SJeg tegnede enhedscirklen og sagde noget om sinus fik kun 5 ?? -
Skæring mellem linje og plan
ForumindlægHejsa folkens Jeg har et lille problem, som jeg håber i kan hjælpe med. Jeg skal forklare "skæring mellem linje og plan", vi har gennemgået det, men det var bare sån hurtigt, og der står ikke rgtig noget i vores bog. Kan i lige forklare hvordan man gør? -
Integration
ForumindlægHey people (: - Jeg skal snart skrive et projekt om integration, der skal jeg have to fag inddraget. HAr valgt samfundsfag og religion. Mange mener at det er svært at integrere indvandrere, hvilket er rigtigt nok på en måde. I religon ved jeg ikke helt hvordan jeg skal inddrage det, jeg havde t... -
Medicin
ForumindlægHej Jeg bliver student d. 25. juni. Jeg vil gerne søge ind på medicin. Mit snit kommer til lægge omkrig 5.5. Personligt synes jeg det er utroligt godt klaret af mig når jeg blot har boet 6 år i Danmark. Hele min Gymnasium tide har desværre været præget af en livstruende sygdom og derfor har jeg...
