Søgning på: international økonomi a eksamen 2014. Resultater: 17821 til 17840 af 170365
-
Inflations bekæmpelse
ForumindlægHalløjsa Jeg er nu gået i gang med min SSO omkring inflations bekæmpelse, jeg har bare et problem. Selve bekæmpelsen af det, har skrevet det jeg kunne presse ud af min bøger, men mangler måske lidt. Jeg skulle også have noget med omkring hvilke måder man IKKE kan bekæmpe inflation på grundet EU,... -
OECD
Forumindlæghej er der nogen der ved noget om OECD vil i så ikke bare skrive alle de informationer i har? :D på forhånd tak -
Årsprøve i matematik, hvordan fungerer det?
ForumindlægHej :) Er der nogle, der ved, hvordan årsprøven i matematik på A-niveau foregår? -
nogen der vil rette?:)
ForumindlægPlanter og fosfor her er opgaveformuleringen:) http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/2007-6-1.pdf Aa. Grundstoffet fosfor er nødvendigt for alle levende organismer. Og et vigtig næringsstof for planter. Planter optager meget fosfor i form af uorganisk fosfat via. rødderne. Fos... -
karakter
Forumindlæghvis et uddannelses sted kræver matB på mindst 8 i gennemsnit, og man selv har mat A, hvor meget skal man så have i gennemsnit, før kravet bliver opfyldt? -
Referencer
ForumindlægHvordan citere jeg i APA til "Transparency Internationa's" BPI Index 2008? http://www.transparency.org/bpi2011 Skriver jeg (Transparency Internation, 2008) eller (Transparency International, BPI, 2008)? -
Hvem ellers?
Forumindlægend mig skal op i skriftlig matematik A-niveau den 2. juni?Jeg har gået til mat-A på halvårs-kursus og skal op i skriftlig den 2. juni. Desværre har jeg forlagt min skriftlige pensumsopgivelse, men er der nogen der ved hvilke emner som bliver opgivet?Eller nogen der blot ved hvilke emner der opgi... -
SSO: Ensretningen under Hitler - hjælp...
ForumindlægHejI min SSO skal jeg overveje, hvorfor den tyske befolkning accepterede ensretningen.Men det skal helst fylde et par sider, men synes ikke rigtig jeg kan komme på så mange forslag.Kan I hjælpe mig med det? -
var Vietnamkrigen meningsløs
Forumindlæghvar vietnamkrigen meningsløs? og hvorfor? -
I feel stupid....
ForumindlægHej i søde og rare mennersker her i SP :) jeg er virkelig gået i stå og ved ikke helt hvordan man løser disse opgaver.... har prøvet at side og regne på dem, men intet af det er rigtigt... a) Bestem vinkel u. Muren optager et stykke med bredden b, som kan ses på figur 1. Der tages ikke hens... -
Hurtigt spørgsmål om offentligt underskud! HASTER
ForumindlægHej alle. Jeg har et spørgsmål der lyder: Vurder virkningen pa° Danmarks økonomi af et øget offentligt underskud Sådan som jeg tænker påvirker det betalingsbalancen negativt. Er jeg på rette spor? Nogle der eventuelt kan hjælpe mig på vej -
HJÆLP!
ForumindlægJeg har rigtig svært ved at løse denne opgave om differentialregning, vil i hjælpe mig...? tak på forhånd En funktion f er bestemt ved f(x)=x^3-3x^2+2x Det oplyses, at grafen for f har to tangenter med hældningskorfficienten 14. a) bestem kooridinaterne til røringspunktet for hver af disse ... -
Spørgsmål til egenkapitalens størrelse
ForumindlægHejsa. Jeg skal beregne egenkapitalen i en virksomhed. Det må være aktiekapital+Reserver+årets resultat? I reserverne er der både vedtægtsmæssige og andre reserver skal de så ligges sammen? og derefter indgå det ovenstående som samlede reserver? Mvh Øregård girl -
studieretning
ForumindlægHvilken retning skal man tage hvis man godt kunne tænke sig at blive en læge. Studieretning: biokemi eller science.?? håber at nogle kan hjælpe mig ;) -
Tage resten af 2. og 3.g i udlandet?
ForumindlægHej, Er det på nogen måde muligt at tage resten af 2.g og så derefter 3.g i udlandet? Lige nu går jeg på gymnasiet, men grundet private omstændigheder er jeg nødt til at flytte. Har overvejet på noget kostgymnasie men i forhold til priserne på det, ville jeg gerne undersøge med, om det egentlig ... -
pierre eller go' til fransk?
ForumindlægVil du rette min stil? så er det alletiders.\n\nLe monde entier est plein des catastrophes. Par exemple la guerre au Iraq. Il y a beaucoup de monde qui souffre cette guerre. Aussi bien d'enfants que d'adultes ont été victimes pour cette guerre. Mais ce n'est pas tout! Beaucoup d'A... -
SU- reform 2013
ForumindlægHej allesammen Som I nok ved er SU reformen blevet vedtaget, i denne reform bliver karakterboosteren (at man må gange sit snit med 1.08 2 efter studentereksamen) fjernet. Men jeg bliver student i 2014, og jeg er nødt til at tage et år, hvor jeg supplere med kemi B og C og matematik A, og jeg ... -
Markedskommunikation??
ForumindlægJeg skal op i Mundtlig markedskommunikation her på mandag d. 2/6, er der nogen der har nogle gode råd til denne her eksamen, det er sådan at eksamen foregå på den måde at man trækker en tekst inden for et emne. og så fremlægger man vel? Vores lærer har ikke kommet med en spørgetime, så panikker l... -
Gode til at analysere?
ForumindlægNogen der vil hjælpe mig med at analysere mine 4 eksamens sange? Er vildt dårlig til musik, og personligt syndes jeg ikke selv at mine lærere er særlig gode til at forklare, så det ville være en stor hjælp hvis der var nogle der ville hjælpe mig med sangene, så jeg er klædt godt på til musik eksa... -
SRP - Hvad er systemanalysemodellen
ForumindlægJa, som emnet nok beskriver det, så går min redegørelse ud på følgende: 1. Redegør ud fra systemanalysemodellen, ændringerne i det internationale system omkring år 1990. Mit problem er bare, at jeg ikke ved hvad systemanalysemodellen er, og ved heller ikk hvor jeg kan få informationer om den.. ...
