Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 17741 til 17760 af 321608
-
OMG! JEG HAR DESPERAT BRUG FOR INSPIRATION!
ForumindlægHej mennesker! Jeg har så meget brug for inspiration. Jeg skriver et landeportræt om Italien, og føler mig TOTALT lost! Nogen der har ideer? - P.S. Behøver ikke være lige nu, bare helst inden fredag! - Ida Marie, 8.v Viborg Private Realskole -
Beregn ydelsen
ForumindlægJeg kan ikke få disse to opgaver løst. Når jeg prøver og løse dem for jeg nogle sjove tal. Bl.a. minus tal. -
Linæer graf
ForumindlægHej Er der nogle der kan forklare mig hvorfor grafen f ikke er en linæer regression? Er det rigtigt forstået, at det er pga. 15,801, som er et ulige tal modsat alle de andre tal? -
En skitse af en parabel
ForumindlægHej Har fået en opgave der lyder således: Tegn en skitse af en af de mulige parabler, der er en graf for en funktion med forskriften f(x)=ax2-2x+3 hvor a er et positivt tal. Mit spørgsmål er så, skal jeg bare tegne en parabel hvor a er positiv og b er negativ og c positiv ? Eller ... -
Hjælp til til matematik (reducering, areal og excel)
ForumindlægHey læsere. I går havde jeg matematik terminsprøve (mit værste mareridt) og jeg er 99% sikker på at det jeg har lavet er et 4 tal værdigt. Men jeg vil gerne op på karakteren 10. Men 2 af mine store problemer er at jeg har ingen der hjemme der kan hjælpe mig som sådan med matematik og jeg har så... -
Sandsynlighedsregning - To kast med en terning, Opgave 8, Side 22, ( E. Skovbjerg og Å. Sørensen
ForumindlægOpgave 8 Et tocifret tal dannes ved to kast med en terning. Øjentallet ved første kast er første ciffer i tallet, og øjentallet ved andet kast er andet ciffer i tallet. (a) Hvor mange elementer indeholder udfaldsrummet? (b) Hvor stor er sandsynligheden (2dec) for hver af hændelserne: H1: Talle... -
JURA/Færdselsloven/Privatret
ForumindlægHej Jeg fik fornyligt en bøde for at køre 12% forstærkt. Hul i det - det kan ske for den bedste. Men målingen skete vha. en fartfælde, hvor der tages et billede af nummerplade og føren. Derudover står der i bøden at passagersædet vil blive sløret uanset om der sidder en eller ikke. I mit tilfæld... -
Signalhuset .. ?
ForumindlægHej folks Fra september skal jeg læse på KU og har derfor naturligvis som så mange andre søgt kollegiebolig, både selvstændige kollegier og kollegier administeret af CIU og KKIK. Jeg har nu fået tilbudt bolig i Signalhuset i Ørestaden og ville derfor høre alle jer rare mennesker, om I vidste no... -
Brøkdel .. ?
ForumindlægHej, har lige brug for hjælp til mine lektier. Det er ikke så svært, men har lige glemt hvordan man gjorde. Hehe 1/2 + 1/2 = 2/2 = 1 1/5 + 3/5 = 4/5 = ? (Tror nok) 2/6 (men det er det ikke) 2/6 + 1/6 = 3/6 = 1/2 3/6 + 2/6 = 5/6 = ? 1/4 + 1/4 + 1/4 = 3/4 = ? 1/5 + 2/5 + 1/5 = 4/5 = ? 3/8 + 1/8 +... -
At begribe Gud.
ForumindlægHej alle. Jeg har virkelig brug for hjælp til denne opgave. Det er en afleveringsopgave, og det haster. Tak på forhånd. Jeg har virkelig brug for hjælp. Opgave 1: Hvis man kigger på billedet. Hvilket syn på forholdet mellem Gud og menneske er der tale om? Opgave 2: Fortæl om Trines opfattelse... -
Indlæring
ForumindlægPå hvilken tid af døgnet lærer man bedst? -
Fotosyntese
ForumindlægHej alle sammen. Jeg sidder med følgende eksamensspørgsmål: Forklar hvordan plantecellers omdannelse solenergi til kemisk energi indgår i økologiske kredsløb. Er der en som vil fordybe det for mig. Tak på forhånd :) -
Hvad betyder Transgen
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig hvad ordet "transgen" betyder... Læser noget om transgene søer (svin) Hurtig hjælp vil være alletiders. -
Hvad er....
Forumindlæget "komplekst konjugeret tal" Håber at der er nogen som kan besvarre dette spørgsmål. Gør ikke noget hvis det er kort og præcist.. :) -
Mutation og fænotype
ForumindlægHej Kan i svare mig på, hvorfor en mutation i DNA nødvendigvis ikke kommer til udtryk som en ændring i fænotypen? Vh. Jonas -
Oversættelse af engelske matematik begreber
ForumindlægHej. Vil bare lige spørge om der er en der kan oversættet disse to engelse matematik udtryk for mig, da de ikke står forklaret i min eng/dansk bog.explicitly og implicit -
Tekster af Georg Brandes?
ForumindlægHej, Hvad slags tekster har Georg Brandes egentlig skrevet? (noveller? digte? romaner?) - Og hvilke kan I nævne? -
matematik hjælp
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med denne her opgave? Find grundmængden og løs ligningen: x^-3,1-15=3 på forhånd tak, håber på hjælp hurtigst muligt. -
Fysik og Engelsk (Almen Studieforberedelse) ??
ForumindlægHejsa allesammen! Jeg tænkte på, hvad man kan have om, hvis man kombinerer disse fag? Det skal være inden for den industrielle periode. På forhånd tak!! -
titrekurve
Forumindlæghej jeg skal til muntlig kemi b eksamen. kan nogen hjælpe med at definere titrekurve og hvad man bruger det til? på forhånd mange tak
