Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 17721 til 17740 af 52201
  • opløsninger

    Forumindlæg
    hej jeg skal angive hvordan jeg udfra en stamopløsning af sucrose som er på 0,5mol kan få opløsninger på 0,1 og 0,3 mol. ´det er bare så lang tid siden jeg har haft kemi så kan ikke huske det.
  • Det babylonske talsystem

    Forumindlæg
    Hej alle jeg er godt i gang med at skrive min SR, men har lidt problemer med hvordan jeg skal besvare den sidste del af min problemformulering.. håber nogen vil hjælpe lidt :) den lyder sådan her: >Gør rede for udviklingen af det babylonske talsystem og diskuter betydningen for det det baby...
  • TOPPMATH

    Forumindlæg
    Hej. pleaseeee hjælp mig hurtigt. jeg har brug for en andengradslining, som kun har en løsning. jeg skal bruge det, som eksempel i en rapport andd i Have no idea. DET SKAL HELST VÆRE NUUU OM LIDT. TAKKK :-) undskyld.
  • ret abstract

    Forumindlæg
    jeg kan inbakke jer den hvis nogen ville rette den ;)
  • Halveringstid

    Forumindlæg
    Mægden af uomsat halm kan fra tidspunktet t=0 beskrives ved en eksponentielt aftagende funktion, således at f(t) angiver mængden af uomsat halm i kg til tiden t i år. Det betyder at : f(t)=b*e^-kt hvor k er omsætningens hastighedskonstant, og halveringstiden for den eksponentielle udvikling er b...
  • Annuitet

    Forumindlæg
    Hej jeg har en aflevering til i aften og har svært ved denne opgave som er vedhæftet, kan nogen hjælpe?
  • STX spørgsmål

    Forumindlæg
    Hvis jeg har fået fem 02 taller og mine andre karakterer med 7 og 4 taller. Kan jeg så stadig komme på gym?
  • Nominel og effekiv rente

    Forumindlæg
    Hej 1. Jeg skal beregn renten pr. termin når det oplyses, at den nominelle på rente er 11% og der er 4 årlige terminger. 2. Så skal jeg beregne renten pr. termin når det oplyses at den effktive rente på er 13,50% og at der er 12 årlige terminer 3. Beregn den nominelle rente på når det oplyses ...
  • Forberedelse til økonomistudiet på KU

    Forumindlæg
    Efter mit sabbatår vil jeg gerne starte på økonomistudiet på KU (cand.polit). Jeg ville derfor høre om der er nogle derude, der kunne foreslå noget forberedende litteratur, jeg kunne gå og hygge mig lidt med indtil jeg starter:) Evt. nogle centrale bøger fra pensum? På forhånd tak..
  • Basiskemi

    Forumindlæg
    Hvad er de aktuelle koncentrationer af Fe2+ og Cl-?
  • Renter

    Forumindlæg
    10.000 kr. indsættes på en konto, der giver en rente på 2,5 %. Hvad er saldoen efter første termin? kr. Hvor meget er de 10.000 kr. vokset til efter ni terminer (2 decimaler)? kr.
  • tegn

    Forumindlæg
    Hvad betyder :->
  • Differentialkvotient

    Forumindlæg
    Hvad er forskellen på differentiel-koefficient og differential-kvotient
  • Binomialfordeling

    Forumindlæg
    Når der produceres klodser hos LEGO er det vigtigt, at størstedelen af klodserne er en succes, altså at der ikke er fejl på disse. I en undersøgelse på 10.000 klodser var 9700 en succes (altså klodser uden fejl). a) Bestem antalsparameteren n = 10.000 b) Bestem sandsynlighedsparametere...
  • Tutor til VØ, GØ og statistik

    Forumindlæg
    Jeg læser til markedsføringsøkonom på ucn i Aalborg og søger en der kan hjælpe mig med ovenstående fag, da jeg skal til eksamen i Dcember og har brug for meget mere viden indenfor disse fag. Håber der er nogen der kan hjælpe.
  • Uni

    Forumindlæg
    Hejså, Mit spørgsmå er hvis man har dumpet mat A til årskarakter men har bestået til sommer eksamen og den uddanelse man har søgt ind kraver mat B så er der chance for at man kommer stadige ind? Håber jeg kan høre noget hurtige tilbage:)
  • integralregning - nulregl (forklaring for at finde areal mellem 2 grafer)

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle, der kan forklare, hvordan nulreglen skal forklares?
  • Eng. Oversæt. hund

    Forumindlæg
    Ser det her fornuftigt? Jeg vil glad hvis er nogle som vil hjælpe mig med at finde nogle fejl i denne. Har gjort mit bedste, mener ikke selv at jeg kan se flere fejl.Mange tak. MartinEt hundeliv“At være hund i England er altid et hundeliv”, hævder Lord Wells-Pestell, som er Labour-medlem i det br...
  • 5 Fag på A-niveau?

    Forumindlæg
    Hvor slemt er det egentlig med 5 fag på A-niveau? Hvordan oplever i at det er? Jeg overejer at hæve kemi såvel som tysk så jeg ender du med: Mat A Kemi A Tysk A Historie A Dansk A Har man 5 afleveringer for per uge? :(
  • Gennemsnit?

    Forumindlæg
    Hej..Hvad ligger jeres gennemsnit på?(årskarakterene)..Vær nu ærlig ;)

Søgninger relateret til matematik noter skriftlig