Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 17881 til 17900 af 35989
-
Hjælp til F/K-test til imorgen. HASTER!!!!!
ForumindlægJeg har en test om krystallisering imorgen, hjælp det haster!!!!!!!!!!!!!!! Er det her godt nok? Jeg skal fortælle om 2 måder, neutralisation og metal i syre, har fortalt om neutralisation og ved ikke hvordan man kan skrive det med metal i syre. Her er det jeg har skrevet om Neutralisation.... -
God notatteknik
ForumindlægHej alle sammen Jeg har brug for lidt hjælp til hvordan jeg bedst muligt kan have styrer på mine notater og om i kender nogle gode notatteknik?? Jeg tager notater men problemet er, at de lægger spredt over det hele på mit værelse, jeg har også mapper hvor jeg nogle gange lægger i de forskellige ... -
Hvad er erhvervscase?
ForumindlægHej jeg har tænkt mig at starte på hhx efter sommerferien, men er der lige nogen som vil forklare mig hvad erhvervscase er? -
Tysk eller Spansk?
ForumindlægHej alle, Lige p.t. står jeg og skal vælge mellem Tysk fortsættersprog B eller Spansk begyndersprog A. Jeg havde tysk i folkeskolen, men er ikke så god til det. Til gengæld har jeg lige haft et års spanskundervisning. Jeg syntes at spansk lød oplagt, men problemet her er så, at jeg ikke kan få E... -
Aktantmodel
ForumindlægKan man bruge aktantmodellen til at vise sociale forhold? -
eksamenskarakterer
Forumindlæghej, har eksamenkarakter stor betydning? -
Må En sensor have et Dagligt Kontor på samme skole som han er sensor for?
ForumindlægHej allesammen... Det kan godt være det er mig der er forkert på den, men kan det passe at den sensor jeg fik på AARHUS TECH er en person som har sit eget kontor på AARHUS TECH til hverdag. det giver jo ikke rigtig mening at han kan have et personligt forhold til os elever ? Joe -
hvad går udd. ud på?
Forumindlæghttp://ucsj.dk/uddannelser/administrationsbachelor/uddannelsen/ http://www.ug.dk/forside/uddannelser/erhvervsakademiuddannelser/samfundsfagligeakademiuddannelser/administrationsoekonom.aspx#fold5 nogle som konkret kan fortælle mig hvad denne udd går ud på? hvilke betegnelser kan man få? for ... -
gennemsnit hjælp
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal på htx efter sommeren og selvfølgelig har jeg tænkte mig at læse til noget efter gym, noget med computer. derfor har jeg været på Københavns universitets hjemmeside. Der står adgangskrav Dansk A SKAL VÆRE BESTÅET ENGELSK A SKAL VÆRE BESTÅRT MATEMATIK A mindst 6. I snit. ... -
plzzzz hjælp til mat. a meget vigtig
Forumindlægjeg skal op til mat. a mundtlig på tirsdag jeg skal gøre rede for at den eksponentielle funktion f(X)= b* a^x er en løsning til differentialligningen y`= k * y. intilvidere har jeg først differenteret f(x)= b* a^x og indsættede det på y` plads og det blev b* ln(a)*a^x=k*b*a^x er det rigtig? h... -
HJÆLP - Engelsk grammatik
ForumindlægHej alle Jeg har 2 engelsk grammatik opgave som jeg har vedhæftede. i dokumentet stå der 1. opgave og 2 opgave som er forskelligt. (Jeg har også selve opgaven det som jeg har lavet (svaret) er lidt nederst) Jeg vil meget gerne have hjælp til, at der er nogen der kan rette den. Vil være dybt takn... -
Skriftlige standpunktskarakterer
ForumindlægHvis man nu (rent hypotetisk selvfølgelig) kun har afleveret én aflevering ud af 4 i et givent fag med elevtid, og man får 7 i denne, er læren så ikke nødt til at give 7 i standpunkt, da det er eneste bedømmelsesgrundlag? Eller må han/hun så give mindre pga. manglende afleveringer på trods af, at... -
Overskrifter i en redegørelse?
ForumindlægHej, må man bruge overskrifter i en redegørelse? -
Terminsprøver
ForumindlægHej. Jeg har snart terminsprøver (9. Klasse) og jeg ville godt vide om nogen ved hvilket fsa opgavesæt jeg skal op i? Er det ikke noget med at jeg kommer op i 2014 maj? Eller bliver det sygeprøven 2014 december? Hvad tror I det bliver? Og hvad var det med jer? -
omdrejningslegemer opgaver
ForumindlægHejsa Allesammen, Nogen der kan hjælpe mig med opgave 4 og 5 i dette matematik projekt? nogen derved hvilken formel man skal bruge? tak på forhånd. se vedhæftet fil -
matematik b
Forumindlægligningen x^2 - 8*x + 15 = 0 hvordan bestemer man diskriminaten og løser ligningen???? -
Redegør vektorer
ForumindlægHvornår har jeg redegjort nok? Hvad skal jeg tage med? Redegør for vektorer. -
Skriftlig dansk STX
ForumindlægHej allesammen Jeg starter i 3.g efter sommer og jeg har derfor et ret vigtigt spørgsmål. Jeg er ret dårlig når det kommer til at skrive dansk stile og derfor får ikke en særlig god karakterer. Jeg ville bare vide hvad I gør, har I nogle tips eller lignende. -
Digttyper?
ForumindlægHej... Hvad kendetegner de forskellige digttyper? Kan stadig ikke helt få det ind i hovedet... Altså knækprosa, episke digte, traditionelle osv. -
MATEMATIK (REGRESSIONER)
ForumindlægHej allesammen Jeg forstår ikke denne her matematikopgave jeg har fået for, er der nogen der evt. vil hjælpe mig? Opgaven er vedhæftet
