Søgning på: Dansk. Resultater: 17721 til 17740 af 40954
-
jung sein!!
Forumindlæghej jeg har lige lavet den her tysk stil om jung sein( at være ung).Er der en der ville være søde og rette den..... hvis der noget der lyder forkert skal i endelig sige til... Jung sein Was jung sein eigentlich? Es ist eine schwe... -
Engelsk, grammatik?
ForumindlægLyder denne tekst rigtig? :) TEKSTEN ER VEDHÆFTET -
Kronik (sex) - hjælp
ForumindlægEr der nogen der han nogle gode råd omkring det at skrive en kronik? Eller evt. hjælpe mig med at besvare disse spørgsmål? - Skal piger og drenge have fælles seksualundervisning i skolen? - Skal forældre have tilladelse til at logge jeres internetsurfing? - Kan i nævne fordomme vedr. sex... -
Hjælp til retning af oversættelse
Forumindlægjeg har lavet denne oversættelse og skal aflevere tirsdag´.. Er der en der gider læse den igennem og tjekke evt rettelser??Daniel’s SkylineTwo pigs, whose escape from the butcher’s knife a short time ago held the British public spellbound, are now back in captivity. They succeeded in escaping fro... -
FOlkeviser
ForumindlægNogen der har nogle ting omkring folkevisen: Harpens kraft!?Noget der måske kan gi pluspoint i en analyse af det? eller sådan noget? -
Mangler program til at lave diagrammer/grafer
ForumindlægHej;Jeg sidder midt i en EØ-aflevering, og vil gerne have layoutet i top, og jeg synes de grafer og diagrammer man laver i excel ligner noget være skidt, nogle der kan anbefale et/flere program(mer) som kan bruges til formålet ?eks:http://www.q8.dk/q8/frames.html?side=om_q8/aarsberetning/2002-200... -
Hvad er en prisme?
ForumindlægI en matematikopgave skal jeg tegne en triangulaer prisme, og jeg har faaet nogle oplysninger at vide. Jeg kan bare ikke faa dem til at passe med hvad jeg ved om en prisme, derfor:Hvad er en prisme?Er det ikke en 3D figur, der, hvis man skaerer den op i midten, spejler sig selv? -
Hvor er tysk eksperterne?
ForumindlægHey! Er der nogen der kan se om disse sætninger er helt hul i hovedet. Og måske komme med nogle foreslag til de fejl der sikkert forekommer... BitteMåske skal det lige siges, at det der lægges vægt på er de fast sammensatte verber (udsagnsord)--------- ---------- ----------1) Der Weltmei... -
SRO kildehenvisning
ForumindlægHvis man fx tager noget fra en artikel og skriver det på sin egen måde uden at citere, skal man så henvise til artiklen? Hvis ja, hvordan skal jeg så henvise til den? -
Tysk oversættelse
Forumindlæghej studi...Håber nogle lige vil kigge min oversættelse igennem. På forhånd mange tak!Vor sechs Jahren verpflichteten sich die Grünen (als einzige Partei), die Vorschläge der „Grauen Panther“ zur Rentenreform im Bundestag zu vertreten. Die Grünen räumten der parteilosen Trude Unruh sogar Sitz und... -
Nogen som har lavet en opgave om Charles Darwins teorier, som jeg kunne låne?
ForumindlægEr i gang med projekt, men kan bare ikke finde særlig meget om hans teorier, så er der nogen som ligger inde med en opgave, jeg evt. kunne låne, eller nogen gode sider på nettet? -
Ondskab
ForumindlægHvordan vil i definere ordet "ondskab"?? -
leksikon.org = troværdig
ForumindlægEr ved at skrive kildekritik og vil høre hvor troværdig leksikon.org er?? Det er ikke lige som wikipedia hvor alle kan skrive? -
Projektopgave- forandring og konsekvenser
Forumindlæghej alle sammen, vi er tre piger skal lave en projektopgave, med over emne : forandring og konsekvenser. vi ved ikke hvad "under emnet" kunnne være. derfor ville det være super fedt hvis i havde nogle ideer. og evt. ideer til et fedt produkt også.. sidste år lavede vi en opgave om s... -
Èt ord
ForumindlægEr der nogle der ved hvad ordet JIBALI betyder, det er vist nok spansk da det står sammen med et andet spansk ord... -
Jorden ?
ForumindlægOkay, jeg indrømmer at det er ret pinligt at spørge om. Men jeg har lige glemt om man skal skrive Jorden, som vi lever i med stort J ? - På forhånd tak :I -
Høj- og lavkonjunktur
Forumindlæghej jeg skal redegør for lavkonjunktur og højkonjunktur. Er der en nogen som ved hva jeg skal ind på? mvh Karina -
1.g danskopgave spørgsmål
ForumindlægHej..Nu kan det godt være, at jeg spørger dumt, men skal de bøger man vælger til danskopgaven, ikke have en hvis relation til det man har abejdet med gennem året?? Hvis ja, betyder det så, at den bog man vælger skal perspektiveres/sammenlignes til en bog/film m.m som man har arbejdet med gennem 1... -
Gymnasie optagelse
ForumindlægHej allesammen.En af mine gode venner modtog idag et brev fra gymnasiet, hvori der stod, at han skal op i en prøve i mat, fysik og kemi før han kan optages i gymnasiet. Så mit spørgsmål er, om nogle har erfaringer med hvilke slags spørgsmål og opgaver der bliver stillet. Hvilket niveau ligger det... -
King Mob
ForumindlægHejsa.. Er der nogen der har lavet en analyse af "King Mob" skrevet af Holger Drachmann , som kan fortælle lidt om analysen af novellen ?
