Søgning på: matematik noter b niveau. Resultater: 17741 til 17760 af 124783
-
Bange for Censor?
ForumindlægHej Jeg skal til den engelske mundtlige eksamen om ogle uger. Jeg føler mig godt velforberedt og har styr på det (nogenlunde). Mit problem er dog; jeg har det lidt svært ved at tale til fremmede og så på engelsk, men det lykkedes de fleste gange. Dog kommer jeg til at stamme rigtig meget og beg... -
Hvor mange afleveringer kan jeg se frem til på gymnasiet.
ForumindlægHej jeg skal i gymnasiet efter sommerferien, på samfundsvidenskabelig. Hvor mange afleveringer skal jeg se frem til at lave i de forskellige år, er nemlig lidt bange for at jeg ikke kan finde ud af det, især ikke de naturvidenskabelige fag, skal have matematik c. Håber nogen kan svare -
giv mig et svar!
ForumindlægHvad driver jer?! Jeg FATTER ikke hvorfor Mathon, Daniel TA, Sherwood og andre hjælper med de SAMME opgaver. Det er jo det samme trivielle matematik I vader rundt i. Det er ikke et negativt indlæg om jer. Jeg synes, at det er godt, at I hjælper andre. Respekt for det :) Men HVORFOR gør I det? -
Hjælpelærer
ForumindlægHey.. Jeg søger en hjælpe lærer i Matematik fra den 7. juli, der skal hjælpe mig igennem beviser osv., og sætte mig op til eksamen. Personen skal være lærer. Kender i nogle ? Mange tak. -
forberedelse
ForumindlægHej Jeg har altid været god til matematik og går i 8. klasse. Jeg er meget intresseret i at høre om nogle gode råd til en "prøve" terminsprøve, som vi skal have i uge 2. Er det en god idé at tage noget slik eller sodavand med? Håber i svarer -
eksamens spørgsmål
Forumindlægheyer her nogen som kan give et eksempel på et fysik eksamens spørgsmål? -
Mat A eksamen
ForumindlægHvad kan man komme op i til mat a mdt eksamener? Er der meget B stoffet? Hvordan foregår eksamen og hvad er en god præsentation? Jeg har bare ingen idé om, hvordan det hele foregår, og min mat lærere på gsk hold, har ikke sagt noget om eksamener, desuden synes jeg ikke, at vi har gennemgået m... -
logaritme
ForumindlægGrafen viser et plot af samhørende værdier af logaritmen til antal trer N og logaritmen til stammens diameter D. Stammens diameter er målt i cm, og målingerne er fra en skov i Malaysia i 1981. a) Benyt grafen til at vurdere antal træer med en stammediameter p 100 cm. b) Opstil en matematisk m... -
Det nye karaktersystem
ForumindlægHej, jeg tænkte på om der er nogen derved hvordan man udregner gennemsnittet i det nye karaktersystem, da det da umuligt kan være samme måde :O Er det ikke noget med A-niveau fag tæller mere end B osv. ? -
Spørgsmål ang. HF enkelt fag
ForumindlægHvis man tidligere har bestået samfundsfag C (som er kravet til hel hf-pakke) og har valgt at tage samfundsfag B (for at få nok timer til SU), men vælger at udeblive fra eksamen, hvad er konsekvensen så? Jeg vil selvfølgelig miste de 500 kr som enkelt faget kostede, men siden jeg dumper fordi... -
Fysik A og Kemi A
ForumindlægEr der nogen, der har haft de to fag uden Matematik A (højest B) og kan anbefale det? Eller bare generelt sige noget om kombinationen. -
større skrift. opgave i fysik
Forumindlæghej, så er det tid, hvor man skal vælge fag/emne i sso (store skriftlig opgave), jeg har bestemt mig for, at det enten skal være i matematik eller fysik. Så jeg vil gerne høre, hvad i har af ideér til emner, det er skal helst være emner, hvor der er mulighed for at få en god karakter (10+). I det... -
Studér i UK
ForumindlægHej Allesammen, Til sommer 2012 er jeg færdig med min HTX-uddannelse, og herefter har jeg tænkt mig at studere medicin i cambridge university. Men efter at have besøgt deres hjemmeside er jeg dog blevet lidt forvirret, eftersom de har et helt andet uddannelsessystem end det danske. http://... -
Standby plads hjælp?!
ForumindlægVi har hermed den glæde, at meddele dig, at du er optaget på en standby plads på VIA, Pædagoguddannelsen i Holstebro ved VIA University College. Tilsagn om optagelse næste år Hvis du ikke bliver tilbudt en studieplads i standby-perioden, giver standby-pladsen ret til at blive optaget næste år. ... -
STX eller HF
ForumindlægHej!!!! i 9 klasse døde min far og det resulterede i et kæmpe sammenbrud og spiseforstyrelse. pga. af mit sammenbrud fik jeg karakterer på 00-02 så det var nogle fag som jeg faktisk ikke bestod til eksamen. Jeg fik derfor at vide at jeg ikke kunne blive til noget i den forstand så jeg valgte der... -
Den nye reform
ForumindlægHvad mener i om den nye reform? -
geometri.....hjælp.
ForumindlægHej:) Jeg skal snart til terminsprøve i matematik. Hvordan er de lige man regner disse ting ud eller kan i helst give en formel: Trapez: Hvordan finder man højden i en trapez? Hvordan finder man a? Hvordan finder man b? Cirkel: Hvordan finder man radius Parallelogram: Hvordan finder ... -
I denne opgave sammenligner vi ioniseringsenergien af et homonukleart, toatomigt molekyle X 2 med ioniseringsenergien af det tilsvarende atom X. Hvor mange a...
ForumindlægHej Opgavetekst: I denne opgave sammenligner vi ioniseringsenergien af et homonukleart, toatomigt molekyle X2 med ioniseringsenergien af det tilsvarende atom X. Hvor mange af molekylerne B2 , C2 , N2 , O2 , F2 har lavere ioniseringsenergi end ioniseringsenergien af det tilsvarende atom ? Svar:... -
FYSIK EKSAMEN "Elektrisk energi og og energiomsætninger"
ForumindlægHejsa, skal op til 24-timers eksamen imorgen, og har trukket "Elektrisk energi og og energiomsætninger". Nogen der har nogen gode noter til dette, eller evt. ved hvad jeg kan komme ind på? Det er kun c-niveau btw :) Håber i kan hjælpe! -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej allesammenJeg ville såmænd bare gerne vide om nogle af Jer kan give mig nogle gode råd til at forberede mig bedst muligt til mat mundtlig eksamen på 1-årigt A-niveau. Er der nogle vigtige begreber, regler og formler etc. man bør huske?Hvad er muligvis den bedste metode til at forberede sig?Ka...
