Søgning på: biologi a niveau. Resultater: 17801 til 17820 af 156338
-
reducer
Forumindlæghjælp kan ikke få den til at passe, og er til aflering i morgen (a+2b)^2-a(a+4b) -
reducering.....
Forumindlæghejsa alle sammen...ville i ikke lige hjælpe mig med denne reduceringsopgave:(a^3-a^2b)/(a^2-2ab+b^2)= -
Reduktion..
ForumindlægReducer: 3/(a-b)-6b/(a^2-b^2) jeg har ingen ide?? -
FRANSKSTIL: HJÆLP, det haster :)!!
ForumindlægFranskstil, hjælp (haster) :-)!! For et øjeblik siden af Jamennej - Niveau: B-niveau | Rediger (Du kan redigere i endnu 9 min) Hej folkens!! Jeg skal aflevere fransktil her på torsdag d. 6 maj. Jeg er ikke særlig god til fransk, og har derfor delvist brugt mit eget sprog, og delvist brugt googl... -
reducere potens
ForumindlægHej, Er der nogle, som ville være søde at vise hvordan jeg regner denne ud? a^7 * a^-2 / a^4 -
Reducer ?
ForumindlægReducer: (a^7 * a^2)/(a^4) = a^9 / a^4 ???? _____________________________ (a + b)^2 -2a(a+b) (a + b)(a + b) -2a( a + b) a^2 + b^2 + 2ab -2a(a+b) a^2 + b^2 + 2ab -(2a^2+2ab) a^2 + b^2 + 2ab - 2a^2 - 2ab a^2 + b^2 - 2a^2 ?? -
nogen der har styr på dette ?
ForumindlægFunktionerne f og g er givet ved f (x) = -2x2- 0,5x - 3 og g (x) = 4,2x - 5 . a) Bestem koordinatsættet til hvert af skæringspunkterne mellem graferne for f og g . -
Radioaktivitet
ForumindlægEr der ikke nogen der kan give en god forklaring på, hvorfor det er netop er tunge isotoper, der er radioaktive?Håber I svarer hurtigst muligt, jeg har nemlig eksamen i morgen. -
The double slit experiment.
ForumindlægNogen der har matematik formler til hvordan man beviser ekspirementet. tak på forhånd. -
Markedsrenten?
ForumindlægHeyEr ved at lave en eø afl....Nogen der ved hvad markedsrenten ligger på pt?Mvh... -
gensplejsning
Forumindlægjeg ville gerne høre om der var en der gad og forklarer mig hvordan man for et får til at producerer et menneskeprotein? -
Kunst er fantastisk --> Billedkunst
ForumindlægJeg elsker kunst og bruger min fritid på det. Jeg laver ikke andet end at læse om forskellige kunstværker... Jeg skal snart op i billedkunst, er der nogen, der kan hjælpe mig med det? Jeg har nogle undrende spørgsmål.. -
Analyse - AT
ForumindlægHej Jeg skal gerne kunne forklare hvad mine metoder har gjort ved mine resultater til AT og hvordan jeg har brugt dem. Jeg har analyseret og fortolket filmen "Amistad" en slavefilm, men jeg ved ikke hvordan analyse metoden har gjort ved mit resultat andet end jeg er kommet i dybden med ... -
Musik c eksamen + blues ?? Hvordan, hvordan? hehe..
ForumindlægHey. Er der nogle herinde, der ved præcis hvordan en musik c eksamen foregår.. Og som evt. har haft emnet blues?! Jeg vil også bare vide, om der er nogen, der ved hvad der skal til at score et 10-tal? (evt. 12! :) hehe) Og er der nogen som helst mulighed for, at man kommer op i en sang, hvor man... -
Lektiehjælp på vestergade?
ForumindlægHej allesammen ;) Er der nogen af jer, der søger lektiehjælp på vestergade i Århus - Har I hørt om det? Hvis ja, hvordan er det så? :) -
Matematik i 10.
ForumindlægHeey Folkens. !! Så er jeg her igen, jeg ville bare lige høre, er der nogen der kan foklare mig, hvilken emner man kommer ind på vedr. matematik i 10. årgang. Det vil altid være rart at være forberedt. " ;) M.v.h Aishuu <'33 -
Forberedelse til eksamen
ForumindlægJeg skal snart til psyk eksamen, har ikke endnu nogen ide om hvordan det foregår, men forestiler mig vi kan trække en case som vi så skal forsvare. Er der nogle der har ideer til en god forberedelses metode, fx nogle forskellige cases man kan prøve sig af i? Jeg læser selvfølgelig derud af, og ha... -
hvad skal man til eksamen i samfundsfag C
ForumindlægJeg har en del fravær pga min graviditet. Og specielt her til sidst. Men jeg vil nu til eksamen alligevel. Men jeg er kommet meget i tvivl om hvad man skal. Kan det passe man kun har 25 min forberedelse? Hvad skal man så med den tekst man får? får man nogle spørgsmål? Eller skal man bare fortæle ... -
Fremgangs måde ved fransk eksamen
ForumindlægHvor starter og slutter man i sit oplæg om parrallelteksten (den man har 24 timer til) ?? min lærer har sagt intet resume for de kende historien .. ska jeg bar gå lige på med tema og personner og gennem det trække en parrallel til kendte tekster ?? hjælp .. -
Nationaltest
ForumindlægSå jeg har den 6 april national test i fysik/kemi og vil gerne vide hvilke punkter de tager fat i, altså H202 agtigt eller Hvis du blander Syrer med pH papir hvad farve bliver det så? Kan I komme med en liste omkring de ting, alle svar omkring dette vil være brugbart!
