Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 17821 til 17840 af 39512
-
Fortolkning af Flod af Simon Fruelund
ForumindlægHej allesammen! Jeg har en dansk aflevering for til tirsdag, som skal omhandle novellen Flod af Simon Fruelund. I vores aflevering skal vi vælge tre analysepunkter, som skal lede frem til vores fortolkning. Problemet er, at jeg ikke ved hvordan novellen skal fortolkes. Nogle der kan hjælpe? -
Differentialregning - please please please hjælp mig
ForumindlægJeg har en aflevering med differentialregning, hvor der altså er to opgaver jeg overhovedet ikke kan finde ud af.... Jeg har vedhæftet afleveringen, men det er altså KUN opgave 2 og 4. Nogen der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre??? Hvis i eventuelt vil hjælp mig igennem over msn vil det være su... -
Differentialregning - hjælp - eksempel
ForumindlægJeg har en aflevering med differentialregning, hvor der altså er to opgaver jeg overhovedet ikke kan finde ud af.... Jeg har vedhæftet afleveringen, men det er altså KUN opgave 2 og 4. Nogen der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre??? Jeg vil meget, meget, meget gerne have et eksempel Hvis i event... -
Forventninger
ForumindlægHej jeg går i 8.klasse, men det jeg bekymre mig om er at jeg har fået 02 i en Dansk aflevering.. Og mit mål er at komme i HTX.. Er det noget jeg skal bekymre mig om? P.s. Heldigvis kommer afleverings karakter ikke med i karakterblade. Håber I vil svarer. -
Citering
ForumindlægHej folkens Jeg har fået en dansk aflevering tlibage (en kronik), jeg fik af vide, at jeg efter citater ikke skal skrive side og linje anvisning i parentes, men dette synes jeg lyder underlig, gælder det i alle afleveringer i dansk? og skal jeg slet ikke lave nogen form for anvisning af, hvor... -
Elektrisk Felt + resultat afgørelse.
Forumindlæggo' aften :-). Er næsten færdig med min aflevering, og mangler faktisk kun en opgave, som driller en smule.. Vil du tjekke op på resultaterne fra vedhæftet opgave, og se om det korrekt udført? og evt. hjælpe mig med den sidste opgave, så jeg kan blive færdig med min aflevering. ... -
Dansk stil. Haster guys! x
ForumindlægHey! Jeg er i gang med min alflevering som skal afleveres om cirka to timer. Vi har en novelle vi har analyseret, men vi fik den tilbage. I rettet form. Nu har vi fået en aflevering hvor vi skal skrive mere på den. MEN! Èn af punkterne til opgaven forstår jeg ikke helt. Den lyder: ... -
Er det her plagiat??
ForumindlægHej SP Er igang med at skrive essay. Er det plagiat hvis man tager et par sætninger fra sin tidligere afleveringer som man havde afleveret. Min veninde havde engang fået 12 for sin aflevering så har også taget et par sætninger fra hende og har lagt det ind i min... da teksterne på en måde ligner... -
titrering af havvand
ForumindlægHejsa Jeg har en aflevering for til idag. Min aflevering handler om titrering af havvand, jeg skal kun skrive en teoridel til den. Men jeg har intet information om emnet (ingen for min klasse har information om emnet) Jeg ved ikke, hvordan jeg skal starte op på det, og derfor ville jeg være meg... -
Stofmængder og koncentrationer
ForumindlægHej allesammen Jeg har meget brug for hjælp til en aflevering i kemi på b-niveau. Mine spørgsmål til afleveringen har jeg vedhæftet forneden. Håber virkelig en eller anden kan hjælpe. Det vil være en stor hjælp! Desuden er det min første gang, at jeg stiller et sprøgsmål herinde, så ved ikke ... -
Super-geni til tysk?
