Søgning på: musik analysemodel. Resultater: 1761 til 1780 af 3597
-
karakteromregning?
ForumindlægNu går jeg i 3g og får karaktere efter den gode gamle ordning (13-skalaen), men hvordan foregår det når der engang skal omregnes når jeg skal videre i systemet? Bliver mit 13-skala gennemsnit omregnet, eller bliver hver enkel karakter omregnet og deraf et nyt gennemsnit? -
gennemsnit
ForumindlægHejsa, Jeg har min sidste eksamen i morgen. hvordan kan jeg regne mit gennemsnit ud indtil videre? jeg er fra den gamle skala, ordning. er der et skema et sted hvor jeg kan indsætte mine karakterer og regne med snit ud? vh. josefina -
Lidt hjælp til studieretningsprojekt
ForumindlægHejsa. Da jeg står og skal vælge fag studieretningsprojekt meget snart har jeg tænkt på to ting: Engelsk A - Dansk A; Med emnet "Storbyen" Her vil jeg analysere noveller, avisartikler og digte på engelsk om New York, og på dansk on København. Der efter vil jeg finde paraleller osv. ... -
'' HALLOHA, (: BE OM AT KIGGE HER.
ForumindlægHej, alle sammen (: jeg har projekt om ungdomskulturen i 80'erne. nogle der har nogle gode indput's? Tak på forhånd. Malene :'D -
hvis man dumper
ForumindlægHej. Jeg er i tvivl om hvad der sker, hvis man dumper mat eksamen (eller andre). Hvis man får 7 i årskarakter og 00 til sin eksamen, kan man så komme ind på en videregående uddannelse, som kræver mat? håber at i kan hjælpe -
Andet ord for negative ord
ForumindlægHej. Jeg vil gerne høre om, der ikke er andet ord for negtative ord. -
oversættelse
Forumindlægforstår ikke det her afsnit Another 11-year-old, in Phoenix was arrested after threatening to shoot a teacher's tape player and then the teacher. He apparently did not like the teacher's "obnoxious music." Elizabeth Bush, the eighth-grader in Williamsport, Pa., who dreamed of b... -
indirekte sproghandlinger
ForumindlægHvorfor bruger man indirekte sproghandlinger? Nogen der ved det? -
Haster opgave om USA
Forumindlæghej er der en der ved hvad jeg skal skrive.. har fået denne opgave om USA men ved ik hvad jeg skal skrive om ?? er der en der har en ide.. jeg skal også komme om min mening men ved ik lige -
rettelse af tekst
ForumindlægJEG HAR EN TEKST HER, ER DER NOGEN DER KAN SE OM DER ER FEJL I DEN EVT. KASUSFEJL? "Am Anfang des Text, der Vater underdrückt die Mutter. Aber wann Sie umziehen und ein neues Leben Start, wird die Mutter mehr selbstständig. Die Mutter bekommt ein Job und macht ein Führerschein. Am Anfang h... -
Metoder?
ForumindlægHej! Jeg har et lille problem. Jeg skal aflevere min synopsis i morgen, og ved ikke så meget om musikfagets emperi og motoder. Er der mon nogen der kan hjælpe? -
projektopgave
ForumindlægHej. Mig og min veninde er igang med en projektopgave, vores emne er fattigdom og arbejdsløshed. Vi kunne godt tænke os, at lave en dokumetar-film/video hvori der vil blive vist fakta, statistikker,tekst osv. Men mens den dokumentar bliver vist, vil vi godt lave en "voiceover", ... -
Oversættelse øvelser
ForumindlægHey Tænkte om der var nogle der vist hvor man kunne prøve kræfter med nogle oversættelsesopgaver a la dem til eksamen. Behøver ikke være nogle der er givet til eksamen men ca. samme sværhedsgrad og længde. Er der nogle der kunne hjælpe mig med det? Eller hvis der ellers er andre steder man kun... -
Forbedre sit engelsk
ForumindlægHej, er der nogen der har nogle råd til hvordan jeg kan forbedre mig i engelsk? Kan i Anbefale nogle gode bøger? Al hjælp er meget værdsat, tusind tak. -
HEELP!
ForumindlægHeey, folkens nogle søde mennekser, som vil hjælpe mig med at lave en musikalsk analyse af owl city fireflies?? please -
Metrik
ForumindlægHej Jeg sidder med en sang og skal bestemme rytmen altså metrikken. Det er skiften mellem trykstærk og tryksvag.. Men jeg har et problem jeg kan ikke finde ud af om dette er korrekt. Eksempel: Tryksvag: u Trykstærk: - Jeg render mig en maraton om dagen.... u - u u - - u u - - u v... -
Nogen der kan forklare..
ForumindlægHvad dette betyder: "finkulturel æstetik" -
Sleep now in the Fire
ForumindlægHej alle Er i gang med en engelsk opgave hvor vi skal analyserer en sang. Jeg har valgt sange Sleep now in the Fire med RATM Nogle der kan hjælpe mig lidt med det? Hilsen Adam Tage -
1980'erne, HJÆLP!!!!
ForumindlægHej alle sammen :-) Jeg har brug for hurtig hjælp. Mine spørgsmål lyder: 1. Hvilke meninger/holdninger havde de unge i 80'erne? 2. Hvilken politik var der? Og hvad betød den for de unge? 3. Hvilket hår havde de? Hvilket tøj gik de i? -
søde at hjælpe mig:-)
ForumindlægHej jeg skal skrive om hippierne i 60erne i min projektopgave og jeg kan ikke finde en problemformulering , ville i være søde og hjælpe ,mig :-P
