Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 17821 til 17840 af 77388
-
1.g karaktere
Forumindlæghey alle erfarenejeg er begyndt i 1.g og skal have min første standpunktskarakter om nogle måneder.Jeg har ingen anelser om hvad det kræver at få en vis snit i standpunkt første gang man får karak.jeg går udfra at folkeskolekarak. ikke kan bruges til andet end pynt.Hvis man nu er ret aktiv(faglig... -
Omeksamen
ForumindlægHej Studi,har lige været oppe i engelsk omeksamen og henter min hue hjem imorgen - YES!Men tænkte på, om hvordan karatererne gælder. Jeg fik 8 i års og 7 i eks. i 2.g og her idag fik jeg så 9! Får jeg så:8 års og 9 eks. eller får jeg kun 9-tallet?På forhånd tak/Casper -
Mekanik (Skr.) - Hjælp haster
ForumindlægGoddag. Jeg er gået helt kold i den følgende opgave. Problemet er ikke at jeg ikke forstår formlerne, men kan bare ikke omsætte dem til praksik i opgave sammenhæng. Opgaven: (fra bogen Eksamenopgaver i Fysik A 94-97) -------------------------------------------- OPGAVEN/ Golfputtet: (s. 57 opg. 4)... -
Spørgsmål mht. gymnasie
ForumindlægHej! Jeg går i 9. klasse og regner med herefter at skulle på gymnasiet. Jeg har et par spørgsmål angående gymnasier: Skal man have et bestemt gennemsnit for at komme på gymnasiet? Vælger gymnasiet hvilke elver de vil have udefter elevernes gennemsnit? Er det årskaraktererne eller eksamenskarakter... -
STX eller HHX
Forumindlæg -
Er HTX = Københavns tekniske skole?
ForumindlægHej Jeg sidder og tænker over mine prioriteringer af uddannelser. Er denne: www.kts.dk/htx/ det samme som HTX, altså det skal ikke være det der teknik skole halløj, men Højere Tekniske Eksamen? Fordi jeg skal være sikker på, at der er HTX i København. Ville virkelig værdsætte, hvis nogle erfarne ... -
multiplicitet
ForumindlægHvordan finde jeg multipliciteten af y9;9;(t) + 9¨(t) - 22(t) = 6^2t Hvad er multiplicitet i det hele taget?? -
hvilken dag?
ForumindlægHalløj piger. Nu spørger jeg nok dumt, men hvilken dag er det man har hvidt/rødt tøj på? Er det den dag man bliver student eller den dag man før overrakt eksamensbeviset? -
HLÆLP...!
ForumindlægHej allesammen. Har brug for lidt hjælp ang. karaktergennemsnit. Nu er det sådan at jeg ønsker at læse psykologi, hvis laveste gennemsnit man kan komme ind på i DK (Ålborg) lige pt ligger på 9,4. Jeg bliver student om en måned med et forventet gennemsnit på omkring 9,2-9,4, så har måske en chan... -
3.g om
ForumindlægHej. Kan man få lov til at gå 3.g om, da jeg har meget fravær, og mine karakter ikke er så gode. -
FSA GEOGRAFI!
ForumindlægEr der nogen af jer, der har været oppe i geografi i går eller i dag, ? hehe :D -
Projektopgave..
ForumindlægPlease hjælp mig.. Jeg skal lave projektopgave i dansk og jeg aner ikke hvad jeg skal skrive om.. Den skal fylde 5-8 normalsider og det skal helst være noget jeg kan skrive en artikel om.Er det nogen der har nogen ideer??? -
tysk oversættelse
Forumindlæghejjeg har oversat en dansk tekst til tysk, så godt jeg kunne, nu behøver jeg bare jer til at tag alle skønfejlene.på forhånd takDer Augsburger KreidekreisWeil hatte ein Kind an sich, konnte sie hat einen father für das Kind, und darum heiraten sich später mit Otterer, selber um sie nicht bracht ... -
En som er god til math???
ForumindlægLeder efter en som er god til mat ?? -
Syre
ForumindlægJeg er i gang med at skrive en fysikrapport, og ville lige høre om de ting omkring syre er ok. Har skrevet om: Definition på en syre. pH Titrering Er der mere, som vil være godt at skrive om? På forhånd tak :) -
Apartheid
ForumindlægHej. Jeg har om Apartheid og jeg kunne godt bruge lidt inspiration, til forskellige problemstillinger, under mit punkt: "Different kinds of problems." Da min Outline snart skal afleveres, kunne det være dejligt at få svar hurtigst muligt :-) -
Tysk rettelse (150 ord ca.)
ForumindlægHej :-) Er der nogle der kan kigge min tysk tekst igennem? Den er kun på 150 ord ca. Ville værdsætte det meget. Skriv en kommentar, så sender jeg den til dig... På forhånd tusind gange tak! :D -
andengrads ligning
ForumindlægEr der nogle, som på en forståelig og nem måde, vil prøve at lære mig hvordan man regner andengrads ligninger? -
hjææælp...Ska snart op i biologi..HASTER
ForumindlægJeg ska snart op i biologi..nogen, der kender noget til følgende emnerne:?-Genetik-Imunnologi-havet-N-kredsløbet -eutrofiering-FOTOSYNTESENI vil gøre mig en stor tjenest.. -
Thise EØ-case
ForumindlægNogen der har ideer til fremlæggelsen. Jeg har valgt problemet med at de har en så stor kunde som COOP med 2/3...
