Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 17841 til 17860 af 63056
-
Old - Iliaden
ForumindlægJeg er virkelig på røven, hvad angår Iliaden!!! Har ikke nogle tavle noter pga. lære!!jeg er interesseret i noter til :[email protected] tak for hjælpen!! -
Yahya hassans bog
ForumindlægHej derude Er der nogen af jer der har nogen noter omkring Yahya hassans bog? det kunne også være en analyse? Bare noget som minder noter.. Tak på forhånd! -
vigtiiigt - Aristoteles
Forumindlæghvis der var nogle der havde noter til Aristotele statslære;om demokratri så ville det bare være super, for skal snart op og jeg har ingen noter om netop den tekst :( -
Eksamen !
ForumindlægDa jeg skal til eksamen i kemi (B), kunne jeg godt bruge nogle generale noter inden for Kemi, altså bare nogle noter for det hele. -
Xenofon
ForumindlægHej, Nogle der har nogle noter om Xenofon? Der ønskes især noter om "Athens fald" og "arginusser-processen" Nogen der kan hjælpe? -
1. verdenskrig
ForumindlægHey - er her nogen der ligger inde med noter til 1.verdenskrig-->jeg skal til årsprøve i morgen, og det jeg har af noter er meget begrænset... hjælp! ;) -
Onenote
ForumindlægHej Nogle er jer der bruger onenote til at tage noter på ?? HVis ja, hvad gør i for at læse/se noterne på jeres mobil/iphone?? -
Analyse af Natmandens søn
ForumindlægHJÆLP! HAR GLEMT AT NOTERE HVIS DER ER NOGEN DER NOTERET PERSONER MILJØ OSV. MÅ I MEGET GERNE SKRIVE! -
Årsrapportens enkelte elementer
Forumindlæger der nogen herinde som har noter til kapitel 12 i iø bogen niveau b på systime :) `? eller som har noter til årsrapport for selskaber -
Onenote program til Macbook
ForumindlægFindes der et godt program til noter til Mac? Nogle forslag? Ved One Note findes ikke til MAC, det en skam. Mvh -
Hjælp til pensionsloven!!
ForumindlægHej. Jeg ville høre om noget af jer har gode noter omkring pensionsloven? Mangler nemlig en masse noter til pensionsloven.. -
HJÆLP!! DEMETERHYMNEN
ForumindlægHEJ Jeg skal op til old eksamen i morgen men mangler dog at skrive noter til demeterhymnen. Jeg er ret lost lige nu, er der nogen der har noter til det? DET HASTER! TAK PÅ FORHÅND -
Europæisk Middelalder
ForumindlægGoddag. Jeg har trukket ovenstående emne, og jeg kunne godt bruge en smule ideer til vinkler på mit emne eller muligvis hjælp til en problemformulering. Ambitionsniveauet er på 12 :) Jeg har trukket følgende materiale: - Billede af Jomfru Maria, to abbeder samt en skriver. - Franker... -
jeg har bruge for hjælp med SANDSYNLIGHEDSREGNING håber en der vil hjælp
ForumindlægOpgave 1 Skriv hele udregningen op, når du løser opgaverne nedenfor ”P(..)= osv. 1. Hvad er sandsynligheden for at slå en 5’er med en alm. terning? 2. Hvad er sandsynligheden for at trække en ”ruder” i et alm. kortspil (uden joker)? 3. Hvad er sandsynligheden for at slå... -
Tilbageskrivning af kapital
ForumindlægHvis rentefoden er r, vil værdien af en kapital K(n) n terminer tidligere være:K = K(n) * (1+r)^-nI 1987 var verdens befolkning 5,0 mia. Beregn folketallet ved Kristi fødsel, hvis man går udfra en årlig procentisk stigning på henholdsvis 0,1%, 0,5% og 1,0%. Historikerne anslår at der på den tid v... -
HASTER!!!
Forumindlæghej jeg har fået følgende opgave som jeg skal løse.. men kan ik9; lige komme i gang og håber i kan hjælpe mig.. opgave 4.023 fra eks-bogen b-niveau. indholdet af et radioaktivt stof i et præparat aftager eksponentiels med en halveringstid på 1,28*10^9 år bestem hvor mange procent af det op... -
INTEGRALREGNING- AREAL (hjælp kan ikk finde ud af det!!!!!!!)
ForumindlægTo funktioner f og g har forskrifterne f(x)= √3x+9 og g(x)= x+3. Graferne for f og g afgrænser i anden kvadrant en punktmængde M, der har et areal. ( graferne skærer hinanden i x-værdierne -3 og 0 ( kan ikk tegne grafen her ind) a) Bestem arealet af M. her bestemmer jeg arealet ved: &int... -
Paralel tangent
ForumindlægHey, håber der er nogle, der vil hjælpe her: f (x) = x3 - 6x2 + 21x +1 Funktionen her har en tangent, der er paralel med linjen : y = 9x + 11 Det som opgaven går ud på er så at finde tangenten til funktionen. Jeg har differentieret f(x) og får: f 9; (x) = 2x2 - 12x +21 Udfra oplysningen om de... -
Diskriminant for ligning - forkert resultat?
ForumindlægHej med jer, Jeg sidder pt. med en aflevering jeg er kørt galt i.. Jeg får stillet til opgave, at regne ligningen: "4x^2+bx+9=0". Jeg får afvide, at den har én løsning, og jeg undrer mig - er det virkelig nødvendigt at regne diskriminanten, når jeg får afvide, at den har én løsning? Je... -
hjælp til udregning
ForumindlægI 1 cm3 luft er der ved normail tryk og normal temperatur cirka 2,5*10^19 molekyler. Med en effektiv pumpe kan man skabe et så lavt et tryk som 1*10^-9 atmosfære. Antallet af molekyler per cm3 er altså en milliard gange så stort ved almindeligt tryk som ved sådant vakuum A. Angiv antallet af ...
