Søgning på: SSO - Større skriftlig opgave. Resultater: 17821 til 17840 af 156873
-
Facit til eksamenssæt MAT A i dag!
ForumindlægHej alle nogen der ved hvor man kan finde en facitliste til den skriftlige eksamen der blev afholdt i dag, den 12. december. Det er til 1 årigt A niveau. Eller måske er der nogle af jer der har lavet det... -
Stil
ForumindlægJeg var op til HF dansk skriftlig eksamen i går. Er der nogen, der kan læse min stil, og vurdere hvor meget jeg kan få i karakterer:) Er totalt nervøst -
Tjek min forside og giv mig din mening
ForumindlægHejsa Jeg har netop lavet en lille forside, men kan ikke helt finde ud af, om den er for langt ude eller hvad den er. tjek den ud her: http://www.speedyshare.com/595296625.html Skriv lige din mening, hvis du ser min forside :) Det er altså ikke noget virus eller noget som helst, bare en fors... -
Årsprøve
ForumindlægHej, jeg er 1.g'er og går på HTX. Jeg har valgt matematik på A-niveau. I slutning af dette skole år, skal vi op i skriftlig matematik som årsprøve. Jeg undrer mig over, hvordan sådan en skriftlig prøve vil se ud. Jeg har søgt på uvm, men kan ikke finde nogle eksempler af prøven der inde. Er... -
matematik eksamen imorgenB
ForumindlægHvor mange skal til matematik skriftlig eksamen på B i morgen?? :-) Nogen der evt. har nogle gode råd, eller lige gode idéer til noget der er godt at kunne huske, eller læse op på?? -
Vurdering - er gået helt kold.
ForumindlægHej jeg er ved at være færdig med min SSO, men er gået ret meget i stå med min vurdering som jeg i øvrig har svært ved at få op på et ordentligt niveau.Det jeg skal vurdere er: Ideologiernes rolle i udviklingen af den kolde krig og bipolariteten.Her er hvad jeg har skrevet indtil nu.De to blokke ... -
Matematik - eksame 2009
ForumindlægHej med jer alle sammen:) Er der nogen der går i 9. klasse der ved hvornår de skal op i matematik i maj måned `Jeg skal ihvert fald op i matematik 5/5 2009 Jeg tænkte at hvis der nogen der skal op til matematik eksamen lidt før den tid, så velkommende fortæller hvad der var af spørgsmål i blæ... -
De seks grundprincipper?
ForumindlægHej. Jeg har fået til opgave i filosofi at gøre rede for hvad de "seks grundprincipper" er.. Den ene er vel massetiltrækning, men er helt lost med resten..? -
Funktioner
ForumindlægDenne opgave har jeg især svær med og vil gerne bede om lidt hjælp. Hvad e´jeg ved er at jeg skal bruge indre og ydre funktioner, men ikke hvordan -
ligevægt spørgsmål.. kan ikke finde ud af det :(
ForumindlægHej :-) Nogen der kan hjælpe mig med de her spørgsmål? Betragt den reversible reaktion: N2O4(g) <-> 2NO2(g) I en ligevægtsblanding med temperaturen 400 K er [N2O4] = 0,00219 M og [NO2] = 0,0565 M. a)Beregn ligevægtskonstanten. I en anden beholder er [N2O4] = 0,00438 M og [NO2] = 0,113 M.... -
Eksaminer på STX
ForumindlægHej. Jeg ved, at man skal op i 10 eksaminer + antal A-fag over fire, når man går på STX. Er det inklusivt SRP? Og hvilke eksaminer er obligatoriske? Hvis jeg f.eks. har Fys A, skal jeg så op i både mundtlig og skriftlig eksamen i fysik, eller er det kun en af disse? Tak på forhånd. -
DANSK EKSAMEN 2016
ForumindlægGode råd til dansk skriftlig eksamen stx ?? -
Fysik raketter
Forumindlæghvis man har en raket vil dens hastighed bliver mindre eller større, når den bliver påvirket af påvirket luftmodstanden? -
Mat A skr. Eksamen: Hvad synes i?
ForumindlægSå har der været skr. eksamen i Matematik A. Hvad synes i så om opgaverne? Jeg synes de var rimlige nemme, dog kunne jeg ikke huske omkring substitutionsmetoden for integral regninger, så opgave 4 i delen uden hjælpemidler fik jeg slavet forkert. Ellers ser resten rigtigt ud, og håber på 12 we... -
Spark mig selv i gang!
ForumindlægHejsaVed godt det her lyder ret mærkeligt, men er simpelthen virkelig dårlig til at komme i gang med f.eks. at læse lektier og lave stile, og skal p.t. læse til 3. g opgaven, men kan bare ikke tage mig samme. Så nu vil jeg lige høre om der er nogen herinde der måske skulle have et godt råd, udove... -
kan i fortæl mig noget om matematik?
ForumindlægHej! Har brug for hjælp til matematik! Vide ikke hvad for noget jeg er dårlig til i matematik. Så vil bare høre noget specialt ved matematik i 9 klasse og 10 klasse! Også noget af det der vigtigt at vide?? Håber nogle af der vide noget, kan skrev reglerne til mig! Så vil jeg søge efter øvelser ... -
krafter på en cirkelbevægelse
ForumindlægHello.jeg har et spg. til en fysikopgave. Det sidste spg. i opgaven hedder: hvad viser kraftmåleren, mens flyveren udfører cirkelbevægelsen.Cirkelbevægelsen er med konstant hastighed, og det er en vandret bevægelse.jeg har beregnet den resulterende kraft som flyet har i cirkelbevægelsen, d. er 2,... -
kolde krig hjælp
Forumindlæger der nogen der gider at kigge min SSO opgave igennem....vil helst sende den på mail....handler om den kolde krig og årsagrne til den....vil gerne vide om den er god nok -
komplekse tal og log
ForumindlægJeg sidder og skriver SSO, hvor jeg har fået stillet opgaven: "Beregn Log(1+i*rod(3))men hvordan kan det omskrives til z=x+i*y??? -
Åndernes hus
Forumindlæghej jeg skal skrive SSO på gym nu, skal skrive om åndernes hus. er der nogle af jer som ligger inde med en opgave eller noget som jeg kunne få nogle idér fra? har hørt om magisk realisme
