Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 17741 til 17760 af 20009
-
Tiderne Skifter - Medicin (7. Kl.)
ForumindlægHej. Min gruppe og jeg har valgt at tage udgangspunkt i medicin og mennesker, og dette er vores problemformulering, som vores lærer har godkendt. Men vi er gået i stå. Vi ved ikke hvad vi skal gøre efter dette. Vi har fundet masser af spørgsmål, hvor efter vi har besvaret nogle af de mest relevan... -
Metoder og teorier
ForumindlægNu har jeg kigget lidt i de forskellige debatter i denne mappe og der er rigtig mange af jer som skriver noget med metoder og teorier. Det har jeg slet ikke fået noget særligt at vide om, så er der ikke en som vil være sød at forklare mig hvad det går ud på og hvordan man får det ind i sin fremlæ... -
hjælp! Jesu liv i følge Lukas evangeliet?!?
ForumindlægHej alle fantastiske mennesker. Jeg skal fremlægge om Jesus på baggrund af Lukas evangeliet. Desværre har bogen været udlånt på mit bibliotek og min lære nægter at give mig en... Hvis en barmhjertig sjæl skulle sidde inde med noget viden ville det være helt fantastisk. Min opgave: -Forklar Jesu ... -
hjæp! Jesu liv i følge Lukas evangeliet?!?
ForumindlægHej alle fantastiske mennesker. Jeg skal fremlægge om Jesus på baggrund af Lukas evangeliet. Desværre har bogen været udlånt på mit bibliotek... Hvis en barmhjertig sjæl skulle sidde inde med noget viden ville det være helt fantastisk. Min opgave: -Forklar Jesu liv i følge Lukas evangeliet. giv ... -
Receptorer og rusmidler
ForumindlægHej Jeg vil lige til at starte med sige at jeg ikke er helt sikker på om det her er et spørgsmål til kemi eller biologi (eller begge dele O_O) Men det går ud på at jeg skal lave en fremlæggelse om rusmidlers virkninger på kropen, specielt i forhold til receptore. Har jeg forstået det ret at når v... -
Angående fremgangsmåden til AT-eksamen
ForumindlægHej med jer derude Jeg ville lige se om der var nogle af jer der havde styr på selve fremlæggelsen. Jeg har kigget på uvm.dk og fundet at man skal gøre sådan her: 1. En kort indledning med afsæt i synopsen. 2. De fagligt vigtigste og mest selvstændige resultater af undersøgelsen – dem, ... -
korte sætninger
ForumindlægHej.. Er der nogle der gider rette disse korte sætninger overfladisk igennem? Det er til en mundtlig fremlæggelse, så det er ikke det store i behøver at rette :) Sie ist immer da für dich Sie hält Ihre Geheimnisse Du kann ihr alles erzählen Sie ist immer da, ween du ihre hilfe brauchen Ein gu... -
Biologi Eksamen
ForumindlægJeg har lige været oppe at trække til biologi mundtlig eksamen, og ville lige sikre mig at jeg er helt sikker på hvordan denne eksamen foregår. Så vidt jeg har forstået skal man kombinere det nye stof (Bilaget med artikel og figurer) med det man har lært (evt. forsøg). Og med dette skal man sva... -
1 hurtig om Ln
ForumindlægJeg har været oppe og prøve fremlægge dette bevis: Bevis For at Vm(ln) = R Vi ved at: Ln(1) = 0 Ln er voksende Ud fra de to ovenstående sætninger ved vi, at Ln(10) er positiv fordi Ln(1) er 0, og da Ln er voksende, vil et højere tal aldrig være negativt. Vi ved nu også at Ln(10 10) er positivt o... -
Jeg sidder fast...!