ForumindlægHej alle! Er der en, som har lyst til at kigge min tysk aflevering igennem? Den er kun 1,5 side. Hvis der er nogle, som har lyst, så skriv venligst jeres mail, og jeg sender straks afleveringen til jer. Håber virkelig der er nogen der gider gøre mig denne tjeneste :-) og..... husk at man også lær... -
Eksponentielle sammenhænge
ForumindlægHej! Vi har aflevering for og emnet er eksponentielle sammenhænge (det vil jeg ihvertfald tro - det står i min bog). Jeg kan faktisk ikke rigtig finde ud af emnet, men læser så godt jeg kan rundt i bogen og i mine forskellige apps. Jeg er stødt på en ligning som lyder: 419 * 6,28x = 2614. Hvo... -
SPANSK VURDERING
ForumindlægJeg står i givet vis lidt uheldig situation. Jeg har lavet en spansk aflevering, men mener selv, at den burde være til mere, så derfor ville jeg hører om der var en lærer, eller "proffesor", som ville give sig tid til, at vurdere min aflevering. Niveau: Spansk 2.g Tak for opmærksomhed... -
Definitionsmængde & differentialkvotient f ’(x)
ForumindlægHej, er der en herinde som kan hjælpe mig med en aflevering som jeg har svært ved at lave. Jeg skal i min aflevering bestemme definitionsmængde samt & differentialkvotient f ’(x). Jeg har dog svært ved at komme i gang. Jeg håber at jeg kan få hjælp herinde! :) -
Fuldstændig eller ufuldstændig forbrænding? + redoxreaktioner
ForumindlægHej! Sidder med den sidste kemi aflevering og er gået lidt i stå. I afleveringen er der indsat en video af et forsøg hvor man brænder ståluld. Jeg forstår godt selve forsøget, men har lidt svært ved de tilhørende spørgsmål. Har indsat billede af de opgaver jeg sidder fast med. Håber nogen kan ... -
HASTER!!! Lineær algebra???
ForumindlægJeg er en pige, som læser kemi og som har brug for lektiehjælp i kuset lineær algebra. Jeg har brug for en erfaren hjælper, da jeg hver uge vil få en aflevering (i alt 6 afleveringer), som vil tælle 30% af karakteren. Timelønnen vil være 100 kr. i timen. Jeg håber, at du har tid og lyst til ... -
HHX eller STX?
ForumindlægHej! Jeg har lige et par spørgsmål, som jeg håber at nogle med erfaring vil svare mig på, da jeg er rimelig forvirret og ikke rigtig ved jeg vil. Efter 9. klasse vil jeg gerne tage en gymnasie uddannelse. Jeg ved bare ikke rigtig om jeg skal vælge STX eller HHX? Grunden til at at jeg er i tvivl ... -
Mercator-projektion
ForumindlægHey. Dagen før det går løs i AT for mit vedkommende.. Jeg har lige et spørgsmål. Mit emne er navigation med fokus på kort, og særligt fokus på Mercator-projektionen. Nogle der evt. kan forklare teorien bag følgende link: http://da.wikipedia.org/wiki/Mercatorprojektion For det første; Gudermann-fu... -
At få top karakter når det virkelig gælder
ForumindlægHejsa.. Jeg ved at jeg kan score et 12 tal i matematik uanset om det er skriftlig eller mundtlig, men jeg har den tendens at jeg ved ikke om jeg skal tage herfra (studieportalen.dk) noter ligsom alle mulige andre gør/ eller jeg bare skal læse min bog grundigt og forstå sammenhængen. Eller om jeg ... -
Kaosteori: Ideer til fysik forsøg?
ForumindlægHejsa allesammen! Jeg skal skrive SRP i uge 8 omkring fraktaler og kaosteori i matematik/fysik, hvor jeg har valgt at gå ud over pensum i matematik. Matematikken har jeg (næsten) 100% styr på, men for at få fysik ind i min SRP har jeg tænkt mig at lave et eller andet forsøg, hvilket kunne give no...