ForumindlægHar trukket mit 24-timer eksamens spørgsmål og sidder fast...! Overskriften: DANMARK I EN NY INTERNATIONAL VERDEN Har fået 4 tekster: tekst 1: Handler om Anders foghs tale til holmens officere og søkadetter på 50 årsdagen for den 29. august i 1943. Talen blev holdt kort efter, regeringens st... -
lidt hjælp taaak ;D
ForumindlægI jeg har skrevet hvad jeg skal op og fremlægge i klassen. vi har fem min, men det er ikke nok er der nogle der kan komme med flere ideer? - noget med partier, mandater politikere osv. det som jeg har skrevet. :D folketinget er der 179 pladser/medlemmer. 175 her i Danmark og 4 tilhører Grønland o... -
HJÆLP MUNDTLIG FYSIK C EKSAMEN STX HASTER!!!
ForumindlægHey SP Her om en uge skal jeg op i fysik C mundtlig eksamen. Jeg skal derfor sørge for at få forberedt mig på de spørgsmål vores lærer har udleveret til min klasse ved at lave en disposition til hvert spørgsmål. Problemet er, at min lærer fortæller at der ikke ønskes at man kigger for meget på s... -
MUNDTLIG FYSIK C EKSAMEN!! HASTER VIRKELIG
ForumindlægHey SP Om få dage skal jeg op i fysik C mundtlig eksamen. Jeg skal derfor sørge for at få forberedt mig på de spørgsmål vores lærer har udleveret til min klasse ved at lave en disposition til hvert spørgsmål. Problemet er, at min lærer fortæller at der ikke ønskes at man kigger for meget på sin ... -
Min NF Evalueringsopgave
ForumindlægHej SP Jeg har nu struktureret og omstruktureret for at prøve at finde en god balance i min disposition til min A-opgave, som jeg skal aflevere på mandag. Jeg har 10 min. til at fremlægge denne til eksamen ca. så synes det har været svært at finde frem til hvor dybt man kan gå og på hvilken m... -
Klage over mundtlig karakter i dansk
ForumindlægHejsa folkens, vi har jo netop fået årskarakterer og der fandt jeg til min store skufelse ud af, at min dansklære har givet mig 00 i mundtlig årsprøve. Og nu har jeg så tænkt mig at klage over den, men jeg ville lige høre om i kloge mennesker herude mener jeg har en sag. Det står som følger: Je... -
Middelalderen
ForumindlægJeg har en tekst, som skal fremlægges i morgen. Har analyseret den, men vil lige se om det har har lavet er acceptabelt. Teksten: Trods denne tilsyneladende uforanderlige overflade var der dog store sociale forandringer. Den tidlige middelalder som ligger fra 500-1000 er præget af folkevandring... -
Den barmhjertige samaritaner.. Hjæææælp haster
ForumindlægHej jeg skal fremlæge ogm tre forskellige lignelser imorgen, og har blandt andet skrevet om. Den barmhjertige samaritaner: HVAD KAN JEG SKRIVE OM SAMRITANEREN HAR GJORT? Altså hvordan han har opført sig. Tak på forhånd :-) Jesus fortalte lignelsen om den barmhjertige samaritaner, fordi en lovkyn... -
AT eksamen
ForumindlægHej alle Jeg står i den situation, at jeg skal op i AT eksamen her på fredag.Problemet er bare, at der er mange forskellige måder, hvorpå AT eksamen skal foregå i den første del. Vi har fået at vide på vores gymnasium, at det er vigtigt, at lægge vægt på perspektivering, og at selve indhold... -
kemi a-niveau
ForumindlægHej jeg har lige nogle opgaver, så ville blive glad hvis i kunne hjælpe :) Forklaringerne er dog vigtigst :/ Vil gerne forstå det, da det skal bruges til en fremlæggelse :/ På forhånd tak! 1. Skriv reaktionsskema for forbrænding, idet formlen for PVC skrives C2H3Cl (empirisk formel) 2. Beregn m... -
Hjælp med SPANSK
ForumindlægHej allesammen, jeg skal fremlægge, så kunne hører om der nogen der gad at rette det jeg skal sige på spansk ??? 1) Bandera de México La actual bandera de los Estados Unidos Mexicanos, llamada la Cuarta Bandera Nacional, fue adoptada por decreto el 16 de septiembre de 1968 y fue confirmada por l...
